4 Ağustos 2007 Cumartesi

Tatilden kareler...

Yaklaşık iki hafta önce yirmi günlük bir tatilden döndüm.Yakaladığım güzellikleri sizlerle paylaşmak istedim.
Eşimin teyzesinin terasında salatalık ,domates......biberler eşliğinde kahvaltı yapmak harikaydı.
Bunlarda domatesler...kızımın elinden zor kurtuldular.
Buda yine eşimin teyzesinin terasından.İnsan kendini bahçede sanıyor.
Bu harika üzüm ve gül manzarası yengemin annesinin bahçesinden...Güzel bir ikili oluşturmuşlar değil mi?
Böyle bir semaverde çay içmenin keyfine doyum olmaz sanırım.Bir de benim gibi çay tiryakisi olursanız gözünüz semaverlere takılır sürekli....
Kırmızı gül;ne güzeldir güller sarısı,pembesi... rengarenk .İnsanın içine mutluluk yayar kokusunu çekince ama ben en çok bu rengi severim gül rengidir,gül kokusudur benim için kırmızı...

Nar ağacı narsız olurmu....olmaz tabi değil mi.Narlarsa kayınvalidemin bahçesinden.Kızım bunları ilk gördüğünde anne armuta bak dedi.Kızım onlar nar dediğimdeyse verdiği cevap ama nar kırmızı olur bunlar yeşil oldu....

Bu güzelliklere baktıkça mutlu olun...ve her daim sevgiyle kalın.....

2 yorum:

  1. canım hayırlı cumalar bengü'cüm..bana uğramışsın ilk fırsatta koşarak geldim..şu bahçeye bayıldım hele üzüme..çekirdeksiz üzüme bayılırım ben..valla ağzım sulandı yaa bu oruçta böyle yemek sitelerine girdikçe orucumuz şüpheli olcak gibi:))))yani :)
    sevgilerimle her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Akasya kokusu!Teşekkür ederim yorumun için.Evet üzümler harikaydı gerçekten.

    Hayırlı ramazanlar diliyorum...

    selamlar
    bengisu

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats