19 Eylül 2007 Çarşamba

Taze fasulye


Siz taze fasulyeyi nasıl yapıyorsunuz bilmem ama ben bu tarifle yapınca epey rağbet görüyor. Tabağındaki azalmaya başlayınca kızım babasına “sen fazla yeme baba” demeye başlıyor. Kendi suyuyla piştiği için olsa gerek çok lezzetli ve hafif bir yemek oluyor.
Malzemeler:
  • ½ kg taze fasulye
  • 1 orta boy kuru soğan
  • 3 adet orta boy domates
  • 2 çorba kaşığı sıvıyağ
Hazırlanması:
Fasulyeleri temizleyip yıkayın. Domateslerin kabuklarını soyup küp küp doğrayın. Soğanları yarım ay şeklinde doğrayın. Teflon tencereye fasulyeleri, domatesleri, soğanı ve sıvıyağı ekleyin. Tencere ısınana kadar harlı ateşte daha sonra kısık ateşte fasulyeler yumuşayıncaya kadar pişirin. Ara sıra karıştırın ki yanmasın. Ben yarım saat pişirdim.
not:isterseniz soğan ve sıvıyağ eklemeyip domates miktarını artırabilirsiniz.

8 yorum:

  1. merhaba canım benimde en sevdiğim sebze fasulyedir herturlu tarifine bayılırım. ellerine sağlık. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ahhh turkiyemin fasulyesi buradakiler hic yerini tutmuyorki ellerine salgik canim

    YanıtlaSil
  3. cnm..�ok g�zel bir fasulye..yani bildigimiz bir yemek ama hem tarif hem resim �ok ho�..etkinlik tarifin de olabilirmi�..kat�l�m�n� bekliyorum..slmlar

    YanıtlaSil
  4. merhaba Bengisu, ellerine sağlık, pideyle birlikte nefis olmuş. bizde de sıklıkla pişen bir sebze fasulye. ben de genelde bu şekilde pişiriyorum ama fasulyesinden bazen su eklemek gerekiyor...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Banu!Teşekkür ederim yorumun için.Fasulyeyi sevmeyen yok sanırım.

    selamlar....



    Hoş geldin Nihan!Keşke imkanım olsada sana buralardan memleket ve sevgi kokan fasulyelerden gönderebilsem.


    selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Süheyla!Etkinliğe katılmayı çok isterim,ilk etkinliğim olacak inşallah.Farklı bir tarifle katılmayı düşünüyorum.Teşekkür ederim.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldin Hatice!Teşekkür ederim yorumun ve ziyaretin için.Yemeklerin yanında pideye hayır diyemiyorum.

    selamlar...

    YanıtlaSil
  8. merhaba tebrikler bengisucum bu ramazan hiç güzel yemek yapamıyorum nolcak seni kıskanmaya başladım Allah tan dayın bu sitenin farkında değil yoksa beni fena haşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats