25 Aralık 2007 Salı

Doğum günüm ve muzlu kakaolu pasta

Doğum günümü çok fazla önemseyen biri değilim, çoğu zaman hatırlayamam bile. Annemse her doğum günümü hatırlar ve mutlaka arar, annelik böyle bir şey sanırım.

Okul için ailemden ilk defa ayrı bir şehirde yaşamaya başlamamın üzerinden birkaç ay geçmişti. Yurtta arkadaşlarla ailelerimizden ayrı olmanın da etkisiyle birbirimize çabucak alışmış, güzel dostluklar kurmuştuk. Çoğunun şu an nerede olduğunu bilemesem de güzel anılarımız hala hatırımda. Sakarya da yeşilliklerle çevrili güzel bir yurtta geçirdiğim bir kaç yıl benim için unutulmaz anlarla dolu.

O unutulmaz anlardan bir tanesi de 25 Aralık 1997 deki oda ve yurt arkadaşlarımla kutladığım doğum günümdü. Çok sevdiğim, bizden bir üst sınıfta olan Asiye ablacığım (Asiye Koca) benimle konuşmak istediğini söylemiş ve birlikte etüt odasına gittiğimizde beni kivili bir pasta ve arkadaşlarım karşılamıştı. O an ki şaşkınlığımı ve mutluluğumu hiç unutamam.

Resimdeki ise daha önce arkadaşlarım için yaptığım ve tadını beğendiğim muzlu kakaolu pasta.

Not:Hala inanamasam da yaş 30 olmuş bile::)))))))

27 yorum:

  1. Bengisu dogum günün kutlu olsun canim.Bende kendi dogum günümü kutlamasini hic sevmem,kutluyoruz ama kutlarken sadece eglenmeye bakiyorum,yani yas günüm diye degil.Hem zaten bana sacma geliyor,yaslaniyor diye insan kutlarmi.Belki cok yasli insanlarda ve kücük cocuklarda kutlamasi güzel olur.Sana bir ömür boyu saglik sihat mutluluk diliyorum.Nice senelere:))

    YanıtlaSil
  2. Rabbim kalan ömrünü hayırlarla güzellikler geçirmeni nasip etsin..
    Sevdiklerinle birlikte nice huzurlu,sağlıklı yaşlara..

    YanıtlaSil
  3. Doğumgününüz kutlu olsun.Nice mutlu yaşlara.Benim kardeşimde şu an Sakarya'da okuyor.O da başta alışmakta güçlük çekmişti,ama şimdi o da çok güzel dostluklar kurdu.Galiba ilk defa yeniyılı ondan uzakta kutlayacağız.Umarım onun dostları da sizinkiler kadar iyiydir.Sevgiler.Özlem.

    YanıtlaSil
  4. merhaba arkadaşım
    blogcudan blogspota taşınmaya çalışırken bir ordan bir burdan derken bir sürü yeni sayfalar keşfettim ve senin sayfada bunlar arasında. iyiki gelmişim diyorum.
    canım doğum günün kutlu olsun, Allah ailenle birlikte güzel bir ömür geçirmeni nasip etsin inşallah
    Görüşmek üzere
    sevgiler
    Nagehan

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım, ben de doğum gününü kutluyorum. Senin tam tersine ben doğum günlerine başta benim ki olmak üzere çok önem veririm.Hatırlanmak isterim, ben sevdikleriminkini hiç unutmam. Nedendir bilmem böyle bir yapım var, ama malesef benim kadar hassas insanlar yok çevremde...Görüşmek üzere...Nazife

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün kutlu olsun, nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. aramiza hos geldin canim :D yani 30 a bes kalalar grubuna :D nice mutlau yillarrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun canım. Mutlu mutlu mutlu iyi yaşanmış yıllar diliyorum sana Allahın izniyle.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. bende 30 oldum ne zaman nasıl hatırlamıyom bile ama oluverdi işte anı yaşaaa
    nice mutlu güsell yıllara

    YanıtlaSil
  10. Canımmmmm Bengisumm,

    Mutlu seneler hayatımmm.

    İyi ki doğmuş ve iyi ki blog sahibi olmuşun. Seni tanımak büyük mutluluk...

    Seni sımmsıkı kucaklıyorum.

    hem mutlu ve umutlu ol...
    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  11. Yarenciğim,teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.

    sevgiyle kal...




    Merhaba Papatya prenses,
    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin ve ziyaretin için.



    sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldin Özlem,

    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.Sakarya harika bir şehir,benim için ayrı bir yeri var herzaman.Umarım kardeşin de güzel dostluklar edinir.Alışmak önceleri zor geliyor ama sonrasında paylaşımlar arttıkça ayrılığın getirdiği burukluk biraz daha hafifliyor.


    Umarım kısa zaman da kavuşursun kardeşine.


    sıcacık sevgiler gönderiyorum....

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldin Nagehan,

    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.Seni tanıdığım için ben de memnun oldum,iyiki blogspot'a geçip sayfamı ziyaret etmişsin.


    sıcacık sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Nazife'ciğim,teşekkür ediyorum.

    Hatırlamak,hatırlanmak çok güzel duygular.Beni kalıplaşmış günlerde (doğumgünü,sevgililer günü vb...) değil de ansızın özlediğim ve özlendiğim için aranmak mutlu ediyor ve daha sıcak geliyor.

    Paylaşımsız,dostsuz,sevgisiz,özlemsiz bir yaşam eksik kalır hep.


    Güzel yüreğinin güzel yüreklerle karşılaşması dileğiyle...

    (Mail gönderdim umarım ulaşmıştır)

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Pembeli'nin Mutfağı,

    Merhaba Nino,

    Merhaba Aslı Kaya,

    Merhaba Yeşimli Tarifler,

    Merhaba Zerrin'ciğim,


    Teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz ve ziyaretleriniz için.




    sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  16. Mutlu yıllar diliyorum,sağlık ve huzur doluuzun yıllar diliyorum.Yeni yaşın hayırlı olsun...Sevgiler....

    YanıtlaSil
  17. Bengisu'cum hayırla,sağlıkla ve sevdiklerinle birlikte nice mutlu yaşlara erişmeni dilerim.Aynı yaştayız onuda anlamış olduk.eee artık yaşımızı telaffuz ederken 2 ile başladığımız yıllar geride kaldı.3 lü yılların geride kaldığı zamanların hiiiç de acelesi yok değilmi?sakin sakin.:)

    YanıtlaSil
  18. canım benım dogum gununu kutlarım.
    Allah uzun saglıklı omur nasıp etsın sevdıklerınle beraber. sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  19. arkadaşım bir ömür boyu mutlu huzurlu güzel özel günler geçirmen dileklerimle ailenle birlikte annelik bu işte benim annemde hepimizi doğum gününü aklında tutar anında çok güzelmiş. yaşlandığımıza üzülmemek lazım AMA eğer ömrümüzü güzel ve hayırlı işlerde geçirdiysek.hayırlı ömürler dileri.pastanda çok güzel

    YanıtlaSil
  20. ooo doğum günün kutlu olsun,yeni yaşın hayırlı olsun.
    inşAllah hayırlı-huzurlu-uzun seneler nasib eyler rabbim sana.

    sen şimdi 30 diyorsun ben geçen anneme diyordum yaş 24 gitti ömür:((
    :))
    boşverelim bakalım leziz tatlara:)
    ve ellerine sağlık diyip birde yanına o güzelim tatlardan hep ama hep yapmanı nasip eylesin rabbim deyip noktalıyorummm:)

    YanıtlaSil
  21. Doğum günün kutlu olsun bengisu, benim de 30 a 2 ay kaldı, acaba bundan sonra yaşımı soranlara 29.5 mu desem bikaç yıl boyunca diye düşünmeye başladım :) Şaka bir tarafa her yaşın bir güzelliği varmış gerçektende. Nice sağlıklı mutlu yaşlara inşallah sevdiklerinle birlikte...

    YanıtlaSil
  22. Canım,
    Doğum gününü kutlar ailenle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmeni dilerim.
    Nice yıllara...

    YanıtlaSil
  23. Teşekkür ediyorum Serinmavi güzel dileklerin için.



    sevgiler...





    Merhaba Semracığım,

    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.Gerçi yaş 29 oldu 30'a bir kala 30 sayıyorum artık:)))))


    Bence de hiç acelesi yok sakin sakin ilerleyebilir:))))



    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  24. Merhaba Banu'cuğum,

    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.



    sevgiler....





    Merhaba Melek'ciğim,

    Dediğin gibi hayatı güzel geçirmek önemli,inşaallah Rabbimin rızasını kazananlardan oluruz.


    Güzel dileklerin için teşekkür ediyorum.



    sevgiler....





    Merhaba Mutfak Havlusu,


    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.Geriye dönüp baktığında ömür gitti diyor insan.Rabbim güzel ve hayırlı yaşayanlardan eylesin hepimizi.

    24 yaşında evlilik heyecanları yaşıyordum:)))) şimdi ise 4 yaşında ki kızımın ilklerinin heyecanlarını yaşıyorum.



    sevgiler....





    Merhaba Firuze&Saniye,


    Her yaşın güzellikleri var yaşadığımız anın kıymetini bilmek gerekiyor sanırım.

    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.


    sevgiler....

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Muhterem,

    Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.



    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  26. Dogum gününüz kutlu olsun,daha nice mutlu yillara insallah.

    YanıtlaSil
  27. Teşekkür ediyorum kızılcık şurubu...


    sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats