11 Aralık 2007 Salı

Yoğurtlu Kırmızı lahana salatası




Bekleyen o kadar çok tarif var ki buna karşılık benim bloğumu güncelleyebilmek için pek vaktim olmuyor.Bu salata tarifinin de bilinen bir tarif olduğunu düşünüyorum ama bloğumda olmasını istediğim benim çok sevdiğim,kızımın ise rengine vurulduğu bir lezzet.
Özellikle pilavla iyi bir ikili oluşturduklarını düşünüyorum.Arkadaş davetlerinde de hafif olmasıyla baş tacı edilebilecek cacık formunda ama daha koyu kıvamda olduğu için salata demeyi tercih ettiğim bir alternatif.

Malzemeler:
  • 1 kase ince doğranmış kırmızı lahana
  • 2 kase yoğurt
  • ceviz
  • tuz
  • kuru nane,maydanoz,kırmızı pul biber



Hazırlanması:

  • Derin bir kaseye yoğurdu,kırmızı lahanayı,tuzu ilave edip karıştırın.
  • Servis edeceğiniz kaselere paylaştırıp ceviz,pul biber ve nane ile süsleyin.

11 yorum:

  1. Ben de bu akşam sebzeli pilavın yanına yapmıştım bu salatadan,yani pilavla uyumu hoş oluyor,ama ben bi farkla yaptım lahanaları biraz haşladım.Ablam sık yapar ve o haşlardı ben de öyle yaptım denemek istersen...tabi vitamin açısından çiği daha makbül bu da bi gerçek.Bu arada yoğunluğunun sebebi inşallah kötü bişey değildir,kendine iyi bak.Nazife

    YanıtlaSil
  2. nefis bir salata bizde çok seviyoruz ellerinize sağlık sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Bengisu ben bu salatalari cok severim ,ellerine saglik canim.Hem salata hemde meze gibi oluyor.

    YanıtlaSil
  4. canım bende bu salatayı pek sık yaparım..çok güzel oluyo..havuçlusunu denedinmi bilmiyorum ama..oda çok lezzetli oluyor..öpüyorum..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. bilindik bir tarif diye yazmışsın ama inan ilk defa gördün kızınız gibi bende rengine vuruldum koyu olmasıda güzel olur bence ellerine sağlık çok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  6. bende yapıyorum bu salatadan ama daha az yoğurtla.eline sağlık kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. EŞİMİN EN SEVDIGI SALATADIR..BENGISU ELLERINE SAGLIK..

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    Ellerine sağlık,salata nefis görünüyor.
    Rengi bile müthiş olmuş.
    En kısa sürede denemeliyim.

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık nefis görunuyor. mutlaka deniyeceğim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. off canım neler yapmışsın böyle.harika şeyler özellikle çikolata pudingli pastana bayıldım.ellerine sağlık canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Nazifeciim,

    Teşekkür ediyorum yorum ve ziyaretin ayrıca düşüncen için.Kendi dışımda gelişen bazı nedenlerden yoğunum,iyiyim Allaha şükür.

    Haşlanmış olarak denemedim,denerim inşaallah.


    İstediğin zaman bengisuabihayat@gmail.com adresinden ulaşabilirsin bana.


    sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats