21 Ocak 2008 Pazartesi

Gülsen'in menüsü

  • Aşure

Uzun bir aradan sonra nihayet Gülsen’in daveti vesilesiyle arkadaşlarla görüşebildim. Yeni doğum yapan bir başka arkadaşıma da aynı gün içerisinde uğramam gerektiği için çok fazla kalamadım ve maalesef harika el işlerini resimleyemedim.

Gülsen’in evinin her köşesi kendi el emeği güzelim ev süsleri, ahşap boyamalar ve daha nice güzelliklerle dolu. El işlerinin yanında bilumum püf noktaları da var, anlayacağınız maharetli bir bayan.

  • Tavuk Göğsü
  • Kaşar peynirli büsküvi - İki renkli kurabiye

Arkadaş buluşmalarının en keyifli yanlarından biri de güzelim lezzetleri resimleme bölümü oluyor. Benim “şu örtüyü ve tabağı kullanabilir miyim”, “şu tuzluğu, çatalı da alabilir miyim “ gibi isteklerime şikâyet etmeden memnuniyetle karşılık vermelerini de belirtmeden geçemeyeceğim.

  • Turşu (fasulye) kavurması

Çok yakında açılacak olan “hobi bahçesi” bloğumda tüm bu güzellikleri, püf noktalarını ve el işlerine ait bütün örnekleri bulabileceksiniz.

                • Çiçek demeti (duvar süsü)

                Bu harika duvar süsü kapıdan çıkmak üzere iken farkettiğim ve aceleyle resimleyebildiğim bir güzellik.Bu güzelim lezzetleri ve sınırsız ev sahipliği (özellikle resimleme aşamalarındaki sabrı) için bir kez daha teşekkür ediyorum Gülsen'e.

                21 yorum:

                1. ALLah kabul etsin aşuresini turşu kavurmasını annem çok yapar ellerine sağlık
                  sevgilerimle

                  YanıtlaSil
                2. ayyy hepsi muthiste su duvar susu harikaaaaaaaa

                  YanıtlaSil
                3. Teşekkür ederim Melekciğim,inşallah.

                  sevgiler...




                  Nihancığım,
                  Ben de duvar süsüne bayıldım,en kısa sürede yapılışını anlatacağım.

                  sevgiler...

                  YanıtlaSil
                4. Bengisumm, ayy çok nefiss olmuş...
                  Turşu kavurmasını rahmetli tonton annanem yapardı..Nasıl özlemişim o tadı :(((
                  Ellerinize sağlık canım benim...
                  Öpüyorum...

                  YanıtlaSil
                5. zerrin - misss22 Ocak 2008 08:56

                  Canım Bengisu,

                  nefis olmuş hele hele tavuk göğsü..

                  Arkadaşının ellerine sağlık.

                  Sıcacık sevgiler.
                  www.misssgibi.com

                  YanıtlaSil
                6. canım menüde harika şeyler var....

                  tavuk göğsünüde pek severim...

                  görüşürüz canım.....

                  (sen gel ben sana pastalar yaparım)

                  YanıtlaSil
                7. Ninoya katılıyorum aşure başta olmak üzere herşey harika ama duvar süsü daha bi harika:))

                  YanıtlaSil
                8. Merhaba Canım
                  Arkadaşının menüsü harika ellerine sağlık, size de afiyet olsun.
                  Sevgiler
                  Nagehan

                  YanıtlaSil
                9. http://hunerlieller.net22 Ocak 2008 10:06

                  selam.allah kabul etsin evin bereketli olsun arkadaşım...turşu kavurmasına bayılırımmmmm....duvar süsde çok şık...sevgilerimle...

                  YanıtlaSil
                10. Bengisu, ellerine sağlık aşureye de bayıldım diğerlerine de.
                  Selametle...

                  YanıtlaSil
                11. selam canim
                  allah kabul etsin asuren enfes
                  tursu kavurmasinada bayuilirim ben komsularim yaparda ellerine saglik
                  sevgiler

                  YanıtlaSil
                12. Sevgili Feyza,
                  Miss Zerrin'im,
                  Disalim,
                  Papatyam prensesim,
                  Sevgili Nagehan,
                  Sevgili Hünerlieller,
                  Sevgili Lavantin,
                  Sevgili İkizlerin annesi,



                  Yorum ve ziyaretleriniz için teşekkür ediyorum.Ben de aşureye ve duvar süsüne bayıldım.


                  sevgilerimi gönderiyorum....

                  YanıtlaSil
                13. Yemekler hos görünüyor,

                  Ellerinize Saglik.

                  Bende sana bir dilim kek birakiyorum,

                  afiyetle yemeni dilerim :))

                  Selamlar Aysel

                  YanıtlaSil
                14. Sevgili Bengisu,
                  Hepsi birbirinden nefis olmuş,
                  Ellerine sağlık..

                  YanıtlaSil
                15. Arkadaşının ellerine sağlık,sizede afiyet olsun.nefis görünüyor.Duvar süsüde oldukça hoş bahar gibi.maşallah.

                  YanıtlaSil
                16. Bengisu hersey nefis gorunuyor,ben iki renkli kurabiyeden alayim arkadasinin ellerine saglik.Ayrica duvar süsüne bayildim bende cok severim incik boncuk seyleri.
                  Allah kabul etsin.selamlarimla.

                  YanıtlaSil
                17. bende ne zamandır tavuk göğsü yemedimi farkettim..beni cezbeden o oldu..arkadaşının ellerine sağlık hepsi birbirinden nefis..marifetliymişş demek..
                  :))))
                  sevgilerimle.

                  YanıtlaSil
                18. oh oh harika olmuş bunnar yaaa eyy arkadaşlarım bendie davet edin gelip yumulayım:)))aşurede nefis allah kabul etsin..duvar süsünü kapıp gidiorum..hade öpüyorum canum byy

                  YanıtlaSil
                19. arkadaşım bu negüzel görüntü böyle..hepsi birbirinden güzel olmuş...turşu kavurması pek tanıdık geldi bana:))birden memleket kokusunu alır gibi oldum...

                  canım sobeni cevapladım..buyur gel..misafir edeyim seni...:))

                  öptüm...

                  YanıtlaSil
                20. Merhaba Canım, mail yolladım ama bir de burdan yazayım dedim ortalarda görünmeyişimin sebebi hasta idim, bademciklerim şişmiş 10 tane iğne yedim şimdi iyiyim çok şükür ama yinede yoğunuz kayınvalideme gidip geliyorum ziyaretçisi çok oluyor, bu arada eğer bir aksilik çıkmazsa c.tesi Hatay'a gidiyoruz.Haberin olsun diye yazıyorum.Görüşmek üzere.Nazife

                  YanıtlaSil
                21. Turşu kavurmasından yerdik yani..:)
                  Ellerine sağlık çok güzel canımcım

                  YanıtlaSil

                LinkWithin

                Blog Widget by LinkWithin

                View My Stats