24 Ocak 2008 Perşembe

Kakaolu puding

Son zamanlar da kızımın en çok yediği ve her yediğinde ” tekrar yapar mısın” dediği bir tatlı kakaolu puding. Evde yapıldığı için de hazır olanlara göre daha güvenli ve sağlıklı bir lezzet. Damak tadınıza göre istediğiniz meyve pürelerini ekleyerek farklı çeşitlerde hazırlayabilirsiniz. Malzemeler:

  • 2 çorba kaşığı un
  • 2 çorba kaşığı nişasta
  • 5 yemek kaşığı şeker
  • 1 paket vanilya
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 2,5 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı su
  • (40 gr çikolata eklerseniz daha lezzetli bir pudinginiz olur.)

Hazırlanması:

Bütün malzemeleri derin bir tencereye ekleyip, kısık ateşte karıştırarak pişirin. Pudinginizin kıvamı koyu olursa, kıvamını ayarlamak için soğuk süt ilavesi yapabilirsiniz.

31 yorum:

  1. sebilay-asotu24 Ocak 2008 16:53

    merhabalar;
    vallahi tatlıya hayır demem çok beğendim.ellerine sağlık.ama şu pırasa tarifini beğendiğimi söyleyemiyeceğim:)))hani kardeşinin eşinin pişirdiği şekil.Çünkü pırasayı zaten hiç sevmem bana göre değill:)))
    tatlıdan alayım ben.
    bana uğradığın için çok teşekkür ederim.sevgilerimle.
    asotu.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. Pudingi hele de kakaolu pudingi sevmeyen varmı acaba?bence yok:)
    ellerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Görüntü muhteşemmmmmmmmmmmmm, mutlaka deneyeceğim bunu elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Süpppeeeerrrrrrrr! Hele yuvarlakımsı görüntüsü şahane görünüyoror canım. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Canım nefis olmuş ellerin dert görmesin....
    Bir de nasıl bir kaba döktün de böyle şipşirin oldular::))))????

    YanıtlaSil
  6. http://hunerlieller.net24 Ocak 2008 18:18

    selam..çok güzel görünüyor..evde yapım gibisi varmı...elinize saglık..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. ah canım çok iyi bir fikir evde yapmak hem sağlıklı olur bol sütüylede ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  8. görüntüsü çok şık ve nefis!
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Kizin agzinin tadini biliyor vallahi:)bende hemen benimkilere yapayim bari,canim ellerine saglik.
    Selamlarimla...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım. Ben de sık sık evde hazırlıyorum. Dediğin gibi daha lezzetli ve sağlıklı.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  11. Selamlar bengisu,

    hmm cok tatli görünüyor :))

    Ellerine Saglik,

    selamlar Aysel

    YanıtlaSil
  12. Puding gerçekten çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. çok şık bir görüntü olmuş,nefiss...
    ellerine sağlık canım.
    sevgiler,öpücükler

    YanıtlaSil
  14. Canim,
    ne güzel senin kizin böyle seyleri senden istiyor ve de severek yiyormus, benimkinde nerde o günler.

    Sütlü tatlilar hem cocuklar icinde daha iyi serbetlilerden.

    Görüntüsüne bayildim, ne güzel pürüzsüz bir puding olmus, ellerine saglik canimcim.

    Selamlar ve öpüyorum..

    YanıtlaSil
  15. süper sunum ...
    önüm arkam sağım solum sobeeee...:))

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık ne güzel sunum yapmışsın.

    YanıtlaSil
  17. Ben pudingin üstündeki cicilere bayıldım tarif çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Sebilay,


    Sana ben tatlı ikram edeyim tabiki...

    sevgiler....






    Merhaba Tuğba,

    Bence de sevmeyen yoktur sanırım.

    sevgiler...




    Merhaba Uğur böceğim,

    Denersen seveceğini düşünüyorum,çikolata eklersen daha lezzetli oluyor.

    sevgiler...



    Merhaba Papatyam prensesim,
    Beğenmene sevindim,tadı da görüntüsü kadar güzeldi..

    sevgiler...




    Merhaba İlkaycığım,
    Teşekkür ediyorum canım,kızımın çok sevdiği su bardaklarında servis ettim.Halleyli pasta gönderimde bardağın şekli var

    sevgiler...



    Merhaba Hünerlieller,
    Teşekkür ediyorum,ev yapımı herşey güzel oluyor.

    sevgiler...




    Merhaba Melekciğim,

    Teşekkür ediyorum canım,genellikle evde yapmaya çalışıyorum ve kızımda bayılıyor:)))

    sevgiler....




    Merhaba Mutfak Havlusu,

    Teşekkür ediyorum,beğenmene sevindim canım.

    sevgiler...




    Merhaba Serapcığım,

    Benim kızım çok seviyor,eminim seninkiler de sever.

    sevgiler...






    Merhaba Lavantin,

    Evde yapılan çok lezzetli ve sağlıklı oluyor.
    sevgiler....




    Merhaba Ayselce,

    Teşekkür ediyorum ,beğenmene sevindim canım.

    sevgiler...




    Merhaba Dide,

    Beğenmene sevindim,teşekkür ediyorum.

    sevgiler...



    Merhaba Zeynep,

    Teşekkür ediyorum,beğenmene sevidim.

    sevgiler...






    Merhaba Kevserciğim,

    Teşekkür ediyorum canım,beğenmene sevindim.Karıştırarak pişirince pürüzsüz oluyor.

    Kızım sağolsun yemek konusunda hiç yormuyor beni.Bayram dönüşleri çikolata ve şekeri bıraktırmak biraz zor oluyor ama böyle alternatiflerle unutturmaya çalışıyoruz.


    sevgiler....








    Merhaba Elif,

    Sobeni en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım,teşekkür ediyorum.

    sevgiler....








    Merhaba Saniye,


    Teşekkür ediyorum,beğenmene sevindim canım.
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Canım,
    Ellerine sağlık,kakaolu puding nefis görünüyor.
    Kızının tekrar tekrar istemesine şaşmamak lazım.
    Kullandığın kalıp ve nar taneleri çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  20. Süper görüntü.İnsanın tekrar çocuk olası geliyor:)Ellerine sağlık.
    İlgin için teşekkür ederim ayrıca.
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  21. senin kız ağzının tadını biliyor ....

    böyle güzel bir puding sevilmezmi...

    ellerine sağlık.....

    nefis.....

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık canım nefisssssss

    YanıtlaSil
  23. tebriklerin icin sag ol,

    evet ya üniversite bitti ve mezun olduk :))

    tebrikler icin sana güzelcene ve büyük bir parca pastamdan getirdim :))

    Afiyet Olsun hihi,

    sevgiyle kal... Aysel

    YanıtlaSil
  24. yorum için teşekkürler canım.puding nefis görünüyor.hele evde pişmiş.daha bir güvenli ve sağlıklı.benim haylazlarda bayılır pudinge.tarif için çok sağol.sunum şahane.ellerine sağlık canım.mutlu hafta sonları dilerim.

    YanıtlaSil
  25. bengisu'cum bu nefis tarife teşekkürler.benim puding canavarlarına hemen yapmam gerek.:)

    YanıtlaSil
  26. canım çok hoş bir sunum sanki minik pasta gibi görünüyor ellerine sağlık canım sevgilerimle çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  27. Sayfamda GUNUN BLOGU sensin canim,
    guzel isimli sitenle ve seninle tanistigima memnun oldum.
    Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  28. Hep hazır alıp yapıyoruz ama dediğiniz gibi evde yapılan çok daha sağlıklı...bu sefer sizin tarifinize göre deneyim...
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  29. selam, çoook güzel görünüyor. oldu bitti çok severim pudingi. e birde çikolatalı olunca nasıl dayanırım. elleine sağlık...

    YanıtlaSil
  30. Cok lezzetli görünüyor,ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  31. harika görünüyor ellerine sağlıkkk bardağa koyup ters çevirdin sanırım görüntü mükemmel ...afiyetler olusn sana ve gızana:)) sevgilerimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats