2 Ocak 2008 Çarşamba

Karnabaharlar çiçek açtı!

Benim yemeğine göre daha çok sevdiğim ve daha sık yaptığım bir lezzet mısır unlu karnabahar kızartması.Yoğurt soslu salatası da vazgeçemediklerimden tabi:)))
malzemeler:
  • karnabahar (haşlanmış)
  • mısır unu
  • kızartmak için sıvıyağ
  • tuz
  • yumurta
hazırlanması:

Bir kaç dakika haşlanmış karnabaharların suyunu süzün ve bıçakla küçük parçalara ayırın.Sırasıyla önce çırpılmış yumurtaya (tuz ekleyip ,çırpın) sonra mısır ununa batırıp sıvıyağda kızartın.Kağıt havlu serilmiş servis tabağına alıp fazla yağını süzdürün.

23 yorum:

  1. ne güzel....keşke bizdede yense...

    eşim kızartılmışını sevmiyor..yağlı diye..bende yemeiğini....

    ama yemeyi çok isterdim...
    ellerine sağlık canım arkadaşım....

    YanıtlaSil
  2. hmm... esimin en sevdigi yemek:))

    ellerine saglik canim nefis görünüyor bende ne kadar zamandir yapmiyorum bu gün yapip esime sürpriz yapayim bende,kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. 2008'de kederleri üzüntüleri geride bırakıp sağlık mutluluk ve başarıya yol almak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Karnıbahar kızartmasını bende çok severim ama mısır ununa bulayarak kızarmayı hiç denememiştim..Elleinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. sebilay-asotu2 Ocak 2008 12:02

    merhabalar;
    çok sevdiğim ancak eve dolan yağ kokusundan dolayı seyrekçe yaptığım bir yemek.bayılırım aslında ne yalan söyleyeyim.sizin fotoğrafınızda oldukça iştah kabartıcı, galiba karnabahar almaya çıkacağım:))) mutlu yıllar diliyorum.
    http://asotu.blogcu.com.

    YanıtlaSil
  6. Hahhh işte karnıbahar dediğin budur :))) Ellerine sağlık Bengisu'cummm..
    Sen birde Nilay'ın karnıbaharını gör, dersinki karnıbahar deilde başka bi şee..
    Ellerine sağlık..
    Sevgiler,
    Görümce

    YanıtlaSil
  7. Karnıbaharın bu halini çok severim ellerinize sağlık efendim...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım arkadaşım bende çok severim ama eşim pek sevmediğinden sık yapamam
    sevgilerim

    YanıtlaSil
  9. Yeni yilin kutlu olsun,saglik basari huzur ve sevdiklerinle yaninda olsun.

    YanıtlaSil
  10. Ayyyy canım çekti birden,harika görünüyor canım ellerine sağlık:)

    Şuan annemde yoğurtlu salatasına yapıyor:))

    YanıtlaSil
  11. Nefis bir görüntü olmuş bengisu..

    Ellerine sağlık. bende uzun zamandır yapmıyorum. tam zamanı alıp yapmalı.

    sıcacık sevgiler.
    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  12. Bengisu'cum çok seviyorum karnabaharın bu halini.uzun zamandır yapmadığımı hatırladım görünce.en kısa zamanda yapmak farz oldu.ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  13. yeiavrımmmmm ellerine sağlıkkkk bu pek güzel olur bende herkese tavsiye ederimmmm....birde kızarttıktan sonra üstüne toz knorr serp bak nasıl lezzeti değişicek......sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. canım nefis oluyor bende yaparım ellerine sağlık cok guzel görunuyor. sevgiler iyi yıllar..

    YanıtlaSil
  15. canım harika görünüyolar akşama yemeğim olmasa yapardım ama yemek var,o kadarda canım çektiki şimdi:)yarın yapim bari..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Karnabahar her türlüsünü severek yapıyorum...))
    Sunum şeklinizede bayıldım...)))
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. kızartması harika oluyor, bazen mısır unum olmasa bile normal beyaz unla yapıyorum, çocuklar severek yiyor....:))
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. mis olmus mis ellerine saglik canimcim

    YanıtlaSil
  19. daha önce tvden sodalı bir karışıma bulanıp, kızartılan şeklini not almıştım, ama evdekilerin pek tercih etmediği bir sebze olduğundan denemeye cesaret edememiştim, senin resimler çok iştah açıcı görünüyor, ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. slm canım
    ben karnabaharın her türüne bayılıyorum, tepside yapıyorum evime gelenlerde onu çok beğeniyor.
    ellerine sağlık.

    Bu arada yeni yılın hayırlı, uğurlu, bereketli olsun inşallah.
    sevgiler
    Nagehan

    YanıtlaSil
  21. slm canım
    ben karnabaharın her türüne bayılıyorum, tepside yapıyorum evime gelenlerde onu çok beğeniyor.
    ellerine sağlık.

    Bu arada yeni yılın hayırlı, uğurlu, bereketli olsun inşallah.
    sevgiler
    Nagehan

    YanıtlaSil
  22. Mis gibi olmus ellerine saglik biz de severek yeriz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Yerim ben o çiçekleri. Annem çok sık yapardı bu şeklide. Ellerine sağlık, ben de bayılırım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats