20 Ocak 2008 Pazar

Sağım solum sobeee......

İlk kim sobeleyecek,sorular neler olacak derken sobeler arka arkaya gelmeye başladı.Sevgili Nilay beni sobelemiş,işte cevaplar...... Sırada ise sevgili Ayselce'nin sobesi var,hayattan öğrendiğimiz 3 şey hakkında sobelemiş.En kısa zaman da cevap vermeye çalışacağım.
  • Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?
2 yıl gibi bir süre yemek ve hobi bloglarını takip edip, kendime yemek bloğu açmaya karar verip ilkyazımı 2 Ağustos 2007 de yayınladım.
  • Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

Belli bir çizgide içimden geldiği gibi devam ediyorum.

  • Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?

Bloğumu kızım uyuduktan sonra güncellediğim ve yorumlara da ancak o zaman dönebildiğim için uykumdan feragat ediyorum.

  • Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Hiçbir zaman zorunlu bir uğraş olmadı benim için, içimden geldiği zaman ve vaktim oldukça yazıyorum.

  • Blog yazmayı ne kadar sürdüreceğim?

Zaman ve şartlar ne getirir bilinmez tabi ki ama bloğumu açma nedenlerimden biri de kızıma bırakabileceğim bir tarif defteri olmasıydı. Uzun süre devam ettirip, şu an çok istekli olmasına rağmen ilerde de devam etmek isterse kızıma bırakmak.

Ben de cevaplamak isterlerse sevgili Nalan'ı , Yeşil Domates'i, Semaver'i sobelemek istiyorum.

13 yorum:

  1. Sevgili Bengisu ablacim beni merak ettiyin icin cooook tesekkur ederim derslerim yani okulum nedeniyle bir turlu firsat bulup blogumu guncelliyemiyorum yoksa merak etme gayet iyiyim...umarim yeni yilda hersey dilediyin istediyin hayal ettiyin gibi olurrr saglicakla kal optm..

    YanıtlaSil
  2. sevgili kardeşim geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ediyorum sizler gibi değerli kardeşlerimle birlikte olmaktan sizleri tanımış olmaktan çok mutluyum sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum canım

    YanıtlaSil
  3. canım inş.en kısa zamanda sobeni cevaplarım....blogunu ilerde kızına emenet etmen beni çok duygulandırdı..

    canım öpüyorum..görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım tarif defteri konusu çok iyi düşünmüşün...belki benimde kızım olur bende bırakırım kimbilir:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Selmacığım iyi olduğuna sevindim.


    sevgiler....





    Merhaba Gül ablacığım,

    Seni yeniden aramızda görmek çok güzel ve mutluluk verici.İnşallah şimdi daha iyisindir.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Yeşil domates,

    Sobemi kabul etmen sevindirdi,güzel sözlerin için teşekkürler.


    sevgiler...



    Merhaba Melek,

    Umarım isteklerin kabul olur canım.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sayfamı kızıma bırakacak bir hatıra olarak düşünmemiştim. Ama haklısın neden olmasın ki?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. SELAM CANIM
    BÖYLECE SENINDE BLOG MACERANI ÖGRENDIM YANI SEVGILER

    YanıtlaSil
  9. öncelikle sevgilerimi bırakıyorum canım.bloğun için olan samimi, içten ve güzel düşüncelerin çok hoş.bizim kızlar çok sanşlı.hem hazıra koncaklar, hemde harika bir kazanım elde etmiş olcaklar.inşallah kıymetini bilir ve devam ettirirler.bende sen gibi kızıma bırakmayı düşünüyorum sayfamı.çokkkk ilerde tabi.öptüm tatlım.

    YanıtlaSil
  10. SAYFANI AÇMA NEDENİN ÇOK ZARİF. ANNE YEMEKLERİNİN TOPLANDIĞI BİR BLOG FİKRİ KULAĞA HOŞ GELİYOR. ÇOK DÜŞÜNCELİSİN. TEBRİKLER CANIM.

    YanıtlaSil
  11. canım seni yakından tanımak güzel....

    kızına tarif defteri bırakmanda çok hoşuma gitti.....bende kızıma bırakırım....

    öptüm canım....

    YanıtlaSil
  12. OOOOOoo burda harika şeyler var, hele aşure hele aşure...Valla biryerim şişecek, dayanamayacağım bu güzel görüntülere artık...Ellerinize sağlık, allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  13. hepsi ayrı güzel.pırasa da değişikmiş.eline sağlık.arkadaşının da tabii
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats