14 Ocak 2008 Pazartesi

Sağım solum sobeeeee

Bloglar arasında ki sobeleme oyunlarını sevmişimdir hep, ilk kim sobeleyecek, konu ne olacak derken sevgili arkadaşım Banu (Kibele’nin Mutfağı) beni ” olsam olsam ne olurdum?” oyununda sobelemiş. Biraz gecikmeli de olsa cevaplar geliyor… Yemek olsam ne olurdum?

Bol çikolatalı ve muzlu bir yaş pasta olurdum.

Renk olsam ne olurdum?

Her baktığımda dinginlik ve huzur bulduğum kızımın gözlerindeki mavilikler olurdum…

Müzik aleti olsam ne olurdum?

Uzun süredir öğrenmek istediğim ama bir türlü başlayamadığım ve ilerde bir gün mutlaka öğreneceğim dediğim keman olurdum.

Aylardan hangisi olurdum? Bembeyaz bir örtünün her yeri kapladığı ve ilk yürüyenin ben olduğum karla kaplı bir aralık ayı olurdum. (Mevsimlerden bahar olurdum her yeri rengârenk çiçeklerin kapladığı, içimin ısındığı.)

Ayakkabı olsam ne olurdum? Yaz kış çıkarmadığım rengârenk ev terlikleri olurdum sanırım.
Kıyafet olsam ne olurdum? Minik bir kız çocuğunun şirin, cici….. kıyafetleri olurdum, etrafına huzurlu gülücükler dağıtırken giydiği.
Ben de kabul ederlerse sevgili arkadaşlarım Zeytin Yaprağı – Melek, Aymen ve Yemeğimle –Seval’i sobeliyorum.

19 yorum:

  1. Bengisu'cum bu sobeler çok güzel oldu biraz daha birbirimizi tanır olduk.

    YanıtlaSil
  2. canım ben kızının gözlerine vuruldum...harika valla...kırkbinkere maşallahhhh allah nazarlardan korusun...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. selam neler olurdun ögrendik bakalim
    arzumcumlada tanismissiniz sevindim canim sevgiler görüsürüz

    YanıtlaSil
  4. Sag ol,

    doktor ilaclar verdi,

    hemencik iyilesirim insaALLAH :)

    Sobeyi kabul ettigine sevindim. :)) sag ol

    Görüsmek dilegiyle,

    Sevgilerle Aysel

    YanıtlaSil
  5. Bengisuummm,
    Ne güzel cevaplar vermişsin cancağızım...100 puan verdim sanada :))))Kızınıda Allah nazarlardan korusun..
    İkinizide çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Semra'cığım,
    seviyorum bu sobeleri ben de:))))

    sevgiler...



    Merhaba Gönül,

    Teşekkür ediyorum,amin inşallah.Ben de çok seviyorum kızımın gözlerini:)))


    sevgiler...




    Merhaba İkizlerin annesi,

    Senin sayende tanışmış olduk Arzumcum'la,bloğunda yazmasaydın haberim olmayacaktı hemşehri olduğumuzdan.Teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum...





    Merhaba Ayselce,

    Umarım daha iyisindir şimdi.Sevgilerimi gönderiyorum...






    Feyza'cım,

    Teşekkür ediyorum,cevaplarımı beğenmene ve tam notuna:)))
    Amin inşallah canım,ben de kızını öpüyorum...



    sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel cevaplar yazmisin Bengisucum,sorularda cok hos dogrusu:)parmaklarina saglik.

    YanıtlaSil
  8. canım sobene cvp yazdım dilimin döndüğünce buyurup okuyabilirsin bu arada beni ilk sobeliyen sens
    n sağol

    YanıtlaSil
  9. maşallah kızın pek tatlı.HAYIRLI EVLAT OLUR İNŞ.beni ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim.Sevgili arkadaşım zeytinyaprağı Melek te beni sobeledi.ilk sobelenmemdi çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  10. çok sıcak cevaplar :)
    profilinde gözde kitaplarına baktım Nazan Bekiroğlu Yusuf ile Züleyha efsane bi kitapdır benim için.Nurullah Genç,Necip Fazıl'ın beğenmediğim şiirini bilmem şu yaşıma kadar.Profilinde görünce nasıl sevindim :)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  11. Canim cevaplarin cok hos ayrica kizinin gözlerine hayran kalmamak elde degil masallah...

    sobenede en kisa zamanda cevap vermeye calisacagim canim tekrar tesekkürler,kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. canım ne güzel seni tanımak..
    kızının gözleride maşallah.....:)

    öpüyorum..görüşmek üzere...sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  13. bengısucum,senı bırazcık daha tanımıs oldukya ne guzel oldu..içten yorumların için sagol canım ama şunu belırteyımkı aaaa bana nıye yorum yazmadı demem hiç:) önemlı olan sık olmasa bıle içten yorumlar:))
    sevgılerımle canım...ben su etllı bezelyeye bakım:P

    YanıtlaSil
  14. ya yazmayı unutmusum...bırde ben kızının huzur veren gozlerıne hayran oldum ve sana cookkkk hakverdım...bende oglumun mavıs gozlerınde huzur buluyorum:)) maasaallah tebarekallah kızına:))

    YanıtlaSil
  15. slm..ne hoş cvblar,yoksa edebiyatcımısın..o kadar güzel cümlelerle ifade etmissin ki.slmlar..

    YanıtlaSil
  16. merhaba
    http://hayatintatlari.blogspot.com/2008/01/zgnm.html
    linki tıklayarak okursan sevinirim lütfen bu gibi durumlara blog ailesi olarak tepkimizi gösterelim...

    YanıtlaSil
  17. canım yaa bende şimdi sewnin bloguna göz gezdiriyotrdum yarın akşam eşimin toplantısı cvar hamur işi ne yapıyım diye sana bakıyordum

    YanıtlaSil
  18. canım cevapların çok güzel..bu şekilde senin iç dünyanı nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu anlıyoruz....

    sakin bir kişiliğin var....ama çocuksu...masum...

    seni tanıdığıma memnun oldum...

    YanıtlaSil
  19. slm arkadaşım
    Bende senin gibi pırasa sevmeyenlerdenim, 4 yıllık evliyim daha evime girmedi pırasa, annemde hiç yapmazdı. Ama yemek istiyorum senn tarifle bir deniyip bakıyım nasılmış şu pırasa.
    Elleine sağlık canım
    Sevgiler
    Nagehan

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats