5 Şubat 2008 Salı

Kurabiye sepeti ve kısa bir mola…

Birkaç saat sonra uzun süredir gidemediğim ailemin yanına İstanbul’a gitmek üzere yola çıkıyorum. Bu da bir süre buralarda olamayacağım anlamına geliyor, yokluğumda bloğum sizlere emanet ::::))))) Dönüşte güzel resimler, annemden almak istediğim bir sürü tarif ve güzelliklerle buluşabilmek dileğiyle…
Muhabbetle kalın…!
Kurabiyeleri Çiçek kurabiye tarifine fazladan

  • 1 yumurta
  • yarım çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvıyağ ekleyerek yaptım.

Hamur şekil verebileceğim yumuşaklığa gelene kadar un ekledim ve 1 saat buzdolabında beklettim. Tırtıl kurabiye kalıbı ile şekil verip iki ucunu birleştirdim.160 derecede 10-12 dakika üzeri kızarmadan pişirdim.Soğuyan kurabiyelerin birleştirdiğim uçlarını benmari usulü erittiğim çikolataya batırıp,hindistancevizine buladım.

37 yorum:

  1. mmm nefis olmuş bu kurabiyeler istanbul yolcusu:)))

    bizim diyara geliyorsun desene ama dahada güzeli annene geliyorsun bu en alası ne güzel yaa annen neler hazırlamıştır şimdi kızı için.
    sana güzel zamanlar dilerim ailenle..

    YanıtlaSil
  2. zerrin - misss5 Şubat 2008 17:26

    Canım bengisu,

    ne güzel.. güle güle git güle güle gel...

    Kurabiye sepeti enfes eşekrim.

    sıcacık sevgiler.

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle hayırlı yoluluklar canım.Yepyeni anne kokan tariflerini bekliyorum.Ellerine sağlık hoşçakal.iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM ANNENLERLE GÜZEL ZAMAN GEÇİRİRSİN İNŞ. KURABİYELER NEFİS.SİZE AFİYET OLSUN.
    GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık,sepetin çok süper görünüyor.
    Güle güle git güle güle gel inşallah.
    Bekliyoruz burdayız:)

    YanıtlaSil
  6. Gitmeden önce yorumları onaylamak istedim,dönene kadar nete giremeyebilirim.

    Güzel dileklerini ileten bütün arkadaşlara teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.

    İstanbul yolcusundan selamlar...

    YanıtlaSil
  7. selamlar bengisucum,

    ellerine saglik, hersey hos olmus... sana iyi yolculuklar dilerim, seni biraktigimiz gibi geriye dön :))

    ooo annenin tariflerini bekleriz hepsini resimle bir tut bizim icin :))

    sana iyi eglenceler dilerim,

    selamlar aysel

    YanıtlaSil
  8. Hani şu ucu çikolata sosa batırılmış kurabiyeler var ya ben onları çok severimm. Ellerine sağlık. iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Bengisu hanim
    Kurabiyelerinis nefis görünüyorlar ellerinise saglik. Size hayirli yolculuklar.


    Sevgilerimle Emine

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel kurabiyeler bunlar,maşallah harika.

    YanıtlaSil
  11. iyi yolculuklar dilerim canim
    guzel vakit gecir

    kurabiyeler nefis gorunuyor
    ellerine saglik


    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım nefis kurabiyeler hazırlamışsın hayırlı yolculuklar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Bengisummm yaşasın burayamı geliyosun yanii..O zaman gelicen değil mi buluşmaya :))))
    Sepete ve içindekilerede bayıldım valla..
    Öpüyorum seniii..

    YanıtlaSil
  14. kurabiyeler nefis olmuş ellerine sağlık...nete girmicem demişsin ama olurda girersen di eyazmak istedim...madem istanbula geliyorsun ctesi buluşmaya gelirsen senide aramızda görmekten mutluluk duyarıtz...sevgilerimye

    YanıtlaSil
  15. canım güle güle git ve dön inşallah.kurabiyeler çok güzel olmuş.özellikle tırtıllar çok hoş.uçlarıda çikolatalı.nefisss.ellerine sağlık.hayırlı yolculuklar.herkese selamlar.

    YanıtlaSil
  16. Bengisucugum hayirli yolculuk diliyorum canim.Güzel tariflerde bulusmak üzere,ayrica kuramiyeler nefisle.Ellerine saglik.

    selamlar.

    YanıtlaSil
  17. ah ah bu kurabiyelerden bende isterim...ayrıca iyi yolculuklar ve tatiller..benim yerimede istanbulu gez...sevgiler...ellerine saglık canım...

    YanıtlaSil
  18. SEVGILI ARKADASLAR
    DÜN AKSAM DAN ITIBAREN DEFNE-YAPRAGI OLAN ISMIMI DEGISTIRDIM. ÖGRENDIMKI AYNI ISIMDEN BIR BASKA YEMEK SAYFASI VAR.KIMSENIN EMEGINE HAKSIZLIK VE SAYGISIZLIK OLMAMASI ICIN BÖYLE OLMASI GEREKIYORDU. ARTIK SITEMIN YENI ISMI http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
    ARTIK BU ISIM ALTINDA GÜZEL YORUMLAR VE TARIFLERLE BULUSMAK DILEGIYLE ARKADASLAR.


    SEVGILERIMLE
    EMINE
    http://www.emineninemekleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Cok sahane görünüyorlar,ellerinize saglik.Hayirli yolculuklar.

    YanıtlaSil
  20. canim iyi yolculuklar harika kurbislerine bayildim

    YanıtlaSil
  21. ellerinize saglik enfes gözüktü gözüme ;)

    YanıtlaSil
  22. gez dolaş idtanbulun tadını çıkar gell
    kocaman sevgilerr

    YanıtlaSil
  23. inanamıyorum sanki artık hepimizin canı aynı zamanda aynı şeyleri istemeye başladı.bu ara çok sık rastlıyorum bu güzel kurabiyelere ve canımda çok istiyor.yaşasın blog kardeşliğiiii))hatta kalıbını bile aldım üşenmedim))
    ilk karşı koyamadığım tatlı krizimde deneyeceğim inşllh.
    bu arada tatil ne tatildi ama..tükendim de geldim)
    selametle

    YanıtlaSil
  24. ne güzel ailenin yanına gidiyorsun.senin adına çok sevindim canım.güle güle git güle güle gel.kurabiyelerinde senin gibi çok tatlı olmuşlar.ellerine sağlık.
    öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. canım arkadaşım..demek sende istanbula kaçtın....

    eğlenmene bak...belkide döndün bilemiyorum....

    ellerine sağlık..kurabiyeler nefis....denerim inşallah......

    öptüm canım...

    YanıtlaSil
  26. Güle güle git mi desem, güle güle gel mi desem bilemedim. İstanbul'da yaşayan biri olarak.:)En iyisi çok güzel bir gezi dilemek galiba. Kurabiyeler de nefis görünüyor bu arada. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  27. bne geldim ama sen gitmişsin bengisu.neyse görüşmek üzere ben kaçırdıklarımı okuyayım.

    YanıtlaSil
  28. Ben bu sepete bayıldımmm.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  29. yaaa bengısu tam hastalıktan kurtulmus soyle arkadaslarımı gezeyım artık dedım gıdıyorsun:(

    hayırlısıyla gıt hayırlısıyla gel emi:))

    hayırlı yolculuklar dılerım..

    YanıtlaSil
  30. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 http://nasibim.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır. Akşamüstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

    _______________________________________________________________________
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    17.02.2008 - 23.02.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://dogada.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''15" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  31. hadi bakalim güle güle git hasret gider ailenle kurabiyelerde enfes olmus ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  32. canım daha dönmedinmi....e hadi bekliyoruz.....

    YanıtlaSil
  33. 15 günlük güzel bir tatil geçirip evime döndüm.Henüz yerleşmekle uğraşıyorum.

    Yokluğumda yorum ve ziyaretleriyle yalnız bırakmayan tüm arkadaşlara sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum...

    En kısa zaman da resimler ve anne kokan tarifleri sizlerle paylaşabilmeyi ümit ediyorum....

    sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  34. Merhaba canım, ben Hatay'dan geldim sen gittin memlekete.Sabırsızlıkla bekliyordum gelmeni hoşgeldin.Gitmeden mail atmıştım inş. almışsındır, görüşmek üzere. Nazife

    YanıtlaSil
  35. günaydın canımm
    bende gelmedin mi diye yorum yapmaya gelmiştim

    eee hoşgeldin evine o zaman,inş. gzüel bir tatil olmuştur herşeyiyle
    gerçi insan annesinin yanında güzel günler geçirmezmi hiç:)

    unutmadan canımbiz diyet etkinliği yapmaya niyetlendik
    az kalorili mamalarınla katılımını merakla bekliyoruz

    gçrüşmek üzere

    YanıtlaSil
  36. Merhaba Nazifeciğim,

    Gittiğimde henüz dönmediğini sanıyordum senin.Seni de bu sayfalarda görmek beni inanılmaz mutlu ediyor canım.


    sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats