9 Mart 2008 Pazar

Uykudan uyandıran ekmekler...

İstanbul da iken dayımlar da kaldığım iki günün sabahında da bu nefis ve mis gibi kokan ekmeklerle uyanmak çok güzeldi…..... Dayımın akşamdan malzemeleri ekmek makinesine yerleştirip ayarlamasından sonra, bize sabah evi kaplayan mis gibi taze ekmek kokusuyla uyanmak ve çok lezzetli olmuş sözleriyle güzel bir kahvaltı yapmak kaldı. Aslında buraya yazarım düşüncesiyle tarifi not etmiştim. Ekmek makinesinin kitapçığın da tarifin ayrıntılarıyla anlatıldığını ve yalnızca makinelerde kullanılabileceğini göz önünde bulundurunca sanırım malzemeleri yazmak yeterli olacak.
  • Dayımın ikinci gün denediği cevizli ekmeğin lezzetliliği hakkında herkesin hemfikir olmasını da denemek isteyenler için not etmek istedim.

  • Sırasıyla su,tuz,şeker,süt,sıvıyağ,un ve mayayı yerleştirip gerekli ayarlar yapıldıktan sonra benim çok beğendiğim ekmekleriniz hazır oluyor….

15 yorum:

  1. ekmekler süper olmus,

    bende bunlari sevecegimden eminim :))

    anlatmanda hos ekmek kokusu, hmm burnumda tütüyor suan :))

    dayinin ellerine saglik,

    hoscakal

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel oluyor o miss gibi ekmek kokusu.Bende yapiyorudum ama simdi makinam bozuldu:((
    Tekrar almayi düsünüyorum insallah.

    Selametle.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bende alsammı diye düşünüyorum ne zamanadan beri ama çoğu elektirikli aletlerimi alıp kaldırdım bir anlık hevesler geçince bunuda öyle yapmakdan korkuyorum içine birde tereyağ sürdünmü ne güzel olur...

    YanıtlaSil
  4. canım gerçektende miss gibi ekmek kokusuyla uyanmak bambaşka bir keyif.dayın ın ellerine saglık çok güzel olmuş ekmekler.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hiçbir şeye değişilmez herhalde, mis gibi ekmek kokusu:))
    Dayıcığının ellerine sağlık,

    Sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ben bu kokuyu çok iyi biliyorum,yaklaşık 5 yıldır ekmek makinem var ve gerçekten harika..slmlar.

    YanıtlaSil
  7. Dayının ellerine sağlık sizlere de afiyet olsun canım..Selamlar...

    YanıtlaSil
  8. kim böyle misss gibi ekmek kokusuna uyanmak istemezki.taze taze, sıcacık.nefis görünüyor.tadı damağında kalmış belli.afiyetler olsun canım.

    YanıtlaSil
  9. Canim, dayinin ellerine saglik. Inan cok leziz olmuslar ah bide yaninda tereyagi olacak offffffffffffffffffffffffffffff offffffffffffffff.

    KOcaman öpüyorum...
    Emos

    YanıtlaSil
  10. En sağlıklısı evde ekmek üretmek artık organik yaşamaya çok dikkat etmek gerekiyor malum.

    YanıtlaSil
  11. Yaşasın ekmek makinaları diyeli öyleyse!:))) Ben de makinamdan çok memnunum ve onsuz hayatı düşünmek istemem herhalde.:)
    Dayının ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  12. selam canım,ekmeklerin görüntüsü nefis tadda enfesdir eminim.dayının ellerine sağlık canım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım mis gibi ekmekler hele kahvaltıda çok güzel oluyor çıtır çıtır kabuğu tereyağı süreceksin sanki kokusu burnuma geldi sevgilerimle sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  14. ablacım harıkalar yaratmışsın bazılarını denedım

    YanıtlaSil
  15. süper gozukuyolar bazılarını yaptım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats