17 Mayıs 2008 Cumartesi

Hindistan cevizli,şekerli milföy çubuklar

Sevgili Aylanın menüsünde ki pratikliği ve lezzeti ile en çok beğenilen lezzetti diyebilirim.Acil misafirlerinize ve çayın yanına atıştırmalık olarak hemen yapabilirsiniz. malzemeler:
  • milföy hamuru
  • toz şeker
  • hindistan cevizi
hazırlanması: Milföy hamurlarını bir parmak genişliğindeki şeritler halinde kesin. Toz şekeri bir tabağa alıp milföy şeritlerini önce şekere sonra da Hindistan cevizine bulayın. Yağlı kâğıt serilmiş fırın tepsisine dizip,180–200 derece arasında üzerleri kızarana kadar pişirin. not:Eğer şeker ve hindistan cevizi hamurlara yapışmazsa fırça ile milföylere çok az su sürebilirsiniz.

24 yorum:

  1. çok pratikmiş gerçkten.bir o okadarda lezzetli ve nefis şeyler..
    ilk gelecek misafirlerime denicem inşallah..
    ellerine sağlık ayla hanımın.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Aman allahım ne kadar pratik ve ne kadar muhteşemler canım ellerine sağlık....öptüm

    YanıtlaSil
  3. Ayla ablanın eline sağlık çok güzel bir tarif.Basit ve pratik.

    YanıtlaSil
  4. süper bir tarif aylanın ellerine saglık canım sizede afiyetler olsun sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok pratik. Acil durum kurtarıcısı olabilir... Benim aklıma fındıkla yapmak geldi. Ama hindistan cevizinin tadı da bir başka güzel oluyor.... Ayla Hanımın ellerine sağlık. Sizlere de afiyetler olsun..

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. harika bir tarif..mutlaka denenmeli...yapanların ellerine sağlık..yiyenlere de afiyet olsun...mutlu hafta sonları..sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok pratikmiş bu tarif,hoşuma gitti:)
    Bi ara denemek lazım. Hatta muhallebiyle servis edilebilir:)

    Aylanın ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. cok guzel ve pratık ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  9. Nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canım hergün bloguna bakarım bazen yorum yazmayı unutuyorum bu sofralarda harika gözüüyor ellerin dert görmesin arkadaşının yiyenlere afiyet bal olsun.

    YanıtlaSil
  11. bu arada bir hafta kadar olmıyacağım aranızda bir haftalık cbir iznimiz olacak k.valideme gideceğiz merak etme arkadaşım:))) yorumsuzda bırakma beni:=)

    YanıtlaSil
  12. gerçekten pratik değişik ve hoş birşey olmuş.ayla hanımın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. hem pratik hem leeziz.e daha ne olsun.arkadaşının eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel ve kolay tarif,ellerine saglik canim cok lezzetli görünüyorlar.Iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  15. Bengisum, çok ama çok güzelmiş bu çubuklar..Milföyü bunun için çok seviyorum, her şey yakışıyor içine, üzerine..Hindistan cevizini de çok seviyorum, bu tarifini deneyeceğim Ayla Ablanın :)))
    Öptüm seni canımcım,

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık cnm güzel bir süsleme veya aperatif olur.

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık cnm güzel bir süsleme veya aperatif olur.

    YanıtlaSil
  18. ne güzel olmuş bu çubuklar böyle !! ellerine sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  19. tadını tahmin edebiliyorum. hımmm nefiiis

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar akillica ve pratik bir tarif bu boyle, bayildim. Yapanlarin ellerine saglik, bizimle paylasanlarin da:))

    YanıtlaSil
  21. Harika olmuslar duymustum bende bunlari ama hic denemdim,eminim güzeldirler.Aylanin eline saglik sizede afiyet bal seker olsun canim.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  22. aylanın ellerine sağlık..hepsi birbirinden güzel..bu çubuklardanda arkadaşımda yemiştim..

    nefis oluyor gerçekten....

    öpüyorum seni canım...

    YanıtlaSil
  23. Eşimin bir kaç günlük tatilinden faydalanıp,kayınvalidemleri ziyarete gittiğimiz için yorumları onaylamakta geciktim.


    Yorum ve ziyaretleriniz için teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum....


    Denemek isteyenler için nefis bir lezzet,mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.




    sevgiler....

    YanıtlaSil
  24. selam bengisu nasılsın siteni arasıra ziaret ediyoruz ama yorum yapamamıştık eren şu kelebekli pastaya ayıldı ama onunu tembel annesi yapmadı bide soruyor bengisu nun yüzü neden görünmüyor diye

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats