6 Mayıs 2008 Salı

Çıtır Tavuk (mısır unlu tavuk)


Çok pratik ,kısa sürede hazırlanabilen ve çok lezzetli bir tarif.Bu tarz lezzetlerde mısır unu kullanmayı seviyorum ve yakıştırıyorum.İsterseniz galeta unu da kullanabilirsiniz.
malzemeler:


  • ince ,uzun şeritler halinde doğranmış tavuk göğsü eti
  • 1 yumurta
  • mısır unu
  • tuz
  • isteğe göre baharat
  • sıvıyağ
hazırlanması:
  • Tavuk etlerini ince uzun şeritler halinde doğrayıp,yıkayın ve suyunu süzdürün.
  • Yumurtayı tuz ve isteğe göre baharat ekleyip çırpın.
  • Tavuk etlerini önce çırpılmış yumurtaya sonra da mısır ununa batırıp,sıvıyağda kızartın.

18 yorum:

  1. nefis bir tavuk olmuş.sen de çok güzel resimlemişsin..eline sağlık canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. tam eşime göre bir tarif mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım epeydir seni ziyaret edmiyordum.MAnşetten geldimm...
    Tavuğun çok güzel görünüyor
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Bende çıtır tavuk yaparım ama hiç mısır unu ile denemedim.Birgünde mısır unuyla deneyeyim bakalım nasıl olacak.Seninki muhteşem görünüyor.Ye beni ye beni diye bağırıyor.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ayyyy sabah sabah insaanın canı tavuk çekermi vallahi çekti ...Sevgilerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil
  6. tavuğu galete unuyla çok yaptım ama mısır unuyla hiç denememiştim. güzel oluodur heralde . ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım çok güzel gözüküyor..

    YanıtlaSil
  8. Tadını tahmin ediyorum,çünkü ben de bu tarz tavuğu çook severke yaparım.
    Ellerine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. gerçekten güzel ve kolay bir tarif.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  11. tavuğu oğlum görmesin tam ağzına layık..:)ellerine sağlık cnm..sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. selam, harika görünüyor. mısır ununu böyle kullanabileceğimi hiç bilmiyordum, güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  13. Ohhh yanınada şöyle kocaman bir kase salata oldumu hiç bişe istemez insan valla..Enfes olmuş Bengisum, ellerine sağlık canım benim,
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  14. canım arkadaşım ağzımın sularını akıttın:) çok severim bende elleri
    n der görmesin afiyet bal olsun sizede

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel görünüyor Bengisu, ellerine sağlık.. Mısırunuyla hiç denemedim tavuğu, mutlaka yapacağım.. Teşekkürler bu güzel tarif için :)

    YanıtlaSil
  16. Çıtırlar tavuklar tam benlik çıtır çıtır yanına da sotelenmiş sebze garnitürle ne güzel yenir...

    Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Benj genelde tavuk kızartırken galete unu yada cıtırpane harcı kullanıyorum mısır unu değişil geldi.Bol yağdamı yoksa tavanın dibine koyduğumuz az yağdamı kızartmamızı tavsiye edersin..Sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats