11 Mayıs 2008 Pazar

yüreği güzelliklerle dolu tüm annelere....


Anne bak üşüyorum
Isınmak istiyorum
Kucağın nerde anne
Şefkatin nerde
Kucağın nerde anne
Şefkatin nerde









Ellerin nerde anne
Yalnız gecelerimde
Sokulduğum göğsün
Ve içimde gülümseyen
Yüzün nerde
Nerde anne








Rüyalarımın güzel yanı
Yalnızlığım anne
Sensizliğim nerde








Neden ellerin donmuş
Neden gözlerin ölmüş
Fakat sen kimsin
Anne sen kimsin
Anne neredesin
Soruyorum bak anne
Korkuyorum










Şeker karamela istemiyorum
Cizgi film oyuncak istemiyorum
Anne sana geliyorum
Fakat ellerin solmuş
Fakat gozlerin ölmüş
Anne sen kimsin
Anne nerdesin
Soruyorum bak anne
Korkuyorum
Korkuyorum
















Anne bak üşüyorum
Isınmak istiyorum
Kucağın nerde anne
Şefkatin nerde












Bu yaldızlar
Bu yapma kuşlar
Bu yalancı memeler
Bu naylon bebekler
Düşümde bir dağ görüyorum
Üstünde çiçekler
Anne bak ölüyorum
Anne ölüyorum
AnneÖlüyorum

















































































































































ve canım anneme......

14 yorum:

  1. canıım anneler günün kutlu olsun.....

    aşağıdaki salatayada bittim...ellerine sağlık....

    öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Canım anneler günün kutlu olsun, çok güzel bir yazı eline sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Canım Bengisum
    anneler gününü kutlarım..Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
    Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

    Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. canım çok güzel bir şiir paylaşmışsın çok acıklı geldi bana . anneler ününü en içten dileklerimle kutlarım arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Canım anneler günün kutlu olsun.Çocuklarınla sağlıklı mutlu bir anneler günü geçirmen dileği ile.Her günün anneler günü gibi olsun.

    YanıtlaSil
  7. Anneler gününü kutluyorum ve nice yillara hep birlikte...
    selamlarimla.

    YanıtlaSil
  8. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
    http://porselendemlik.blogcu.com ,
    http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
    http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

    Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
    Hanımlarla yapılan günlere
    Beş çayına gelen misafirlere
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler

    12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
    tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
    http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
    Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

    22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
    http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
    tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
    Sevgilerimizle..

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
    Yayına Hazırlayanlar
    http://nasibim.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Sorumlu Müdür
    http://selmahlc.blogcu.com
    Grafik Tasarım Düzenleme
    Yağmur İpar

    Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
    Bunun için yapmanız gereken tek şey:

    Adınızı
    Sitenizin adresini
    Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
    Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

    Örnek
    isim: SEVİL SAHİN
    site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Tarif : SALATA YARIŞMASI
    Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

    Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

    ANNE OLAN VE OLACAK OLAN BÜTÜN BAYANLARIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

    YanıtlaSil
  9. anneler günün kutlu olsun cnm.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. cnm anneler günün kutlu olsun...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba canım, anneler gününü bende kutluyorum. Şiirin şairini bilmiyorum ama Aykut Kuşkaya seslendirmişti ordan hatırlıyorum, güzel bir eser...Sevgilerimle. Nazife

    YanıtlaSil
  12. yorumdan sonra aşağısını gördüm zaten Aykut kuşkayayı eklemişsin.Nazife

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Nazifeciğim,

    Ben de şairin adını bilmiyorum,google da arattırdım ama bulamadım.Aykut Kuşkaya'nın sesinden dinlemekten keyif aldığım bir parça olduğu için ekledim,beğenmene sevindim...




    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  14. Bengisu, tebrikler cok guzel olmus canim. Anneler gunu gecti ama, tek bir gune sigmaz ki zaten sevgimiz, minnetimiz, degil mi? Anneler gunun kutlu olsun canim.
    Pogacalar da nefis bu arada:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats