12 Haziran 2008 Perşembe

....

Bir zamanlar sevindirdiğimiz bir yaşlının,bir şeyler öğrettiğimiz bir gencin gönlünde ufacık da olsa bir köşe ayıralım kendimize,dualarla ve sevgiyle yad edilmeye layık olalım....



Unutulmayalım...








Sanırım gurbette olmanın zor taraflarından bir tanesi de bu olsa gerek.Bugün kardeşimin doğum günü ve ben doğumgünü pastasını yapmak yerine sadece pasta fotoğrafı ile kutlayabiliyorum...
Biz küçükken kardeşim hep annemden muzlu pasta yapmasını ve arkadaşlarını çağırıp kutlamayı isterdi doğumgününü...Ve ablasının hiç bir doğumgününü unutmazdı...Aradan yıllar geçti ve bugün yine muzlu pasta yapıyor annem sana biliyorum...
Yeni yaşın güzellikler getirsin sana sevdiklerinle birlikte canım kardeşim.....

3 yorum:

  1. Kardeşinin doğum günü kutlu olsun..Sağlıklı, sıhhatli, mutlu huzurlu ve tüm sevdikleriyle birlikte geçireceği upuzunn seneler diliyorum ...

    YanıtlaSil
  2. :(((( Yazınızı okuyunca çok duygulandım. Hatta gözlerim sulanıyor:(((

    Kız kardeşime bende çok bağlıyım. 3 haziranda benim kız kardeşimin doğum günüydü. Kardeşlerimizin yeni yaşları onlara yeni umutlar, sağlıklı, sıhhatlı yıllar getirsin diyelim.

    Siz yurt dışında mısınız?

    Toz pudingli kurabiye çok ilginç geldi. Şu bayanların hızına yetişmek imkansız:)) Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. ya gurbet falan deme ben gurbette değilim ama böyle okuyunca ağlıyacağım nerdeyse. canım kardeşin hayırlı ömürlerle yaşasın inş. pastanda kurabiyencde çok güzel arkadaşım dert etme ne olur.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats