15 Haziran 2008 Pazar

Büsküvili Bonbonlar (muzlu büsküvili toplar) ve revani



Sevgili Özlem'in davetindeki lezzetlerden bir taneside bu lezzetli büsküvili (büsküvili bonbonlar) toplardı. Malzemeler:
  • 500 gr kakaolu bisküvi
  • 2/3 paket margarin
  • 1 yumurta (kullanmayabilirsiniz)
  • 4 çorba kaşığı pudra şekeri
üzeri için;muz dilimleri,hindistan cevizi
Hazırlanması:
Bisküvileri ufalayıp diğer bütün malzemeleri karıştırıyoruz. Küçük parçalar alıp yuvarlıyoruz. Muz dilimleriyle birlikte kürdana batırıp,hindistan cevizi ile süslüyoruz.



  • Hazır karışım ile Revani




Hazır revani karışımı ile yapıldığı için arkadaşım istersen yayınlama desede:))) ben,bu tür ürünleri kullanmak isteyenler için yayınlamak istiyorum...İtiraf edeyim ki diğer revanilerden hiç bir farkı yoktu, çok lezzetli ve hafifti...



Malzemeler:


Şerbet için:
  • 3,5 su bardağı şeker
  • 5 su bardağı su kaynatılıp şerbet hazırlanır ve soğutulur.
hazırlanması:
Ülker revani karışımı paketin üzerindeki tarife göre hazırlanır ve pişirilir. Fırından çıkan ılıtılmış tatlıya önceden hazırlanmış soğuk şerbet dökülür ve şerbeti çekmesi için bekletilip servis yapılır..

15 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar.Revaninin ben başka markasını kullanmıştım çok güzel olmuştu.Bunuda deneyeceğim.Arkadaşının eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu bonbonlardan bende çok sık yaparım ama üzerine bir dilim muz koymak fikri harika! Bİr dahaki sefere böyle deniycem inşallah:)



    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Mmmm, nefis.. Çikolata ve muzun ahengine bayılırım.. Ayrıca revani de çok güzel görünüyor, söylemesen hazır karışımla yapıldığını anlamazdım Bengisu'cum.. Arkadaşının ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Selam,
    Muzlu kakaolu toplara bayıldım.
    Lezzet harika olmuştur eminim.
    Sunumu da çok şık.
    Ne diyelim size afiyet olsun:)
    Görüşmeek dileğiyle,
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canımm benimm, hem muzlu toplara hem revanine öldüm bittim..Şimdilik 3 kilo vermişim:( 4. kiloyu verince kendimi muzlu toplarla ödüllendireceğim :))
    Ellerine sağlık canım arkadaşım,
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. İkiside çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık canım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Çok lezizler ellerine sağlık canım....Revaniye de ayrıca bayılırım....

    YanıtlaSil
  8. slm:)
    ziyaretiniz için çok teşkr ederim..bloğunuzda herşey çok güzel emeğinize sağlık..muzlu toplar ve revanide harika görünüyor arkadaşınızın ellerine sağlık..görüşmek üzere kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.Blogunuzu gezdim ve herşey süper ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Selamlar öncelikle ilginize teşekkür ederim.Tariflerinizi begeniyle takip ediyorum.Denediklerimi blogumda yayınlamayı düşünüyorum,sizinki kadar olmasada güzel oluyor.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  11. mmm canim ellerine saglik nefis mamalar yapmissin yine eylulde gorusuruz artik opuyorum

    YanıtlaSil
  12. Revaniyi cok severim,toplarda cok ilginc dnemek istiyorum hemen ins.Arkadasinin eline saglik sizlere de afiyet olsun.

    selamlarimla,serap.

    YanıtlaSil
  13. Mmmmmmm enfes görünüyorlar tatlıya dayanamam zaten ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Muz dilimleriyle harika olmuş. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats