1 Haziran 2008 Pazar

Güzellikler....





26-30 Mayıs tarihleri arasında elde edilen gelir ile öğrencilere burs vermek amaçlı bir kermes düzenlendi.El işleri ve özellikle çocukların yoğun ilgi gösterdiği yemek bölümünün bulunduğu kermesin bitmesine (özelliklede gözlemelerin) en çok da kızım üzüldü sanırım:))))
Yukarıda ki fotoğraflardakiler ise kurdela nakışı mutfak takımları ve dantellerin bir kısmı...




Rengarenk boncuklarla süslenmiş mutfak takımları ve danteller...

 


Kurdela nakışı,boyama ve dantellerle süslenmiş pike ve yatak örtüleri....

  İğne oyası ve rengarenk iplerle örülmüş birbirinden şık havlu kenarları... En çok ilgi gören benim hızına yetişemediğim yemek bölümünden bir kare...Fotoğraflamayı unuttuğum nefis gözlemeler,mantılar....ve birçok lezzet...
Rengarenk oyalar,lifler,peçetelikler,çocuk örgüleri...

Kurdale nakışı ile yapılmış seccadeler...

Benim kermes için yaptığım lezzetler ise;
  • yaprak sarması
  • elmalı toplar(cezerye)
  • yoğurt tatlısı
  • şeftali kurabiyeler
  • minik (tek kişilik) çilekli pastalar

13 yorum:

  1. Canımmmm ne mutlu sana keşke vaktim olsa da böyle etkinliklere katılabilsem ,ama maalesef bu güzel kareleri paylaştığın için teşekkür ederim,iyi geceler,öptüm

    YanıtlaSil
  2. canım yarışmayı bende izledim..gerçekten insen çok duygulanıyo ve onurlanıyo....

    harika şeyler yapılmış hepsinde göz nuru var..
    herkesin emeğine sağlık..
    senin pastalarda çok lezzetli görünüyo..ellerine sağlık...

    öpüyorum..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Hersey muhtesem! Hangisini söylesem bilemedim. Nakislar göz dolduruyor. Ama hep bu tür esyalari kullanmak bana cook zor gelir. Hic de kullanmis degilim.:)
    Hersey bir yana, ne kadar becerikli hanimlarimiz var masallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Harika güzellikler var her biri harika seyler.El isleri olsun yiyecek bölümü olsun harika.Emegi gecen herkesin ellerine saglik diyorum,elleriniz dert görmesin.

    selamlarimla.

    YanıtlaSil
  5. ÖNCELİKLE HAYRINI ALLAH KABUL ETSİN.BÖYLE KERMESLER SAYESİNDE BİZİMDE ÇORBADA TUZUMUZ OLUYOR EN AZINDAN.BENDE YARIN KERMES İÇİN BİŞEYLER HAZIRLADIM.O KADAR ÇOK KERMES VARKİ BU ARALAR.HEPSİNE YETİŞEBİLMEK MÜMKÜN DEĞİL.ELİMİZDN GELDİĞİNCE UĞRAŞIYORUZ HAMDOLSUN.ÇOK NEFİS LEZZETLER HAZIRLAMIŞSIN.ELİNE VE EMEĞİNE SAĞLIK CANIM.ELİŞLERİNE HAYRAN KALDIM.ÇOK GÜZELLER.HEPİMİZDEN ALLAH RAZI OLSUN İNŞALLAH.AYRICA OLİMPİYATLAR ÇOK GÜZEL VE GURUR VERİCİYDİ.HEPSİNE TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  6. muhtesem olmus hersey emegi gecen herkesin ellerine saglik hepside goz nuru yemeklerde cok nefis
    elleriniz dert gormesin canim sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
  7. hersey super.. herkesın ellerıne kollarına emegıne saglık..
    Pastacıklara da kurabıyelere de bayıldım.. yıyen herkese afıyet olsun..
    sevgiler canım:)
    iyi haftalar..


    http://fatostuncay.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  8. BÖYLE GÜZEL VE ANLAMLI BİR ÇALIŞMA İÇİNDE BULUNMAK NE KADAR GÜZEL...

    KATKIDA BULUNAN HERKESİN ELLERİNE YÜREKLERİNE SAĞLIK...

    GÖRÜNTÜLERİN HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL...

    SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK BENGİSU...

    SICACIK SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. canım ziyaretin ve beğendiğin için teşekkürler her zaman beklerim sevgiler iyi haftalar.
    http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. sizinde blogunuz çok güzel sade ve şık olmuş. elişlerinizde çok güzel.selamlar
    http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Canım arkadaşım mamalarda el işleride süper elinize sağlk

    YanıtlaSil
  12. Allah böyle güzel yürekli güzel yüzlü insanların sayısını arttırsın inş.
    Paylaşımın içinde çok teşekkürler
    kermesteki ürünlerin hepside birbirinden çekici.Allah kabul etsin

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  13. canım çok guzel çok duygulandım.
    hazırladığın lezzetler nefis ellerine sağlık. sevgilermle..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats