12 Haziran 2008 Perşembe

Kakaolu toz pudingli kurabiye


Birkaç blogda görüp, lezzetli olduğu konusunda yorumları okuyunca toz puding kullanılarak yapılan bu nefis kurabiyeleri denedim ( Ben her zaman iyi sonuç veren temel kurabiye hamuruna toz puding ilave ederek yaptım).
İlk denemede muzlu puding ile yaptım sonrasında kakaolu (muzlu olanları fotoğraflamayı unutmuşum). Kızım muzlu pudingli kurabiyeleri “çok lezzetli olmuş tekrar yapar mısın “ yorumları eşliğinde yerken ben kakaolu kurabiyeleri beğendim. Çok lezzetli ve kolay olan bu nefis kurabiyeleri Porselen demlik çay saati etkinliği 25'in evsahibi sevgili Hülya'ya (Buram Buram) gönderiyorum.... Malzemeler:



  • 150 gr oda sıcaklığında margarin
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • 2 yemek kaşığı şeker (bana piştikten sonra fazla şekerli geldi, isterseniz kullanmayabilirsiniz)
  • 1 paket kakaolu toz puding
  • Aldığı kadar un ( 1,5 su bardağı )
Hazırlanması:
  • Oda sıcaklığında ki margarin ve tereyağını şekerle birlikte şekerler eriyene kadar karıştırın.
  • Toz pudingi de ekleyip birbirine karışmalarını sağlayın. Aldığı kadar un ilavesiyle hamur yoğurun (1,5 su bardağı un kullandım).
            • Elinizle hamurdan küçük parçalar koparıp yuvarlayın. Yağlı kâğıt serili fırın tepsisine dizin.
                      • 180 derece fırında pişirin.

                      28 yorum:

                      1. bu lezzeti bende denemek istiyorum. eminim güzeldir ellerine sağlık

                        YanıtlaSil
                      2. Mımmm oldukça lezzetli görünüyor denemek gerek ellerine sağlık canım hoşçakal.

                        YanıtlaSil
                      3. Yaniii Bengisum diyosun ki bunuda yap, yeee, sonrada verdiğin 3-5 kiloyu al geriii :)))
                        Canımcım toz pudingi kekte çok seviyorum, ilk kez kurabiyeye konulduğunu senin tarifinde gördüm, mutlaka deneyeceğim (acep çileklisi nasıl olur)..
                        Ellerine sağlık canım arkadaşım,
                        Öpüyorum seni..

                        YanıtlaSil
                      4. Canım, toz pudingle kurabiyeyi hiç duymamıştım.. Çok hoş bir renk vermiş kesinlikle.. Eminim tadı da öyledir, ellerine sağlık..

                        YanıtlaSil
                      5. Tarifin yayında canım.. Ellerine sağlık. Etkinlik 15 gün sürüyor bu süre zarfında istediğin kadar tarif gönderebilirsin. Sevgilerimi ve teşekkürlerimi bırakıyorum.Kabul buyur olurmu. Sevgiyle kal.

                        Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
                        Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
                        Örnek
                        isim: SEVİL SAHİN
                        site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
                        Tarif : SALATA YARIŞMASI
                        Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

                        YanıtlaSil
                      6. Bende pudingi geçenlerde kek de denemiştim... Fazla tadını alamamıştım ama kurabiyede muzlusu güzel olmuştur eminim... Benim tercihim kızınınki gibi muzlu :)

                        Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

                        YanıtlaSil
                      7. yasaminkiyisindan13 Haziran 2008 10:28

                        canım eline sağlık nefis görünüyor hayırlı cumalar sevgiler..

                        YanıtlaSil
                      8. Ellerine sağlık canım. Puding tozunda ağırlı olarak nişasta ve çeşitli aromalar oluyor. Yani bir manada nişastalı oluyor kurabiyeler. Ama muz vs. aromasıda artı lezzet.
                        Hayırlı cumalar...

                        YanıtlaSil
                      9. canım ellerine sağlık..eminim çok lezzetli olmuştur..sevgiler hayırlı cumalar

                        YanıtlaSil
                      10. canım,ellerıne saglık..bende keklerdee kullaanıyorum toz pudınglerı..kurabıyedede kullandım ama cok uzun zaman oldu tekrar denemeyeyli...bırde kurabıyelerde cok oyuncaklı tarıflerı sevmıyorum ben:( senınki ise cok cok kolya yaa..denemeiyım..bişi sorsam acaba kıvamı kurabıye kalıpları ıle kesmeye uygunmu?bengıscum...
                        sevgılerımle

                        YanıtlaSil
                      11. ENFES OLMUŞ CANIM ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

                        YanıtlaSil
                      12. ellerinize sağlık...
                        hayırlı cumalar...

                        YanıtlaSil
                      13. Haftasonu çayın yanına, şöyle atıştırmalık bu nefis kurabiyelerden yapalım o halde. Hem çok kolay ve sen güzel dediğine göre gözüm kapalı yaparım. Toz şeker değil mi?

                        Ellerine sağlık ve afiyet şeker bal olsun. Muzlu kurabiyeyi beğenene de tabii.:)

                        YanıtlaSil
                      14. bengisu ellerine sğlık çok güzel görünüyorlar.gerçekten de tadı müthiş oluyor.sevgiler.

                        YanıtlaSil
                      15. Kurabiyeler nefis olmuş. Ellerine sağlık canım. Geçmiş olsun dileğin içinde teşekkürler. İzninle seni linklerime ekledim, sevgiler..

                        YanıtlaSil
                      16. denemeye değer bir tarif canım.eminim harika olmuştur.eline sağlık..

                        YanıtlaSil
                      17. şekilleri ne kadarda muntazam benim ki yayık ayranı gibi yayılıyor ustune yamuluyorda:D

                        YanıtlaSil
                      18. gül parem ben güzel kurabişler yapmışsın:) ellerine sağlık gülom benim. kendine iyi bak. Allah a emanet ol.

                        YanıtlaSil
                      19. Kurabiye de hemde kakaolu de bayılırım valla.Eline sağlık.Çok nefis ve basit görünüyorlar.

                        YanıtlaSil
                      20. Canim, ben hic duymamistim puding karisimini kurabiyede kullanmayi, bu hanimlarin hizina yetisebilene askolsun, bazen hayran hayran seyretmeyi tercih ediyorum inan. Kurabiylerin yemede yaninda yat olmuslar inan, harika:) Ellerine saglik

                        YanıtlaSil
                      21. selam canim
                        pastada kekte duydum ama kurabiyede duymadim denemek lazim mutlaka ellerine saglik sevgiler

                        YanıtlaSil
                      22. en sık yaptığım kurabiye tarifi..gerçekten nefis oluyor.ellerine sağlık.slmlar.

                        YanıtlaSil
                      23. MERHABALAR ARKADAŞIM 25. Ev sahibemiz olan HÜLYANIN MUTFAGI arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
                        EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
                        Sevgilerimle SEVİL

                        YanıtlaSil
                      24. harika görünüyor bayıldım dibim düştü valla:)))) elciklere sağlık afiyetler olsun...öpüyorum sevgilerimle

                        YanıtlaSil
                      25. Tadını çok merak ettim. Gerçekten çok kolay bir tarif. Ellerinize sağlık

                        YanıtlaSil
                      26. Az önce arkadaşım aradı..Pınaaarr harika bi kurabiye tarifi vericem mutlaka yap dedi..Artık beni nasıl hipnoz ettiyse kendimi markette buldum..tarifi gözden geçirmek için de sizin blogunuzdan yardım aldım..Şuan ofisin içinde harika bi koku var..şimdi fırından çıkardım soğumasını bekliyorum..Harika görünüyorlar..Size ve Çatlağıma teşekkür ederim..

                        YanıtlaSil
                      27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

                        YanıtlaSil
                      28. Hoş geldin Pınar!

                        Bu sabah,çayımı yudumlarken yüzümde tebessüm oluşmasına neden olduğun için asıl ben sana teşekkür ederim...

                        Kurabiyeleri deneyip beğenmene çok sevindim,benim de çok sevdiğim bir kurabiye.

                        Sana ve arkadaşına (çatlağına:::)))
                        sevgilerimi gönderiyorum....

                        YanıtlaSil

                      LinkWithin

                      Blog Widget by LinkWithin

                      View My Stats