10 Temmuz 2008 Perşembe

Cansuyum.......6!

İlk göz ağrımız….

İlk heyecanları,ilk acemilikleri ve bir çok ilkleri tatmamıza vesile olan canım kızımız…sen bile inanamazken altı yaşına girdiğine:)))) sanırım baban ve ben her geçen gün büyüdüğünü hiçbir zaman kabul edemeyeceğiz….

Bir zamanlar şikâyet ettiğim uykusuz geçen geceleri ve büyük bir heyecanla, mutlulukla karşıladığım ilk dişini, ilk adımlarını, ilk hecelerini,öğrendiğin ilk şarkıyı mırıldanışını,saçlarını,gözlerini vs. gösterişini,ilk konuşmaya;gösterdiğin her şeye “bu ne?” sorusunu sorarak başlamanı (ve sana dair sayabileceğim bir çok anıyı) şimdilerde hüzünle hatırlıyor olsam da minik bir genç kız olma yolunda ki hallerini takip edebilmek de ayrı bir keyif bizim için….

Aslında bu gönderide kızımın çok beğendiği kelebek pastanın tarifini vermeyi düşünmüştüm. Ama kızıma dair bir yazı olsun ve ilerde okuyup gülümseyebileceğimiz bir anı da bu olsun ve doğum saatiyle başlayıp ilk dişinin çıkış tarihiyle, dönem dönem kilo takibiyle (ve birçok ayrıntıyla) devam eden notların arasına eklensin diye tarif sonra gelecek.

…ve son olarak iyi ki doğdun, iyi ki hayatımızda yerini aldın ve iyi ki Rabbim bizi seni emanet etmeye layık buldu…

39 yorum:

  1. allah nice dogum günleri kutlatsın mutlulukla yeni yaşınız hayırlı ugurlu ve bereketli olsun .ne tesadüf benimde kızımın dogum günü bugün allah nice senelere erdirsin hep beraber.

    YanıtlaSil
  2. canım bengi sunun doğum günü kutlu olsun...yazın çok duygulu olmuş....Allah her gününü bir gününden daha güzel yapsın....

    Allaha şükür depremden kimse zarar görmedi.....ama evin sallanması çok değişik oluyo....ne yapacağını şaşırır hale geliyosun.....bizi düşündüğün için teşekkürler...

    seni ve kızını öpüyorum canım....

    YanıtlaSil
  3. Bir anne olarak çok duygulandım yazıyı okurken.
    Ne emeklerle büyütüyoruz yavrularımızı değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım, öncelikle kızına nice hayırlı yaşlar dilerim. İnşallah hep güzelliklerle dolu bir hayat sürer. Sofranız çok güzel görünüyor kelebekli pastayı bende merak ettim,çok hoş görünüyor.Bende yeğenimin doğum gününde senin bonibonlu kurabiyelerini yapmıştı hem şık oldu hem çok beğeni topladı.Görüşmek üzere. Nazife

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım
    senin gibi güzel bir annenden bu satırları okumak çok güzel. Rabbim her aldığı yaşı hayırlarla doldurur inşallah ömru hayatı mutlu güzel geçer inşallah.
    İyki doğdun iyki varsın *CANSUYU*
    mutlu yıllar....:)
    selamlar arkadaşım sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. "ne güzel dimiiyiki Rabbim seni bize emanet etmeye layık gördü" bende hep derimki Allah bize layık görmüş vermiş uykusuzluklardan veya yaramazlıklarına şikayet etmeye hakkımızmı var derim. canım iyiki senin gibi değerlerine bağlı bir annesi var... İyiki doğdu bengisucuğumuz kızımız. Allah hayırlı güzel ömürler versin inş.

    YanıtlaSil
  7. Canımmm iyi akşamlar öncelikle güzel kızına hayırlı,sağlıklı,sıhhatli,sizlerle beraber uzun güzel bir ömür dilerim.Rabbim ayırmasın,ZİYERETİN İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÖPTÜM

    YanıtlaSil
  8. Rabbim nice 6 senelere hep birlikte eriştirsin inşallah. Övüneceğiz hayırlı evlat olsun inşallah Rabbimin yolunda..

    YanıtlaSil
  9. Bizde ilk kizim oldugunda esimle sorardik birbirimize "bu bizim mi? diye,hemen ardindan ikinci olunca bu sefer de "ikisi bizim mi? diye sormaya basladik:)
    Günler gelip geciyor ve nasil büyüdüklerini anlayamiyoruz.Kizinin yeni yasi hayirli olsun,Rabbim hayirli ömürler yazsin ins.Ömrü boyunca hayirli insanlarla karsilastirsin Allah'im.Hayirli cumalar canim.

    selamlarimla,serap.

    YanıtlaSil
  10. Canım kızının yeni yaşı kutlu olsun.. Ne kadar güzel yazmışsın.. Allah daha güzel günleri de paylaşmayı nasip etsin, sizi birbirinizden ayırmasın..

    YanıtlaSil
  11. canımm güzel kızının yeni yaşı kutlu mutlu olsun....masa da harika..ellerine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Canım çok teşekkürler. Bengisu'nun geçmiş doğumgünü kutlu olsun. Nice senelere birlikte olmanız dileğiyle. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  13. SEVGİLİ KIZINA NİCE YILLAR DİLİYORUM TABİ SİZİNLE BİRLİKTE.SLMLAR.

    YanıtlaSil
  14. ÖNCELİKLE PRENSESE MAŞALLAH DİYORUM.RABBİM UZUN,HAYIRLI VE SAĞLIKLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN.MUTLU YILLARRRRR.

    YanıtlaSil
  15. canım ne güzel yazmışsın...kızının doğum gününü kutluyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  16. prensesin doğum günü kutlu olsun uzun sağlıklı bereketli bir ömür diliyorum..cansuyum diye okuyunca benimkiyle adaşmış dedim..henüz 15 aylık benimkide cansu..Allah cümlemizin evlatlarına uzun ömürler versin..güzel bir hafta geçirmen dileğiyle arkadaşım sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. rabbim sağlıklı mutlu ve başarılarla dolu uzun bir ömür nasip etsin kızımıza.. insan zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor malesef birde bakıyoruz ki kocaman olmuşlar benim kızımla aynı yaştalar... rabbim bahtlarını açık eder inşallah.. sevgiler canım kızını ve seni öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. Bengisu kızına sevdikleriyle birlikte sağlıklı, hayırlı, huzurlu ve mutlu bir ömür diliyorum.
    6 yaşına girdiğine göre büyük oğlumla aralarında 3 ay var demekki:))
    Nice nice yıllara...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Canım, kızına nice nice hayırlı seneler her şey gönlünce olsun Kelebekli pasta tam ona göre olmuş çok tatlı gözüküyor...ellerin sağlık...sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. dogum günü kutlu ve hayrili olsun kizinin nice yillara insallah öopüldün canim

    YanıtlaSil
  21. kizinizin dogum gununu en icten dileklerimle kutlarim...sevdikleriyle beraber saglikli,mutlu,huzurlu bir omur gecirmesini dilerim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Canımcım güzel dileklerin için çooooook teşekkür ederim. Minik kızının geçmiş doğum gününü kutlarım. İnşallah sağlıklı sıhhatli ve mutlu bir ömür sürer...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Allah kızınıza ve size uzun ömürler versin ve yaşgünlerini böyle mutlulukla kutlayın.

    YanıtlaSil
  24. canımmm öyle güzel yazmışsın ki...
    nice mutlu mutlu yaşlara...iyi ki doğmuş güzel kızın:)sağlıklı mutlu huzurlu nice nice yaşlar dilerim.
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    Birlikte nice güzel doğum günleri geçirmeniz dileğiyle,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  26. Merhaba,

    Ziyareti iadeye geldim.Bir baktım
    kızınızın doğum günü kutlanmış.Daha nice yaşlara inşallah...
    Çok güzel yaşlar bunlar.O kadar çabuk geçiyor ki bir bakıyorsunuz kocaman olmuşlar.Sağlıkla,sevgiyle dolu dolu günleri yaşamanız dileğimle...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. öncelikle ilkgözağrının doğumgününü kutlarım.Allah nice sağlıklı uzun ömürler versin.Benim de 2 tane kızım var.Tariflerini beğenerek takip ediyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  28. cuman mübarek olsun gülüm

    YanıtlaSil
  29. Ömrü uzun, bahtı güzel olsun. Doğum günü kutlu olsun kuzucuğunun.:)

    YanıtlaSil
  30. Kızının doğum günü kutlu olsun canım sağlıklı ,hayırlı, uzun ömürlü olsun RABBİM sizlere bağışlasın masadakilerde çok nefis görünüyor ellerinize sağlık kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Canım benimmmm, çok gecikmişim ama olsun, kuzunun doğum gününü kutluyorum, sağlıklı, sıhhatli, mutlu, huzurlu, analı-babalı nice uzun yıllar diliyorum prensesine..
    İkinizide çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  32. Bengisucuğum, güzel kızına nice mutlu seneler diliyorum; hayatı hep güzelliklerle dolu geçsin. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Rabbim nice mutlu yıllar nasip etsin minik prensesinize :)

    YanıtlaSil
  34. Nice sağlıklı,mutlu,huzurlu ,ömürlü yıllara...Her gününüz böyle mutlu olsun inşallah. kocaman öüpücükler.
    SÜRPRİZ/Özlem

    YanıtlaSil
  35. Canımmm,

    Kızının yeni yaşı mutluluklar, sağlık, yepyeni umutlarla gelsin, umarım hep bir arada ve hep neşe içinde olursunuz..

    Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

    YanıtlaSil
  36. Allah ömrü hayatında yüzünü hep güldürsün inşAllah..

    YanıtlaSil
  37. kızınıza Allah sağlıklı,mutlu,huzurlı,başarılı,
    hayırlı bir ömür nasip etsin.

    doğumgünü kutlu olsun.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  38. İlk göz ağrımızın,

    Bengisu'nun doğum gününü kutlayan herkese teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.


    Güzelliklerle dolu dileklerinizin bizler için çok değerli olduğunu,ilerde kızımın okuması için hazırlanan notları arasında yerlerini alacaklarını bilmenizi istiyorum...


    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  39. Kızınızın geçmiş doğum günü kutlu olsun. Daha nice nice yıllara inşallah.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats