8 Temmuz 2008 Salı

Yolculuktan kalanlar....

Özellikle kızımın, sonrasında gülümseyerek hatırlayabileceği çocukluk anılarına birkaç güzelliğin daha eklendiği bir tatil geçirdik… video En çok ilgimizi çekenler arasında martıların sıra dizilmiş halleri de bize güzel bir fotoğraf karesi olarak yansıdı...

Bunlarda kızımın çok beğendiği,Gülhane Parkı gezimiz sırasında rastladığımız ağaçlara yerleştirilmiş kuş yuvaları....

Kızımın Bünyamin abisinin kaptanlığında Florya Belediye tesislerinde başlayıp, sonrasında kısa bir İstanbul turu ile devam edip, Bahçelievler’de mayonezli salata eşliğinde ki nefis bir sosis ile sonlanan gezimizin ilk durağından harika bir kare…

Gün batımına ait bir fotoğraf karesi olarak düşünenler için bir not;Florya tesislerinin üzerinden iniş hazırlıkları yaparak geçen bir uçağın ışığının görüntüsü suya böyle yansımıştı,kaçırmak istemedim….

Yaklaşık 6–7 yıllık bir aradan sonra, benim için farklı bir yere sahip olan Ezgiciğimi (ve Elçin’i) bu ziyaretimde görebilmek (anneciğimin sayesinde) ve 4. sınıf öğrencisi minik bir kızı beklerken lise son sınıf öğrencisi bir genç kızla karşılaşmak:::))) çok güzeldi…

Habersiz misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş derler:))) ama biz harika bir masa ile karşılaştık.....

Son fotoğraf ise İstanbul dönüşünde Kızılcahamam (Kıran köyü) da eşimin üniv. arkadaşının düğününden bir kare. Amca yaşına rağmen düğün boyunca Ankara havası oynayarak ve bir ara büyükçe bir karpuzu başının üzerinde taşıyıp aynı zaman da Ankara havası oynayarak misafirlerin alkışlarını topladı::)))

not:İstanbul İslam,Bilim ve Teknoloji Tarihi Müzesi fotoğrafları için tıklayın...

19 yorum:

  1. gül bahçesi8 Temmuz 2008 11:20

    selamlar canım hoş geldin.umarım umdugun gibi güzel bir tatil olmuştur.bak ilk selamda benden,yeni tariflerle tatlarla bizi buluşturman dilegiyle.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Gül Bahçesi,

    Sırada bir çok güzel tarif bekliyor umarım en kısa zaman da yayınlayabilirim.



    Teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Canım hoşgeldin safalar getirdin:)
    Fotoğraflardan güzel günler geçirdiğin anlaşılıyor:) İnşallah öyledir..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bengisu hoşgeldin, hem hasret giderip, hem dinlendiğin güzel günler geçirmişsindir inşallah. uçak fotoğrafını görünce aklıma oğluşum geldi, florya ziyada kahvaltıdan sonra belediye tesislerinin sahiline gittiğimizde, orda uçakların geçişini seyrederdi:))

    en kısa zamanda o güzel tariflerini bekliyoruz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. CANIM HOŞ GELDİN,İNŞALLAH GÜZEL BİR TATİL OLMUŞTUR,ALLAH İÇİNE SİNDİRSİN....SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Bengisu'cum hoşgeldin, tatiliniz güzel geçmiş anlaşılan.. İstanbul fotoğraflarında bol bol su var, sanırım çok yakında sadece fotoğraf karelerinde kalacak hepsi..

    YanıtlaSil
  7. Bengisu'mmmmm,

    Ne güzel gezmişsiniz böyle, minik de bayağı eğlenmiş:)) Halleyli pastayı merak ettim, en kısa sürede tarif isteriz:))

    Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel olmuş! Daha nice güzel gezi diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. resimleri çok beğendim..ben de tatilimi istanbul da geçireceğim :))))))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba canım,hoşgeldin...bende sabırsızlıkla bekliyordum seni.Tatilinin iyi geçmesine sevindim gerçi insan ailesinin yanına gider de güzel geçmez mi? Benimde annemler geliyor yakında, Ağustosta eşim askere gidiyor,yani yoğunuz,endişeliyiz...Rabbim hayırlısını versin.Dualarını bekliyorum bir ara msnde görüşelim.Nazife

    YanıtlaSil
  11. Canım hoşgeldin inşallah çok güzel bir tatil geçirmişsindir.Paylaşımların için teşekkürler öpüyorum...

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle hosgeldin canim,ne güzel bir tatil olmus encok gün batimini sevdim muhtesem bir görüntü.tarifleri bekliyorum merakla.:)

    selamlarimla,serap.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Serapcığım,en kısa zaman da tarifler sizlerle olcak inşallah.

    Ama öncelikle sırada kızımın doğum günü var:)))



    sevgiler...





    Hoş buldum Derya,teşekkürler.Güzel bir tatil geçirdim,bol bol hasret giderdim:))




    sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Nazifeciğim,


    Rabbim yardımcın olsun öncelikle,en kısa zamanda kavuşursun eşinle inşallah.

    Ben de senden haber almayı özledim:))) çok sık msn de olamıyorum,karşılaşamayışımız bu yüzden.


    Dualarım her daim seninle...görüşebilmek dileğiyle...


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Diyalog Yemekleri,

    Teşekkür ediyorum,sen her daim şanslılardansın o zaman tatil konusunda,kızım gelmek istemiyor her gittiğimizde:)))


    sevgiler...




    Teşekkür ediyorum Tijenciğim güzel dileklerin için...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Rapunsel,

    Teşekkür ediyorum,halleyli pastanın tarifi arşivde olduğu için sadece link verdim,üzerine tıklayarak ulaşabilirsin.


    sevgiler...





    Merhaba Aslı,


    Suyu az bir yerde yaşayınca sürekli su görmek istiyor insan:)))Kızım bile her gördüğü suyla oynamak istedi:)).Umarım susuz kalmaz hiç bir yer...

    sevgiler...





    Teşekkür ederim Egeli,güzel dileklerin için.


    sevgiler...





    Merhaba Hatice,


    Güzel bir tatil geçirip döndük.Kızım da sürekli uçakları izledi,çok yakından gördüğü için şaşırdı sanırım:)))


    sevgiler...




    Teşekkür ederim Papatya Prensesim,güzel bir tatil geçirdik...özellikle kızım adına çok hoş anılar birikti..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. her neti açtığımda ilk açtığım siteler arasında bu blog hep aynı şeyi görünce morelim bozuluyordu yeni değişik şeyler birde ağızından birkaç kelam yazınca okuyup duruyorum:) güzel vakit geçirmene sevindim darısı başımıza inş. resimler harika. aşağıda not olarak yazdığın yeri inceledim ama tekrar bakıcam boş zamanımda yararlı bilgiler gördüm sağol canımın içi özletme çok kendini

    YanıtlaSil
  18. Bengisucuğum, ne güzel kareler kalmış tatilden geriye. Daha güzellerini diliyorum, her zaman. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  19. merhaba canım hoşgeldiin... gzüel bir tatil geçirmişsin ne güzel. Bundan sonraki günlerinin de tatil tadında geçmesi dileğiyle canım çook öptüm takrar hoşgeldiin

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats