28 Temmuz 2008 Pazartesi

Yozgat Çamlık Milli Parkı

Geçen hafta görümcemler ziyaretimize geldiler, hafta sonu da hep birlikte Yozgat Çamlık Milli Parkına gittik. En son kızıma hamileyken gezdiğim bu muhteşem manzarayı kızımla birlikte izlemekte ayrı bir keyif oldu…
“Yozgat Çamlığı” tarihi çok eskilere dayanan ve türü sadece Kafkaslarda bulunan, Türkiye’nin de ilk milli parkı olma onurunu da elinde tutan bir çam ormanlığıdır.Özellikle Sivas, Kırşehir, Kırıkkale, Amasya, Çorum, Ankara, Tokat gibi illerden ulaşım kolaylığından faydalanılarak günübirlik geziler yapılabilir.
Dönüş yolunuzda bizim gibi, ilk organize devleti kuran Hititlerin başkenti olan Hattuşaş’ın bulunduğu Boğazkale’ye de gidip döneme ait kalıntıları görebilirsiniz..
  • Hattuşaş'ın Aslanlı kapı girişi

19 yorum:

  1. gerçekten gezmek lazım heryeri,ne kadar güzel şeyler var,tanıttığın için saol,umarım bigün yolumuz düşer,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar özendim. Her ikisini de görmedim. Kısmet olup görmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. canım benim neguzel resimler ve bende yozgatta o guzel yerleri gezdim ve piknik yapmıstık. biliyorsun 9 sene babamın görevinden dolayı çorum da yaşadık ve o guzelim tarihi yerleri gezdik. çoruma ve tüm dostlara sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bu parktan haberim yoktu, paylaşımın için teşekkürler Bengisu'cum.. Ne kadar eskiymiş tarihi..

    YanıtlaSil
  5. şu an sizi düşünüyordum ve mesajınız geldi çok mutlu oldum.Sizin kahveli kurabiyenizden yapmıştım ,yayınlamayı unutmuşum bugün farkedince hazırlık yapayım dedim ama sıcaktan mı ne canım yazmak istemedi ve sizden aynen kopyaladım. Allah nasip ederse yarın yayınlarım.

    YanıtlaSil
  6. Canımmm, orda gördüğümm kuzucuk prensesin mi:)) Yerim ben onu, nasılda inceliyor annesiyle birlikte manzarayı..Gerçekten çok güzel bir park, keşke bir gün yolum düşse..
    Kuzucumla seni öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Bloglar sayesinde ne �ok �ey �rendik. G�zel foto�raflar ve bilgi payla��m�n�z i�in te�ekk�rler...

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar muhteşem biyermiş:)Bayıldım doğrusu:)
    Sen de çok güzel fotoğraflamışsın,yüreğine sağlık canım..

    Hayırlı ve bereketli kandiller..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir gezi olmuş ooh sefanız olsun .. doğa güzelliği harika ... hele kızınla seyretmek bambaşkadır insanı nerelere götürüyoo...

    sevgiler canım .. hep böyle gzüel günleriniz olur inşallah

    YanıtlaSil
  10. Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, Miraç kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  11. Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul, kandiliniz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Eşim aslen Yozgatlı fakat hiç gitmemiş.Belki birgün oralara gelmek kısmet olur.Hattuşaş'ı görmeyi ayrıca çok istiyorum.Aşağıdaki kelebek pasta da çok şeker olmuş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Kandil kandil yanan bu gecede duası makbul olanlardan oluruz inşallah .. hayırlı kandiller canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı kandiller.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. canım kandilin mubarek omsun sevgilermle..

    YanıtlaSil
  16. Canım hayırlı kandiller diliyorum,öptüm...

    YanıtlaSil
  17. canım ne güzel yerler var di
    mi... ne güzel bizim adımızada gezin... kandilin mürarek olsun bu arada.. canım dua et. yarından sonra yokum bir müddet hastanede olucam. ufak bir ameliyt geçireceğim korkuyorum ne olur bu günlerde dualarımızın boş çevrilmeyen günler de dua edelim... bekliyorum dualarını...

    YanıtlaSil
  18. Bu Degerli Kandil Gecenisinde, Kainatin Yaraticisi Ve Alemlerin Rabbi Bagislayici Ve Acıyıcı Yuce Allah Tum Dualarını Kabul Etsin... kandilin mübarek olsun....

    YanıtlaSil
  19. ahh, fotoğraflar çok ilgi çekici bende tam bir anadolu kızıyım ama hiç görmedim milli parkı. Babam Yozgat'lı annem ise Çorum'lu inşallah bende senın gibi oraları gezme ve fotoğraf çekme şansını yakalalrım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats