2 Ağustos 2008 Cumartesi

Ab-ı Hayat 1 yaşında!


2 Ağustos 2007 de “yaşama dair her şey, yaşama kızımın gözünden bakış… “ diyerek uzun soluklu olmasını istediğim bu yola “ilk merhaba” ile başlamış ve ilk karşılığı da sevgili Tijen’den (Mutfakta Zen) almıştım. O tarihten bu yana yaklaşık 120 tarifle birlikte güzellikleri, hüzünleri paylaşmışım sizlerle…
Ab-ı hayat’ın da bir öyküsü var elbet diğer blogların olduğu gibi::))).Evlenmeden birkaç ay önce kendime bir tarif defteri edinip, kendimce önemli yemek tariflerini annemden alıp not etmiştim. Kızının da ilerde böyle bir isteği olursa diye annesinin anılarıyla birlikte ona şimdiden hazır etme isteğiyle oluştu Ab-ı hayat... Birinci yılın ilk tarifi de annemden bir tarif olsun istedim. Bu nefis baklavayı son ziyaretimde annemle birlikte yapmıştık (aslında sadece ara malzemelerini serpme ve baklavayı kesme işlemi bana aitti:)))). Tarif bugün çıkacağımız yaklaşık 20 günlük bir tatil sonrasında gelsin…
“Yaşama sevincin eksilmesin “demişti sevgili Tijen. Yüreğinizden güzellikler bir de yaşama sevinciniz eksilmesin…
Sevgi ve muhabbetle….

39 yorum:

  1. Umarım uzun yıllar buralarda hep birlikte ağız tadıyla paylaşımlar yaparız:)
    Nice senelere:)

    YanıtlaSil
  2. harika!

    çok güzel bir yazı olmuş kısa ve net araya gizliden serpiştirilmiş ince ve zarif kelimeler..

    inşAllah bu güzellikte ömrün yaptıklarınla ilerler,yolun açık gönlün ferah olur...

    YanıtlaSil
  3. Canım tekrar iyi tatiller sana ,herşey gönlünce olsun öptüm...

    YanıtlaSil
  4. Bengisucuğum sitenin yeni yaşı kutlu olsun, şimdiye kadar paylaştığın, keyif veren güzelliklerin daha nice yıllar devam etmesi dileğiyle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara, nice paylaşımlara Ab-ı Hayat :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    sitenizin yeni yaşını kutlar lezzet dolu yıllar dilerim....
    www.anilarvemutfagim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    Sitenizin yeni yaşını kutlar nice lezzet dolu yıllar dilerim.
    www.anilarvemutfagim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  8. Bengisu seni tanımaktan çok mutluyum canım güzel paylaşımların için çok teşekkürler umarım uzun seneler birlikte oluruz baklava sabahleyin bile iştah kabartıyor annenizin ve senin ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Bengisu, kutlu mutlu olsun blogunun yeni yaşı.. Hep güzellikler getirsin bloguna ve sana ..

    SImmsıcak sevggiler.

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  10. canım kutluyorum seni
    bizlere kattığı güzellikler için
    inşallah uzun yıllar devam eder bu güzel serüven
    sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  11. Nice uzun sağlıklı yıllar..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Canım, daha nice güzel tariflerini bu güzel sayfanda bizlerle paylaşmanı diliyorum..sevgler...

    YanıtlaSil
  13. Nice senelere Bengisu'cum! Kızın sahip olacağı hazineyi çok sevecek ve değer verecek, eminim.. İyi tatiller!

    YanıtlaSil
  14. Canım benim daha nice uzun yılları olsun bu güzel blogunun..Güzel bir tatil yap ve sonra bu enfes baklavanın tarifini bize ver )
    Çoook öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  15. BİRİNCİ YAŞIN KUTLU OLSUN CANIM.DAHA NİCE UZUN VE TATLI YILLARA.BİRLİKTE GÜZEL PAYLAŞIMLARA İNŞALLAH.BAKLAVA MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR.ANNENİN VE SENİN ELLERİNİZE SAĞLIK.AFİYETLER OLSUN.MUTLU TATİLLER.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  16. selam
    blogunun yasi kutlu olsun daha nice yaslara hep birlikte gireriz insallah sevgiler

    YanıtlaSil
  17. GÜL BAHÇESİ3 Ağustos 2008 16:56

    Nice sevgi umut muhabbet ve yeni tatlarla dolu senelere Allah yolunu açık etsin.İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  18. Bengisu'mmm,

    Blogunun doğumgünü kutlu olsun, seneler seneler boyu beraber olalım..

    Sımsıcak sevgiler.....

    YanıtlaSil
  19. nice yıllar olsun. ben de en başta kızlarım için hazırladım blogumu.
    Sağlıkla ve mutlulukla kal sevgili Bengisu..

    YanıtlaSil
  20. nice yıllara,nice uzun ve güzel paylaşımlara...sevgiyle

    YanıtlaSil
  21. canım umarım sağlıkla,neşeyle,dostlukla,sevgiyle,saygıyla hep birarada oluruz...nice güzel senelere...
    sevgimle,
    ilkay

    YanıtlaSil
  22. slm canim ellerine saglik blogundaki butun tarifler nefis gorunuyor kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  23. nice yıllar diliyorum bloğuna,sevgi
    ler

    YanıtlaSil
  24. CANIM, ABI HAYATIN YENI YAŞI KUTLU OLSUN NİCE PAYLAŞIMLARA!!!
    ŞU AN ANNEM ÇORUM SUNGURLU DA DEDEMİN YANINDA:) HAVALARIN SICAK OLMASI NEDENİYLE BEN BEBEGIMLE BIR YERE CIKAMIYORUM O YUZDEN GİDEMİYORUZ, BELKI GITSEYDIK SANA DA UGRAYIP SENINLE TANIŞMA FIRSATINI YAKALARDIM. BELKİ SENEYE GELIRIZ KİM BİLİR??

    SEVGİLERR

    YanıtlaSil
  25. nice yaşlara :)) baklava süper görünüyor,iyi tatiller :))

    YanıtlaSil
  26. canım nice mutlu yılları bereber görmek dileğiyle.. uzun ömürlü sevgi dolu bir blog olarak daim olur inşallah..

    sevgiler kocaman kocamaaan

    YanıtlaSil
  27. Canım nice senelereeeeeeeeeeeee inşallah uzun zamanlarda bir sürü güzel paylaşımlarda bulunuruz. Yine mamalar harika ellerine sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. abı hayatın 1, yaşı kutlu olsun nice paylaşımlara... annemler şuan sungurlu alembeyli koyundeler bende havaların sıcak ve bunaltıcı olması nedenıyle gıtmedım ınş. başka sefere, belki gittiğimde senınle tanışma fırsatınıda yakalamış olurum kım bılır???

    YanıtlaSil
  29. abı hayatın 1, yaşı kutlu olsun nice paylaşımlara... annemler şuan sungurlu alembeyli koyundeler bende havaların sıcak ve bunaltıcı olması nedenıyle gıtmedım ınş. başka sefere, belki gittiğimde senınle tanışma fırsatınıda yakalamış olurum kım bılır???

    YanıtlaSil
  30. İnşallah daha sonraki blog yaşlarını da kutlarız hep birlikte Bengisu... Paylaşımların Hiç bitmesin...İyi Tatiler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. yeni yaşını kutlamaya geldim bloğunun..hep birlikte nice güzel yıllara inşallah..bu arada baklava nefis gözüküyor...


    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  32. Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
    Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
    Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  33. Daha nice nice yıllara diyorum. Baklava ve muhallebili kadayıf nefis görünüyor. Baklava hiç denemesemde muhalebili kadayıf nefisss oluyor.

    YanıtlaSil
  34. Canim, daha nice yillarda bizi boyle nefis gorunumlu harika tariflerle ihya edersin umarim:)))
    Anneciginin ellerine saglik, iyi tatiller...
    Sevgiler,
    Nurgul

    YanıtlaSil
  35. SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
    1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
    ……………………………………………………………………………………………………………
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
    ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
    BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

    YanıtlaSil
  36. NE GUZEL DEMİ BLOG DÜNYASI İLE TANIŞIP BURDA BİLE YILDÖNÜMÜ KUTLAMAK :=)) CANIM İYİKİ KATILMIŞSIN SENDE SENİ TANIMAK ÇOK GUZEL NİCE YILLARA

    YanıtlaSil
  37. SENİ TANIMAK ÇOK GUZEL BİZLERE EMEK VERİPTE SUNDUGUN HERSEY İÇİN TEŞEKKÜRLER NİCE YILLARA ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  38. Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun

    YanıtlaSil
  39. Birçok güzelliği yaşadığımız sayfalarını tek tek kutluyorumm.
    sevgiyle devamını bekliyoruzz...
    NuNu

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats