22 Eylül 2008 Pazartesi

Hafta sonu iftar davetleri…

Bu kadar uzun ara vermemim nedeni; geçen hafta başında kızımın anasınıfına başlaması ve haftayı da ihtiyaç malzemelerini tamamlamakla, hafta sonunu da bu yılın son iftar daveti menülerini hazırlamakla geçirmem oldu. Birinci gün arkadaşlarımız için hazırladığım menüdekiler;

Farklı olarak üzerine kaşar peyniri yerine,sütün üzerinde oluşan ve daha önce alıp dondurucuda sakladığım kaymakları döktüm.

  • Yaprak sarması
  • Taze fasulye
  • Peynirli börek(kolay börek)
  • Şöbiyet
  • salata
  • Meyve ve iftariyelikler

İkinci gün konuklarım ise; ailesinden uzakta okuyan birbirinden neşeli, canlı, sıcak 11 genç kız idi… onlar biran önce okul bitirme hayalleri kurarken ben yeniden öğrencilik günlerime gittim:::))))

İftar davetleri için menüyü fazla tutmama kararıma, misafirlerimin kalabalık olacağı düşüncesi ile bu defalık uymayıp birkaç ekleme daha yaptım. Ama gördüm ki ne kadar kalabalık olursa olsun Ramazanın bereketi kendini gösteriyor …(bu nedenledir ki son yaptığım ekleme olan tavuklu bamya yemeğinin yarısı anca tüketildi…)

Menümüzdekiler;

Farklı olarak kuşbaşı doğranmış ve haşlanmış tavuk etlerini (tavuk göğüs)kullandım.Bu haliyle de çok lezzetli oldular.

Yukarıdaki masa öğrenciler için hazırladığım iki sofranın ikincisi. Fotoğrafları misafirlerim gelmeden birkaç dakika önce çektiğim için, iftar telaşı ile salata sofraya getirilmeden çekilmiş bir fotoğraf:::))))))

İftar davetlerimi tamamlamış bulunmama rağmen, yayınlanması gereken davet fotoğrafları henüz bitmedi, hafta sonundan önce (tatil henüz başlamadan) bitirebilmek dileğiyle…

19 yorum:

  1. Nefis iftar sofraları. Sofran her zaman Ramazandaki gibi bereketli olsun inşallah. Bir de nice nice yıllar bu güzellikleri paylaşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. ohhh afiyet olsun Allah kabul etsin canim pek guzel hersey

    YanıtlaSil
  3. Ramazan sofralarınızın bereketi ve afiyeti daim olsun. Hergün ne pişirsem diye düşündüğüm bugünlerde menünüz bana oldukça yardımcı oldu.Ellerinize ve yüreğinize sağlık.
    www.anilarvemutfagim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. Ramazan sofrası gerçekten çok bereketli oluyor .Çok güzel sofralar hazırlamışsın .Ellerine ve emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Harika bir sofra hazirlamisin canim,ellerine saglik.Herkese afiyetler olsun.Hepsi süper görünüyorlar.

    selamlarimla,serap.

    YanıtlaSil
  6. bengısu ellerıne saglık canım ..resımlerıde beklıyoruz ama sofran cok ınce ve zarıf hazırlanmıs..
    sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım.yine birbirinden güzel sofralar hazırlamışsın.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Özellikle böreğin görüntüsüne bayıldım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Canım sofralar harika olmuş, ellerine sağlık:).
    Sofranızdan bereket, mutluluk ve neşe hiç eksik olmasın.
    Sevgiler:).
    aslı

    YanıtlaSil
  10. Bengisu'cum kesinlikle ramazan bereketiyle geliyor, ne yapsam derdine hiç düşmedim ben de, sanki kendiliğinden bol bol çeşit oluveriyor.. Allah sofranızdan bereketi eksik etmesin canım.. Ellerine kollarına sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Canım..
    Neler neler hazırlamışsın sen böyle ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun.
    Kızına okulda başarılar:)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim Allah kolaylık versin, gerçekten çok yoğun günler geçirmişsin. Herzamanki gibi menün harika..Hepsi birbirinden lezzetli olmuştur eminim..
    Ellerine sağlık,
    Çok öpüyorum seni ve kuzunu..

    YanıtlaSil
  13. canım harka masalar hazırlamışsın elelrinenlere de afiyet şeker olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  14. BÜTÜN SEVDİĞİM YEMEKLERİ YAPMIŞSIN,ELLERİNE SAĞLIK,SOFRALARIMIZ HEP BÖYLE BEREKLİ OLSUN İNŞALLAH...BUNDAN
    İKİ SENE EVVEL BENDE ÖĞRENCİLERİ ALMIŞTI İFTARA,BENİMKİLER ERKEKTİ,BEN YEMEKLERİ YAPTIM ,EŞİMDE SERVİSİ.ÇOCUKLAR KİM BİLİR NE KADAR MUTLU OLUYORLAR BU DURUMLARDA ,AİLELERİNDEN UZAK,ALLAH SAĞLIK VERSİNDE HEP YAPALIM...

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık sofran çok güzel insanın oturuveresi geliyır sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Birbirinden güzel sofralar. Ellerine sağlık. Sofaralarınız dolu dolu, muhabettiniz bol olsun.

    YanıtlaSil
  17. ne güzel yaa sofradan geçilmiyor:)
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats