5 Eylül 2008 Cuma

İki iftar sofrası ve peynirli közlenmiş kırmızıbiber ruloları

Hafta içi farklı günlerde arkadaşlarımız için hazırladığım iftar sofralarından görüntüler… ve her iki grupta da çok beğenilen kırmızı biber sarmaları (nam-ı diğer kırmızı biber ruloları).Tarif özellikle senin için gelsin Özlemciğim…
  • Peynirli közlenmiş kırmızıbiber ruloları

Malzemeler:
  • 6 adet kırmızıbiber
  • Zeytinyağı
İç harcı için;


  • 1 kâse beyaz peynir (ben kendi yaptığım lor peynirini kullandım)
  • Yarım çay bardağı iri çekilmiş ceviz
  • 3 yemek kaşığı kaymak (sütü pişirirken üzerinde oluşan kaymaktan kullandım)
  • Maydanoz (ince doğranmış)
  • Tuz
  • Karabiber
  • Toz kırmızıbiber
İç harcı hazırlamak için bütün malzemeleri bir kabın içerisinde karıştırın.



Hazırlanması:
  • Kırmızıbiberleri ortadan ikiye ayırın ve içlerini temizleyin, yıkayın ve suyunu süzdürün.
  • Fırın tepsisine iç kısımları üste gelecek şekilde yerleştirip 200 derecede közleyin.
  • Közlenen biberlerin dış kabuklarını soyun.
  • Geniş tarafına iç malzemesinden bir tatlı kaşığı ya da istediğiniz miktarda yerleştirip sigara böreği sarar gibi sarın ve servis tabağına alın.
  • Maydanoz ve tane mısır ile süsleyin.
  • En son üzerine zeytinyağı gezdirin.


Farklı olarak suyunu az ekleyip,havuç yerine doğranmış domates kullandım.Barbunyalar konserve değil de, yazın anneannemin bahçesinden topladığım ve dondurucuda sakladığım taze barbunyalar olduğu için pişme süresi daha uzun oluyor.
Farklı olarak tavuk eti yerine kıyma kullandım.
  • Kıymalı un çorbası
  • domates çorbası
  • pilav ve tas kebabı
  • irmikli köfteler
  • Yalancı profiterol
  • gül tatlısı

16 yorum:

  1. selam arkadaşım.her iki sofrada harika...biberli rulolarda süper görünüyor..eline saglık..hayırlı ramazanlar..sevgilerimle...
    http://hunerlieller.net

    YanıtlaSil
  2. bengisu, harika bir iftar sofrası olmuş.bu biber sarmalarını da denemek istiyorum.ellerine sağlık canım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ıımmhh...akşama daha var....sofraya hemen oturasım geldi...

    bende tatlımı alıp geleyim bari...bu sofra kaçırılırmı....

    ellerine sağlık canımm...harika bir menü olmuş..

    YanıtlaSil
  4. kabak enfes oldu canim sanirim bu kirmizi biberleride gorunce bundan sonra iftar sofralarimda zeytin yaglilari senden alacagim :) ellerin dert gormesin canim opt

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık hepsi birbirinden lezzetli görünüyor...sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Her iki sofrada harika bengisucuğum.

    ellerine sağlık. ben de istedim o kırmızı biberli sarmadan. :) Yapıp yemeli..

    sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım, Allah kabul etsin, çok güzel bir sofra, içim açıldı.. Biber ruloları da süper olmuş, beyaz peynirin çok yakıştığına eminim.. Tam da şu anda devam eden Şipşak etlinliğine uygunlar :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım. çok güzel görünüyor hepsi. Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  9. yemekler bir harika olmuş... çok güzeller hepsi canım...

    YanıtlaSil
  10. canım heri iki sofra da harika,çok şık ve güzel sofralar olmuş,ellerine sağlık.Biber ruloları nefis...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Canım, hepside birbirinden lezzetli görünüyor, kırmızı biber ruloları çok şık..ellerine sağlık..hayırlı ramazanlar...sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. enfes bir sofra olmuş.Rulolar da çok şık gözüküyo tadları da nefistir eminim :) ellerine sağlık hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
  13. canım arkadaşım çok teşekkür ediyorum. seni yakından takip edicem allah izin verirse okul da hatta falların da var artık.bu güzelliklerin devamını diliyorum selametle kal.

    YanıtlaSil
  14. HARİKA ..
    ALLAH KABUL ETSİN.
    HAYRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.
    SVGLRRR

    YanıtlaSil
  15. Ya ben çok seviyorum iftar sofralarına bakmak için blog gezmeyi, buda süper elinize sağlık sağlıklı iftarlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  16. canım harika bir sofra olmuş ellerine sağlık hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats