9 Ekim 2008 Perşembe

2008'in Son iftar davetleri....

“Hoş geldin ya şehr-i Ramazan” diyerek başladığımız Ramazan ayımızı hatta güzel bir şekilde geçirdiğinizi umduğum Ramazan Bayramımızı uğurlayıp, yazdan kalma havaların son günlerini yaşadığımız, yağmurların yağmaya başladığı şu günlerde bu iftar sofraları da nereden çıktı demeyin. Bayram tatili için yola çıkmadan önce yetiştirmeyi umduğum son iftar daveti menülerini yazamadım ve emek verilmiş bu sofraların arşiv de kalmasına da gönlüm el vermedi. Nasip olursa gelecek sene için fikir olur diye gecikmeli de olsa şimdi yayınlayabiliyorum…

  • Özlem'in iftar menüsü

İlk sofra sevgili Özlem’in iftar daveti için hazırladığı harika lezzetlerden oluşan menüsünden….

  • Mercimek Çorbası

  • Arpa şehriyeli pilav
  • taze fasulye
  • fırında patatesli tavuk
  • yaprak sarması
  • tatlı
  • meyva

  • Sevgül'ün iftar menüsü
  • Süzme mercimek çorbası
  • pilav
  • karnıyarık
  • Çorum (meşhur) mantısı

                        • Gül tatlısı

                        • meyva

                        • Tuba'nın iftar menüsü

                        Sevgili Tuba'nın iftar daveti menüsündeki lezzetler...

                        • Çorba
                        • Fırında patatesli köfte

                        • Kabaklı ve havuçlu sosyete mantısı

                        .
                        • Kabak tatlısı

                        • taze fasulye
                        • çilek kompostosu

                        Bilenleriniz mutlaka vardır fakat ben ilk defa duydum ve tadına bakma fırsatı buldum.Çok beğendiğim bir lezzet oldu.Farklı lezzetler arayanlar için ileri ki günler de tarifini vereceğim (sevgili Tuba'nın hediye ettiği kiraz kompostosu ile birlikte).

                        • Milföylü pasta

                        • Birsen'in iftar menüsü

                        • çorba
                        • arpa şehriyeli pilav
                        • güveç

                                              • tatlı
                                              • meyva
                                              • salata

                                              Yukarıda ki fotoğraf ise eşim ve arkadaşları için hazırladığım iftar menüsü sofrasına ait. Menümüzde;
                                              • Un çorbası
                                              • pilav
                                              • Orman kebabı
                                              • Taze fasulye
                                              • Yaprak sarması
                                              • şöbiyet tatlısı
                                              • meyva

                                              not: Aradan uzunca bir süre geçmesi nedeniyle menülerle ilgili unuttuğum ayrıntılar için özür diliyor... bu güzel lezzetler ve ev sahipliğiniz için teşekkür ediyorum sevgili Özlem,Sevgül,Tuba,Birsen....!

                                              16 yorum:

                                              1. Oooo hepsi birbirinden şık ve zengin. İnsan hangisine gideceğini şaşırır. Herkesin ellerine sağlık!

                                                YanıtlaSil
                                              2. Seninn ve arkadaşalrının ellerine sağlık canım.herbiri ayrı bir lezzet şöleni olmuş sofraların ve menülerin.sevgilerimle...

                                                YanıtlaSil
                                              3. Sofralar çok güzel.Ellerine sağlık.Bu sırada senin aşağıda yaptığın patates çorbasını denedim süper:))hemen bitti

                                                YanıtlaSil
                                              4. CANIM ,ORUÇLARINIZ KABUL OLSUN,HEPSİ BİRBİRİNDEN LEZZETLİ,HERKESİN ELLİNE SAĞLIK...SEVGİLER

                                                YanıtlaSil
                                              5. ab-i hayatcim, zaten sadece senin icin degistirdim ben bannerimizi ;)

                                                simdi disaridan geldik karnim cok ac, bloguna girince bi hal oldum, tum resimleri gozlerimle yedim bitirdim, doyamadim, simdi mutfaga gidiyoruuum ;)

                                                kompostolari da cok merak ettim, eklemeni bekliyorum...bi de milfoylu pastayi merak ettim?

                                                YanıtlaSil
                                              6. bunların hepsi birbirinden güzel sofralar ramazana güle güle diyen sofralar harika olmuş ahrika,herkesin ellerine sağlık.

                                                YanıtlaSil
                                              7. herkesin eline sağlık arfkadaşım..sevgiler

                                                YanıtlaSil
                                              8. Rabbim hepsinin iftarını kabul etmiştir inşallah.
                                                Herşey harika görünüyor:)

                                                sevgiler canım..

                                                YanıtlaSil
                                              9. Ellerine saglık arkadaşılarınızın süper masalar hazırlanmış güzel tatlı sohbetler edilmiş diyorum ki ramazanın keyfi bir başka oluyor senin sitende ayrıntılı olarak gördüm paylaşımına çok teşekkür ederim bu arada gül tatlısını ve çorum mantısı nı çok begendim yapanın ellerine saglık tadanlara afiyetler olsun geçmiş bayramın kutlu olsun sevgilerlee

                                                YanıtlaSil
                                              10. senin ve arkadaşlarının ellerine sağlık canım.harika sofralar hazırlamışsınız.
                                                öpüyorum sevgiler...

                                                YanıtlaSil
                                              11. hepsi birbirinden güzel yemekler.bakarken içim açıldı.slmlar..

                                                YanıtlaSil
                                              12. Dostlarla, sevdiklerimizle nice iftar sofralarında buluşmak üzere...

                                                Herkesin eliğine, emeğine sağlık...

                                                Sevgiyle...

                                                YanıtlaSil
                                              13. Hepsi birbirinden zengin ve hoş sofralar. Muhabbetiniz bol olsun.
                                                Ben çorum mantısına takıldım. benim eşim Çorum- Osmancıklı ama ben o mantıyı bilmiyorum

                                                YanıtlaSil
                                              14. Sofraların hepsi harika. Yapanların da, yayınlayanın da ellerine sağlık.
                                                Sevgiler

                                                YanıtlaSil
                                              15. öyle gzüel sofralar ki hangisine ne diyeceğimi şaşırdım valla.. hepinizin ellerine sağlıık. afiyet şeker olsun. allah tekrarını nasip etsin sizlere..

                                                sevgiler canım

                                                YanıtlaSil
                                              16. Sofraların ve menülerin hepsi çok güzel. Herkesin ellerine kollarına sağlık. Allah kabul etsin. Seneye tekrarını yaşamak nasip olur inşallah. Sevgiler...

                                                YanıtlaSil

                                              LinkWithin

                                              Blog Widget by LinkWithin

                                              View My Stats