27 Kasım 2008 Perşembe

Kaşar Peynirli Mantar Dolması

Fırında pişerken yanına közlenmesi için birkaç tanede küçük domateslerden eklediğim harika bir lezzet oldu...
Malzemeler:

  • Yarım paket mantar
  • Rendelenmiş kaşar peyniri
  • 1 yemek kaşığı sıvıyağ
  • Tuz

Hazırlanması:

  • Mantarları yıkayın, saplarını kesin ve çok az tuz serpin.
  • Sıvıyağ ile yağladığınız küçük bir borcama sıralayın.
  • Rendelenmiş kaşar peynirlerini mantarların boş kısımlarına doldurun.
  • Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzerleri iyice kızarana kadar pişirin.
  • Fırından alınca sıcak servis yapın.

17 yorum:

  1. Eşimin en sevdiği şeydir. Mangal varsa kaşarlı mantarda vardır. OOO nefisss

    YanıtlaSil
  2. eşimde bende çok severiz mantar dolmasını bir ara fena takmıştık utanmasak haftanın yedi günü yiyecektik.

    ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyor.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. benimyemeklerim28 Kasım 2008 11:43

    canım harika olmuş.görüntü süper ellerine sağlık hayırlı cumalar ve iyi haftasonları dilerim sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  4. Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. hiç denemediğim bir tad ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Üniversitedeyken bir arkadaşım yapmıştım, nefis bir lezzet.. Ellerine sağlık Bengisu'cum, tam ikramlık olmuş.. Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  7. Canım
    ben de bayılırım mantara ama ne yazık ki benden başka seven yok.Ben sana geldim.Ellerine sağlık nefisler:-))))

    YanıtlaSil
  8. ÖZELLİKLE MANGALDA NEFİS OLUR.MANTARIN EN LEZZETLİ HALİDİR BENCE. MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.MUTLULUK VE SAĞLICAKLA KAL.

    YanıtlaSil
  9. dilekle bol bol yapar yerdik..hemde hiç görmemiş gibi..şimdi tek başıma canım istemiyor...

    ne kadar çok severim bunu..harika bir fotoğraf olmuş...

    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. İnsanın ağzına atıveresi geliyor.
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. hımm bende çok severim,
    çok güzel görünüyor , ellerine sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. BENGISU,MANTAR SEVEN AILE BİR OLARAK BAYILDIK:))

    SEVGILERIMLE.

    BİNBİRÇEŞNİ

    YanıtlaSil
  13. şahane bir lezzet eline sağlık arkadaşım yiyenlere afiyet olsun bizim evde de çok sevilir sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  14. canım ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor sevgiler,mutlu haftalar öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
  15. Denemek istediğim tariflerden biri..

    ellerinize sağlık iyi haftalar diliyorum selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. ben önce mantarları biraz sulanana kadar pişiriyorum sonra kaşarları ilave ediyorum,mantarları tek başına bişr yarım saat falan pişiriyorum yani,birde kaşarla birlikte en başından pişireyim bakalım nasıl olcak.
    birde mantarlar bazen çok suuyunu salıyor borcamın dibi sırf su oluyor bazen salmıyor suyunu sizde böyle birşey gözlemledinizmi sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Gülşah,
    Fırında yaptığımda böyle bir sorunla karşılaşmadım.


    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats