22 Kasım 2008 Cumartesi

Kabak salatası

Tarifini annemden aldığım çok lezzetli, hafif ve yemek davetleriniz için şık bir sunumla menüye ekleyebileceğiniz bir salata.
Malzemeler:
  • 4–5 adet orta boy kabak
  • 3 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez
  • Sıvıyağ
  • Ceviz
  • Tuz

Hazırlanması:

  • Kabakları kabuklarını soyup rendeleyin, çok az sıvıyağ ve tuz ilavesi ile tavada suyunu çekene kadar pişirin.
  • Soğuduktan sonra derin bir kabın içerisinde yoğurt, mayonez ve iri çekilmiş ceviz ile karıştırıp servis tabağına alın.
  • İsteğe göre ceviz ve toz kırmızıbiber ile süsleyin.

Not; cevizi servis etmeye yakın eklerseniz salatanız kararmamış olur…

11 yorum:

  1. Çok pratik ve bir o kadar da lezzetli görünüyor. İlk fırsatta denemek isterim. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. off ne güzel fikir valla, hmen denemek lazım.

    sevgiler,

    tolunay

    YanıtlaSil
  3. Çoook severim çoook, buzlukta ayırdığım kabakalardan çıkarsam da yapsam.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  4. Canım, ellerine sağlık.. Pek severim bu salatayı.. Aklında olsun, sarımsak da çok yakışıyor.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. bende çok severek yapar ve yerim bu salatayı. havuçta eklerim..
    ellerine sağlık canım..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. bende bu salatayı çok severim ve de dereotu eklerim.Birde öyle dene gerçekten güzel oluyor.Ellerine sağlık canım öptüm.

    YanıtlaSil
  7. TATLIM
    BENİMKİ MAYONEZSİZ OLSA OLUR DİMİ :))))

    YanıtlaSil
  8. Ben mayonez koymadan yapıyorum ama her haline bayılırım. Olsa şimdi yerdim gece gece.:))
    Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  9. S A,P.D.Ç.S.ETK.30 BENİM BLOGUMDA
    2. HAFTASINA BAŞLIYOR SENİDE DAVET ETMEK GÜZEL TARİFLERİNİ SAYFAMDA YAYINLAMAK İÇİN GELDİM BEKLİYORUM SEVGİLER
    susamcorekotu.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. hii pek bi yakışıklı duruyor.eline sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
  11. bende cok severim bu salatayi, esim malesef sevmiyor ama ben yine de arada sirada yapiyorum ;)

    Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats