20 Kasım 2008 Perşembe

Kremşantili Meyve Salatası

Bugünkü öğrenci yemeği tarifimiz çok pratik ve bir o kadar lezzetli bir meyve salatası. Üstelik henüz fırını olmayan ve ders arasında tatlı yemek isteyen öğrenciler için de ideal bir tatlı… Evde bulunan malzemelerle hayal gücünüzü kullanarak eklemeler yapabilirsiniz. Gülşenciğim bu tarif özellikle sana gelsin::))))

Malzemeler:

  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı soğuk süt
  • Elma
  • Nar
  • Ayva
  • Muz
  • Ve istediğiniz diğer meyveler

Hazırlanması:

  • Derin bir kabın içinde kremşantiyi süt ekleyerek mikserle sertleşene kadar çırpıyoruz ve buzdolabında 10 dakika kadar bekletiyoruz.
  • Evde bulunan istediğimiz meyvelerin kabuklarını soyup küçük küçük doğruyoruz.
  • Doğradığımız meyveleri kremşantinin içine ilave edip karıştırıyoruz ve kuplara ya da bardaklara paylaştırıyoruz ve üzerini narla süsleyip buzdolabında bekletiyoruz.

19 yorum:

  1. Canım
    ellerine sağlık kolay ve leziz bir tatlı bir kup aldım bile bu aradai lik yorum ben den galiba:-))))

    YanıtlaSil
  2. canım benım nefıs ellerıne saglık hemde meyvelı mutlaka denıyecgım sevgıler..

    YanıtlaSil
  3. OFFFFF ÇOK SÜPERRRRR.ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  4. nar ne hoş bir albeniye sahip..
    gözlerim kamaştı, eline sağlık cnm

    YanıtlaSil
  5. tamda geçen gece senin dediğin gibi pratik bişeyler yapıp yemeli dedim ve tamda böyle bir meyve salatası yaptım..

    ellerine sağlık..harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım
    hem besleyici hemde oldukça pratik bir tarif

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. NEFSİMİZİN ATEŞİNİ SÖNDÜR YA RAB ,RAHMETİNİ YAĞDIR YA RAB ,SANA LAYIK KUL OLMAYI LUTFET YA RAB ,HABİBİNE LAYIK ÜMMET OLMAYI NASİP ET YA RAB ,İBADETLERİNİ TAM YAPAN KULLARINDAN ET YA RAB ,İMANIMIZI BOLET YA ,EDEN GÖNÜLLERİMİZİ KABUL ET YA RAB ,SEVGİLİ KULLARININ ARASINA AL YA RAB ,ÜMMET SANA LAYIK KUL OLMAYI LUTFET YA RAB ,GÜL KOKULU EFENDİMİZİN ŞEFAATİNE BİZLERİ NAİL ET YA RAB ,RAHMANSIN YA RAB ,RAHİMSİN YA RAB ,CABBAR SIN YA RAB ,ALİMSİN YA RAB...
    HAYIRLI CUMALAR...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba

    Çok güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler…

    YanıtlaSil
  9. Merhabaaaaaaaaaaaaaa

    senin tariflerine özellikle tatlılarına süslemelerine tüm yaptıklarınıda mükemmel bir şekilde fotoğraflamana bayılıyorum:)))

    Ellerine sağlık! ve hayırlı cumalar diliyorum.

    Birde ben artık döndüm:D

    YanıtlaSil
  10. MEYVE YEMEYEN ÇOCUKLAR İÇİN SÜPER BİR TARİF.HEM PRATİK, HEM LEZİZ, HEM HESAPLI.NEFİS GÖRÜNÜYOR.KOLAY VE LEZİZ TARİFLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİ VE SAĞLICAKLA KAL.

    YanıtlaSil
  11. Süper! Birkaç gündür evdeki meyva tüketimini arttırmak adına böyle bir tarif arıyordum, teşekkürler Bengisu'cum.. Narlar da çok yakışmış, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. üfff yemeğin üstüne şöyle nefis-hafif bir tat olsaydı da ah :(
    :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor:)) Neden özellikle Gülşenciğine gidiyormuş bakalım, ben ne oluyorum...;))

    YanıtlaSil
  14. COK TEŞEKÜR EDERİM ABLACIGIMM...COK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORR...:)

    YanıtlaSil
  15. Gülşenciğim,

    beğenmene sevindim,tarifi benden denemesi senden:)))




    Gülerciğim,

    Sen anne yemeklerinden uzakta olmadığın için,tarif yalnızca Gülşen'e gitti:)))Bu arada bütün tarifler senin için gelsin olur mu?

    Ayrıca ismini yazmadığın halde sen olduğunu anladım:)))

    not;Bayram da görüşüyormuyuz?


    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  16. ;))) Anne yanında olabilirim ama sen kuzeninin ne kadar kıskanç olduğunu unuttun sanırım :))
    Hayır Bayramda görüşemiyoruz çünkü ben bilet bulamadım, gelemiyorum :((( İlk defa bi Kurban Bayramında köyde olamayacağım...:((( Off Offf...

    ( G ü L e R )

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık ablacım. benim annemde yok o zaman banada gelsin bu tarif :):)

    YanıtlaSil
  18. Evet! Gülerciğim unutmuşum:))) en kısa zaman da senin içinde bir tarif gelecek:)))

    Gelemediğin için üzüldüm,başka sefere inşallah.


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim Ayşeciğim,

    haklısın senin için de gelsin o zaman:)))


    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats