5 Kasım 2008 Çarşamba

Teşekkür Ederim Ağacı….

Son zamanlar da kızımın teşekkür etmekten kaçındığını, etse bile zorlandığını fark ettiğim de teşvik etmek için ne yapabileceğimi düşünürken bu sitede karşılaştığım “Teşekkür ve Minnettarlık Ağacı”nı gördüğüm de artık ne yapacağımı bilmenin sevincini yaşadım. İlk iş hafta sonu kızımla ağacımızın yapraklarını oluşturduk sonra da gövdesi ve dallarını.
Henüz okuma ve yazma yaşında olmadığı için kızım söyledi biz yazdık. Eminim ki kendisi yazabildiğinde ki mutluluğu tarifsiz olacaktır…
Benim, ağacımıza yazdığım ilk teşekkürüm ise;” Bizi, seni emanet etmeye layık bulduğu için teşekkür ederim Allah’ım…” oldu.....
Diğer teşekkür ağacı örnekleri için burayı ve burayı tıklayın.

18 yorum:

  1. çok güzel bir düşünce olmuş canım..bizlerede güzel örnek oldun..teşekkürler..
    ağaca iliştiriver;)

    YanıtlaSil
  2. bu çok güzel bir düşüncee:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel teşvik edici bir hareket... Aslında bazen biz büyüklerde ihmal ediyoruz teşekkür etmeyi...

    Hatırlattığın içi teşekkürler Bengisu...

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir davranış.benim de en sık kullandığım bir sözcüktür.bir anne olarak seni çok takdir ettim canım..

    YanıtlaSil
  5. bengısu ne kadar guzel bır yontem....paylaşmak ne faydalı degılmı ? bak guzel bır sey ogrendım...

    benım oglum 4 yasında ve ınsanlara selam vermekten tesekkur etmektan hıcccc hoslanmıyor? bu yastada uygulanabılır bişimi acaba?

    sevgılıerımle..

    YanıtlaSil
  6. Çok yaratıcı bir fikir, tebrik ederim, hem eğlence, hem eğitim..

    Sımsıcak sevgiler.....

    YanıtlaSil
  7. Salihacığım,oğlun için de uygulayabileceğin düşüncesindeyim.Benim kızım 2003 doğumlu ve anasınıfına başladı bu sene ama biz daha önce ki yaşlarda da farklı faaliyetler yaptık kızımla.


    Umarım faydalı olur...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bengisucum çok teşekkürler canım...muhakkak uygulayacagım
    sevgılerımle..:)

    YanıtlaSil
  9. CANIM AĞACINIZ ÇOK GÜZEL BENDE RESMİ BÜYÜTÜP YAZANLARI OKUDUM:) BENDE OĞLUMA DEVAMLI ALLAH'A TEŞEKKÜR ETMEYİ ÖĞRETİYORUM. ÇİKOLATA ALINCA ALLAH VERDİ SANA BUNU ALLAH'A TEŞEKKÜR ET DİYORUM ODA SAĞOL ALLAYIM:) DİYOR:) BENİM DEVAMLI ETTİĞİM DUADA SENİNKİYLE AYNI BİZE EMANET ETMEYE LAYIK GÖRMESİ BÜYÜK LÜTÜF:) CANIM GÖNLÜNE SAĞLIK. HAYIRLI AKŞMLR.

    YanıtlaSil
  10. YA RABBİ KALPLERİMİZİ DİNİN ÜZERİNDE SABİT KIL..AMİN...HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  11. çok hoş bi fikir canım..paylaşımın için teşekkürler...bu teşekkürüde ekleyeyim ben...

    öptüm...

    YanıtlaSil
  12. Faydalı olduğuna eminim.Çocukları eğlendirerek bişeyler öğretilebiliyor ancak.Benimki gerekli gereksiz her durumda teşekkür etmeyi adet edindi.Hatta bu durum evde gülüşmelere de yol açıyor:)Ama belki ilerde bizim de bu tür faaliyetlere ihtiyacımız olur.
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir fikir,hem de eğlenceli,hem de teşvik edici.büyükler için bile harika olur:-)))sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. ne mutlu ki o güzel ufaklığı dikkate alan onu sayan ve seven ailesi olduğu için..

    ve ne güzel ki çekinsede başak yollar çıktığında birşeyler yapmaya niyetlenen bir evladın olduğu içni hemde daha şimdiden ufacıkken..

    çok hoşuma gitti ve arkadaşlarımdan da gördüğüm kadarıyla şimdi her ne kadar üzücü ebeveyn örnekleri olsada böyel sziler gibi güzel örnekleri görmek harika birşey her gördüğümde mutlu oluyorum ve çevremdekilere anlatıyorum çok çok güzel..

    inşAllah kötü örneklere rağmen böyel ebeveynler ve onlar kadar güzle evlatlar bekliyorudur güzle günleri yokolmakta olan umut ağacını yeşertmek için..

    YanıtlaSil
  15. Zeynepciğim,


    Ne desem bilemedim güzel sözlerin karşısında,sadece uzaktan teşekkür edebilmek geliyor elimden,çok mutlu etti bu güzel cümleler...

    Eminim ki böyle güzel cümlelerin ve düşüncelerin sahibi de ileri de harika bir anne olacaktır.


    sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum:)))))

    YanıtlaSil
  16. Bir anda yaşlar boşanıverdi gözlerimden yazdığın teşekkürü okuyuna, ne kadar anlamlı, ne kadar içten.. Bir gün, kısmet olursa, bu fikri uygulamak isterim ben de..

    YanıtlaSil
  17. çok güzel bir fikir gerçekten. paylaştığınız için çok teşekkür ederim. kızım biraz daha büyüyünce mutlaka yapmak isterim bunu:) sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats