4 Aralık 2008 Perşembe

Bayram öncesi son davet...

Bugün arkadaşlarım için hazırladığım menüden bir kareyi (söz verdiğim üzere) özellikle sevgili Ayla için sıcak sıcak paylaşıyorum...senin yokluğunda çok fazla eğlenmedik Aylacığım:)))) Menümüz;
  • Arpa şehriye salatası
  • Ispanaklı kol böreği (hazır yufka ile)
  • Tek kişilik kahveli pasta
  • Ev yapımı çemen
  • Ev yapımı kuşburnu marmelatı
  • Lorlu tuzlu kurabiye

not:Bayram öncesi son menümüzden tarifleri tatilden önce yayınlamayı umuyorum...

8 yorum:

  1. ne güzel sofra yaa nefis lezzetler
    :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım,arınızda olamadım bu güzellikleri tadamadım ama olsun resimlerine bakmakta güzel.tarifleri bekliyorum şimdiden iyi bayramlar hoşçakal ayla...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir sofra.Afiyet olsun.Tarifleri bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
  4. lorlu kurabiye çok sevimli görünüyorr:)

    YanıtlaSil
  5. Her günün davet sevinciyle geçsin!

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canımcım her şey harika görünüyor.. afiyet şeker olsun.

    iyi bayramlar canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. nefis bir menü olmuş canım,ellerine sağlık.

    iyi bayramlar diliyorum sevdiklerinle birlikte.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. mmmh nefisss bir sofra :) ellerine saglik canim

    kocaman sicacik sevgilerimle..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats