5 Aralık 2008 Cuma

Bayram tatlıları ve yemekleri & Bayramınız kutlu olsun!

Daha sonra yazamama ihtimaline karşı şimdiden herkesin bayramını kutluyorum...İçinize sinen,sevdiklerinizle birlikte olabileceğiniz,mutlu,huzurlu ve her daim dediğim gibi güzelliklerle dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle....
Ve sizlere kolaylık olsun diye, önceki bayramlarda yetiştiremediğim bayram tatlıları ve yemekleri arşivi hazırladım sizler için.Umarım bayram yemeklerinize katkım olabilir böylelikle... Öncelik tatlılarda her zaman olduğu gibi:)))

Diğer tatlı tarifleri için burayı ve burayı tıklayın.

Ana yemeklerimiz ise;

Diğer bayram yemekleriniz için ise burayı ve burayı tıklayabilirsiniz.

38 yorum:

  1. bengisucuğum, her bir tarif birbirinden leziz.

    ellerine sağlık hayatım..

    Mutlu güzzel bayramlar.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sevdiklerinle güzel bayramlar geçirmen dileği ile..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canım bu şekilde sıralaman çok güzel olmuş....çok kişinin işine yarar....

    öpüyorum seni...hayırlı bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Tarifler harika canım.çok teşekkürler.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Guzelve huzurlu bır bayram dılıyorum tumsevdıklerınızle bırlıkte.Kucak dolusu sevgıler

    YanıtlaSil
  6. tatlilarin herbiri birbirinden nefis olmus elinize saglik
    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  7. ♥ Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  8. Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmesine vesile olan Kurban Bayramınız mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  9. Bayram söleni baslamis bile sende canim hersey nefis eminim bu bayram ne pisirecegim diyenlere bir sürü fikir olmustur,ellerine saglik,

    Hayirli bayramlar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. canim seninde bayramini en icten kutlarim daha nice bayramlara insallah
    cok cok öpüy

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  11. hayirli bol bereketli bir bayram dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  12. canım seninde güzel mutlu huzurlu bir bayram geçirmen dileklerimler yemekler tatılar çok güzel gönlüne yüreğine sağlık
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık,yine herşey harika sevgiler,selamlar.bayramınızi da şimdiden kutluyorum...
    www.illedeyemek.com

    YanıtlaSil
  14. mutlu mutlu bayramlar dilerim..

    öpücükler,sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Bengisu'cum ben de senin ve ailenin bayramını kutluyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. harika görüntüler..
    güzel bir bayram dilerim canım..
    çok sevgiler NuNU

    YanıtlaSil
  17. mutlu huzurlu bayramlar canım..tatlılar harika..

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı,huzurlu,hakkıyla bir bayram geçirmeniz duasıyla,bayramınız mübarek olsun...
    arşiv harika olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. ♥ Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...HAYIRLI BAYRAMLAR...

    YanıtlaSil
  20. Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

    YanıtlaSil
  21. hepsi birbirinden harika görünüyor canım..
    ben de gül tatlısı ve midye börek yaptım:)
    hayırlı,huzurlu ve bereketli bayramlar diliyorum..
    sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  22. iyi bayramlar dilerim canım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Bayramın mübarek olsun sevdiklerinle beraber daha nice güzel bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  24. Bayramın mubarek olsun... sevdiklerinle beraber nice mutlu, huzurlu bayramlar geçirmeni dilerim..

    YanıtlaSil
  25. bloğunuzu gezerken herşey o kadar leziz ve güzeldiki hem elinize sağlık hemde iyi bayramlar demek istedim ::))

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Bengisu kurban bayramini yürekten kutlar daha nice bayramlari tüm sevdiklerinle gecirmeni dilerim.Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  27. MENÜ HARİKA CANIM,TEŞEKKÜRLER VE DE ELLERİNE SAĞLIK,SENİNDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN...SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  28. Bayramın mübarek olsun,Allah akılda kalan baki tatlar muhabbetler bıraksın bayramdan gönlünde..

    YanıtlaSil
  29. Hepsi birbirinden nefis, ellerine saglik.
    Hayirli bayramlar...

    YanıtlaSil
  30. Herşey çok güzel görünüyor:) bayramınız mübarek olsun. Sevdiklerinizle birlikte nice bayramlara...

    YanıtlaSil
  31. benimyemeklerim12 Aralık 2008 11:42

    canım hayırlı cumalar ve iyi haftasonları dilerim

    YanıtlaSil
  32. hepsi harika... iyi bayramlar...


    www.illedeyemek.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba canım,ben geldim,sana haber vermek istedim en hızlı yol olarak burayı seçtim çünkü maillerine bakamadığını söylemiştin.Ben Erzurumdayım yine daha doğrusu Çat`tayım.2 ay ailemin yanında kaldım bayramda Kastamonudaydım dün de buraya geldik,artık odamda da internet var o yüzden tekrar sizi takibe başladım.zaten küçücük bir yerde küçücük odamda dışarısı karlarla kaplıyken çok bi seçeneğim yok,arada görüşebilirsek sevinirim,çünkü burda buna ihtiyacım var.Nazife

    YanıtlaSil
  34. e hadi artık yeni tarifleri bekliyoruz senin tatil uzun sürdü biraz :)hoşçakal görüşürüz ayla

    YanıtlaSil
  35. Bengusu merhaba
    Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

    Referans bloglarımız
    www.hayatintatlari.com
    www.semraninmutfagi.com
    www.kristalkelebek.com
    www.pastardia.com

    Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

    YanıtlaSil
  36. Hoş geldin Nazifeciğim!


    Senden haber alabilmek güzel,yorumlarını özlemişim:)))


    Görüşmek dileğiyle...sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. Aylacığım, misafirlerim var ve bloğa hiç vakit ayıramıyorum.Umuyorum ki yeni tarifler en kısa zamanda gelecek...


    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats