25 Aralık 2008 Perşembe

Mutluluk…

Güzel lezzetler ve muhabbetle süslenmiş dost sofraları…
Muhabbeti koyulaştıran bir bardak çay…
Uzaklarda ki anneden gelen “doğum günün kutlu olsun” telefonu…

Minik bir kızın bir gece önceden başlayan “kendi doğum günün için de pasta yapar mısın “ istekleri… annesinin kıramayıp acelece yaptığı yoğurtlu pasta… sevgi dolu bir yürekten gelen “baba sürpriz yapalım anneme” sözleri:))))… parlayan gözlerle birlikte anneye uzatılan pasta veee… kendisi gibi bir çiçek…

11 yorum:

  1. :) Doğum günün kutlu olsun canım. Rabbim ailenle birlikte nice hayırlı,huzurlu yıllar nasip etsin..

    YanıtlaSil
  2. doğum günü kutlu olsun.. Sevdiklerinler nice uzun yıllar geçirmen dileği ile..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar Bengisu... Bütün doğumgünlerini böyle keyifle, sevdiklerinle kkutlaman dileğiyle... Sevdiklerinle sağlıklı, mutlu, güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  4. uzuuunn sağlıklı sevdiklerinle beraber mutlu bir ömür dilerim...sevgiler,nice yıllara:)))

    YanıtlaSil
  5. hayırlı sağlıklı uzun bir ömür diliyorum canım sana..ailenle sevdiklerinle uzun hayırlı ömürler...

    YanıtlaSil
  6. canım doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu ve hayırlı bir ömür geçirmen dileğiyle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Pardon daha kendimi tanıtmadım.Ben Selin.Turuncumutfak.blogcu.com.Sitene bayıldım.Aslında bende bloggere geçtim ama daha tam oluşturamadım.Bu konuda bana yardım edersen çok sevinirim.Tekrar nice senelere...

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun. Daha nice nice sağlıklı ve mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  9. Doğumgünün kutlu olsun, nice senelere :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats