29 Aralık 2008 Pazartesi

Soğan salatası

Özellikle et yemeklerinin ve balığın yanına yakıştırdığım, bizim çok sevdiğimiz bir salata.
Malzemeler:

  • 2 adet kuru soğan
  • Maydanoz(ince doğranmış)
  • Limon suyu
  • Tuz
  • İsot, karabiber, kırmızıbiber

Hazırlanması:
  • Soğanları yarım ay doğrayıp bir kâsenin içine alın.
  • İnce doğranmış maydanoz, limon suyu, tuz ve baharatını ilave edip karıştırın ve servis tabağına alın.
  • Ben baharat olarak çiğ köfte yapımında kullandığımız ve baharatçıdan aldığımız bir karışım kullanıyorum.

11 yorum:

  1. hele arnavut ciğerinin yanına ne güzel gider:)
    Ellerine sağlık canım.
    yeni yılımız hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. ben de sumaklısını yapıyorum et ve balık yemeklerinin yanına.çokta seviyorum.senin salatan da enfes olmuş.eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. bende özellikle ciğerin yanına çok yaparım bu salatayı. ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyor..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ben ciğerle severim ama annemde senin gibi balıklada yapar.

    YanıtlaSil
  5. Yeni yılımız;
    Ordumuza,Yurdumuza,Bölünmeyecek Vatanımıza,İnmeyecek Bayrağımıza,Dinmeyecek Ezanımıza
    Kutlu Olsun.Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. merhaba soğan salatasını bende çok yaparım özellikle ızgaraların yanına çok yakışıyor.bana uğramana çok sevindim teşekkürler.
    yorumlar blogcudaki gibimi ulaşıyor.günlük yapılanları nasıl görebiliyorsun ( diğer blogların )
    yardımcı olursan sevinirim.
    ayrıca yeni yılını kutluyorum.selin

    YanıtlaSil
  7. Mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. aaaa tam benlik bi tariff....:((

    keşke soğan yeseydim....

    ne güzel olurduu:((

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, biz Hatay da özellikle kebapların yanına yapardık şiş kebabın yanında olmazsa olmazdır, ama bizde limon yerine içine bolca sumak katılır denemek istersen diye yazdım. Görüşmek üzere. Nazife

    YanıtlaSil
  10. Bende bu akşam Erzurum da ki kar haberlerini izlerken seni andım:))) Nazifeciğim,hemen sonrasında gelen yorumunda mutlu etti.


    Fikir için teşşekkürler deneyeceğim.Gerçi ben bir dönem tüm yeşil salatalara sumak ekler olmuştum:)))


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Selin

    Diğer blogların güncellemelerini görmek için;
    "Kontrol paneli"nden "yerleşim"i tıklıyorsun sonra da "Gadget ekle" yi.açılan sayfa da "blog listesi-yeni" " blogroll " yazan bölümü tıklayıp izlemek istediğin blogların adresini yazıyorsun ve sayfanda güncelleniyor.

    Yorumları ise eğer onay sistemi getirmişsen kontrol panelinden onaylıyorsun.yoksa sayfanda her yazının altında bulunan yorum kısmından.


    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats