15 Ocak 2009 Perşembe

Patates köftesi

Hafta sonundan beri yüksek ateşle halsiz bir şekilde yatarken bile okula gideceğim diye tutturan kızımın ateşi bugün normale dönüp okuluna gidebilmişken ben de yayınlanmayı bekleyen onca tarif arasından en pratik olanını seçip, hala siteyi takip edenler varsa onlar için göndereyim:))))
Yakın bir arkadaşımın mail’inde “Nerelerdesin? Hiç sesin çıkmıyor, artık siteyi de sık güncellemiyorsun…” diye devam eden sitemlerini iletip son zamanlarda ki duygularıma tercüman olmasıydı hala takip edenler varsa diye cümle kurmamın nedeni:)))))
Malzemeler:

  • Yarım kilo patates (haşlanmış)
  • 1 yumurta
  • Beyaz peynir (bir küçük kâse kadar)
  • Maydanoz (ince doğranmış)
  • Un (göz kararı)
  • Toz kırmızıbiber
  • Tuz

Dışı için ; galeta unu

not:Tarif ve fotoğrafta ki patates köfteleri için sevgili Elmas'a teşekkürler..

Hazırlanması:

  • Haşlanmış patatesler rendelenir.
  • İçine 1 yumurta, peynir (kahvaltıdan artan peynirleri değerlendirebilirsiniz),maydanoz, kırmızıbiber ve un ekleyerek(unu göz kararı hamurun kıvamına göre ayarlayarak ekliyoruz) yoğurun.
  • Çok katı olmayan, ele yapışan ama yuvalarken şekil verebileceğiniz bir hamur olacak.
  • Elinizle yuvarladığınız köfteleri galeta ununa batırıp, sıvıyağda kızartın.
Benim için çok önemli olan ve Mayıs ayına kadar devam edecek kursum… hastalıklar… yoğunluklar… Gazzeli çocukların içler acısı halleri… yeni umutlar… hayat…........ derken verilen aralar… son zamanlarda ki hallerimi en iyi anlatan cümleler…

16 yorum:

  1. seneler önce ablamla bir kere yapmış ve çatlayana kadar yediğimizi hatırladım o günden sonra hiç yapmadım. hatırlattığın iyi oldu .

    ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyor.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben inatla takipdeyim:) Yaşananlardan dolayı bloğunu güncellemdiğini düşünmüştüm.
    Kızına geçmiş olsun.

    Patates köftelerini enfes görünüyor,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. kızınıza çok çok geçmiş olsun. Ama annesi böyle güzel yemekler hazırlıyorsa çabuk iyileşir inşallah, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Betül!


    Sevgili Papatya prenses takibim de olmana çok mutlu oldum desem:)))Aslın da nedenlerden bir tanesi de son yaşananlar ve yaşanmaya devam edenler ama elden duadan başka bir şey gelmiyor ne yazık!Teşekkür ediyorum canım...



    Sevgili Sema,güzel sözlerin için çok teşekkür ediyorum...




    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  5. bende takıpteyım:)yazmamıstım uzun zaman ama takıpteydım..ellerıne saglık...ayrıca cok gecmısler olsun kızına..

    telaşlarımız hep aynı bengısucum...benımde hazırana kadar surecek okul,kurs,baska bır kurs ve ev ve cocuk..ay yazarken bıle yoruldum..gecenlerde delırıyorum sandım yetısemedigım ıcın zamana:S

    sevgılerımle....

    YanıtlaSil
  6. görüntüsü gerçekten nefis.ellerine sağlık canım.ayrıca siteni sık sık ziyaret ediyoruz haberin olsun...

    YanıtlaSil
  7. canim ellerine saglik nefis gorunuyor

    YanıtlaSil
  8. mımm bayılırım patates köftesine,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. patates köftesi nasıl güzel duruyor yaa eminim nasılda lezzetli olmuştur...elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  10. Kızına çok geçmiş olsun,sık sık ziyaret ediyorum haberin olsun!!!
    Patates köftelerin enfes görünüyor,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Canım Bengişime çok geçmiş olsun umaraım tez zamanda sağlığına kavuşur bıcırığım;))) Görüntü çok güsel ki daha öğle yemeği bile yemedim ben:((

    Ellerine sağlık

    Bu arada bayramda senin için çektiğim resimleri mail atmıştım aldınız mı?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,ben de takiptekiler listesindeydim.Senin de yoğunlukların olduğunu tahmin etmiştim,ama bazende sessiz sedasız bloğunu bırakmandan korkmuyor değilim, maillerinede sık bakmadığın için sana ulaşma şansım sadece bu blog.Bir kaç gündür bende çok feci hastaydım yataktan çıkamadım bugün biraz daha iyiyim çok şükür.Tabi kendi evinden uzak öğretmenevi odasında hastalık daha bir zor geçiyor.Neyse uzattım kusura bakma.Görüşmek üzere, Nazife

    YanıtlaSil
  13. ama ekstra super bir lezzzet buuu :D

    YanıtlaSil
  14. canım biz senin herzaman sesiz takipçiniziz...
    yalnız değilsin..aynı mutsuzluk bizde de var...ama neyapcağız..mümünin en büyük silahı duasıdr..biliyorsunuz..
    bizlerde bol bol dua edeceğiz...

    ellerine sağlık arkadaşım..
    öpüyorum...
    iyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  15. canım benim,her zaman takipçinim...zevkle keyifle geliyorum güzel bloğuna...
    seni hiç görmedim tanımadım ama güzel yorumlarınla, yazılarınla, samimiyetinle seni çok sevdim canım benim.allah ağzımızın tadını hiiiç bozmasın...

    çok çok geçmişler olsun,acil şifalar dilerim kızına.

    köfteler de nefis görünüyor,ellerine sağlık canım.
    öptümmmmmm

    YanıtlaSil
  16. Çağrıma kulak verdiğin için teşekkürler bengisu hasta mı diye sorardı berra duysaydı kızının hasta olduğunu geçmiş olsun yolculuk var mı istanbul a özledim geçen gelişinde de pek görüşememiştik öpüyorum seni eşine de selamlar

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats