4 Ocak 2009 Pazar

Peynirli, çörekotlu kırmızıbiber salatası & peynirli domatesler

Sofrada peynir, çörekotu ve zeytinyağı üçlüsünün buluşması benim için bir şölen anlamı taşıyor çoğu zaman, özellikle bu sene çekirdek ailemizin ramazan sofralarının vazgeçilmeziydi. Yanına eklemeler yapılıp tadına tat katılmış halleriyle… Yukarıda ki fotoğraf harika lezzetiyle herkesin beğendiği kırmızı közlenmiş biberlerle karıştırılıp salata haline getirilmiş görüntüsü…
  • Yapımı da oldukça kolay bu salata için közlenip doğranmış biberleri bir kâseye alıp peynir, zeytinyağı ilavesiyle karıştırıp servis tabağına alıyorsunuz ve üzerine çörekotu serpiyorsunuz…

Çekirdek ailemiz için hazırladığım hemen hemen her iftar sofrasında yer alan diğer bir lezzette ise domatesleri yuvarlak dilimleyip servis tabağına dizin, üzerlerine yuvarlak doğranmış salatalıkları ve en son peynirleri de dizip çörekotu ve tuz serpip zeytinyağı gezdirin. İsterseniz aralara zeytin de ekleyebilirsiniz…

not:Daha şık sunumlar hazırlamak isterseniz boncukla süslenmiş kürdanlar batırabilirsiniz.

11 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.Biberle pek aram yoktur ama, çörekotu neye ilave edilirse harika oluyor

    YanıtlaSil
  2. benimyemeklerim-nilbutikpasta5 Ocak 2009 08:40

    canım görüntü harika ellerine sağlık şu domatesle peynir ikilisini en kral yemeğe değişmem yanında sıcacık bir bardak çay.üffff
    güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorlar,kırmızı közlenmiş biberlerle yapılan herşeye bayılırım:)
    kolay bu salata demişsin tadıda harika bu salatanın eline sağlık hayırlı haftalar:)
    domateslerinde lezzetli ve çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  4. senin salatalarına bayılıyorum.ellerine sağlık canım.çok iştah açıcı...

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş görünüyorlar.Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. Ben de kırmızı biberle yapılan salatalara bayılıyorum. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik, harika gorunuyor.Guzel bir fikir..

    Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı biberi eskiden hiç sevmezdim... Yeni yeni alıştım tadına... Misafir sofralarına çok yakışıyor... Bu sunumlarda çok hoş olmuş... Ellerine sağlık Bengisu...

    Sevgiyle... İyi yıllar...

    YanıtlaSil
  9. selam.kırmızı biberle yapılan tariflere bayılırım.bu salata tam benlik olmuş..elinize saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım,
    bayılıyorum böyle pratik ve leziz tariflere.nefis görünüyor.
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor.eline sağlık sevgili bengisu tarif hoş ve pratik.yani tam benlik...sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats