1 Şubat 2009 Pazar

Evde pazar keyfi...

Kızının buzdolabını açıp kapatarak istediği bir şeyler bulabilme umudunu gülümseyerek izleyip sonrasında mutfağa giren annesi, çok seveceği bir lezzet hazırlayabilmenin keyfini yaşarken, kokuları takip ederek mutfak kapısından bakan ve ” harika bir sofra hazırlamışsın, çok güzel kokular geliyor!” diyerek annesini mutlu eden kızının hafta sonu (keyfi) hikâyesi de diyebiliriz aslında fotoğrafların özetine…

Bir bardak ev yapımı vişne suyu eşliğinde…

Not:evde dürüm tarifi için tıklayın.

10 yorum:

  1. Ne guzel bir keyif ve guzel anlatiminla ne hos bir hikaye olmus oyle ;))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım,nefis bir görüntüsü var.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik harika olmus .

    YanıtlaSil
  4. çook keyifli bir günmüş....dürümde harika...ellerinize saglık..afiyetler olsun size..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel harika bir keyif yapmışsınız,en sevdiğim şeydir pazar keyifleri:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. bencede vazgeçilmezdir keyif günleri
    daim olsun canım..
    SEVGİLER nUnU

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım seni mimliyorum cvabını bekliyorum öptüm

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım,ben yarıyıl tatili için Kastamonudaydım pek internete girme fırsatım olmadı zaten hasta geçirdim tatili.Dün akşam döndük Erzuruma bugün seni ziyaret edeyim dedim.Sen neler yaptın tatilde,Kargı yol ayrımından geçerken seni düşündüm acaba burda mıdır bir gün tanışabilir miyiz diye :) pazar keyfinizde çok güzel görünüyor... Sevgilerimle. Nazife

    YanıtlaSil
  9. Anne olmak, fedakar olmak bu olsa gerek.. Ellerin dert görmesin Bengisu'cum.. Cumartesi sabahı ben de eşimin sitemi sonucu kendimi mutfakta bulmuştum :)

    YanıtlaSil
  10. arkadaşım nerddesin. Cuman Mübarek olsun

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats