24 Şubat 2009 Salı

Mantar sote

Özellikle fırını olmayan öğrenci mutfakları için ideal bir lezzet. Gülşenciğim! çok pratik, bir o kadar da harika bir lezzete sahip bu tarif için fırın kullanmak gerekmiyor:::)))) Malzemeler:

  • Yarım kilo mantar
  • 1 adet kuru soğan(kullanmadım)
  • 1 kâse domates püresi
  • 1 tane kırmızı dolmalık biber
  • 1 tane yeşil dolmalık biber
  • 1–2 yemek kaşığı sıvıyağ
  • Tuz

Hazırlanması:

  • Mantarları yıkayın ve üst kısmında ki zarını soyup limon suyu eklenmiş su dolu bir kabın içine atın. Zarının soyulması renginin beyaz kalmasını sağlıyor.

  • Zarları soyulup temizlenmiş mantarları saplarını koparmadan doğrayın ve sıvıyağ eklenmiş tavada kavurun. Suyunu salıp tekrar çekince doğranmış soğanları (son zamanlarda soğan ve sarımsaklarla mutfakta köşe kapmaca oynadığımız için :))) ben kullanmadım ama biliyorum ki harika bir lezzet katacaktır) ve biberleri ilave edin.

  • Birkaç dakika daha kavurduktan sonra domates püresini ekleyin. En son tuzunu ilave edip servis tabağına alın.

8 yorum:

  1. Nefis görünüyor.Tarifini sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım bendede mantar var ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. mantarı çok severim..

    ama nedense kızım sevmiyor...

    mantar sevilmez miymiş...

    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. yaşasın mantar:) çok severim her halini..
    ellerine sağlık..

    iyice boşladın bu aralar, neler oluyor ordaa??

    YanıtlaSil
  5. mmm nefis nefis.ellerine sağlık canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ELİNE SAĞLIK CANIM..
    NEDE SEVERİM BU LEZZETİ.
    AFİYET OLSUN.
    SEVGİLER nUnU

    YanıtlaSil
  7. canım görüntü çok güzeklde tarifi yazmaya üşendin heralde:) ellerine sağlık. öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. canım
    ellerine sağlık.enfes görünüyor.Bayılırım mantara
    Sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats