16 Mart 2009 Pazartesi

14 Mart doğum günü menüsü

Cumartesi günü fotoğraftaki harika lezzetlerin bulunduğu sofrada sevgili Gülsen’in oğlu Talha’nın doğum günü kutlandı… yeni yaşın sana ve sevdiklerine güzelliklerle dolu günler getirsin… yüzündeki gülümseme yaşamın boyunca hiç kaybolmasın minik Talha…

Yukarıdakiler ise benim her gittiğimde fotoğrafladığım ama bir türlü bitiremediğim::))) Gülsen’in kendi elinden çıkan güzellikler…

Her şey için teşekkürler Gülsenciğim, ellerine sağlık….Oğlunla birlikte güzelliklerle dolu bir yaşam sürmen dileğiyle…

5 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel görünüyor.Tariflerini sabırsızlıkla bekliyoruz.
    Minik Talha'ya da mutlu yaşlar diliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. RENGARENK HARİKA MAMALAR VAR...ELLERİNİZE SAĞLIK

    TARİFLERİ EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUM TAM ÇOCUK MENÜSÜ OLMUŞ...

    NİCE MUTLU YILLARA TALHACIK... SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. çok renkli ve lezzetli tarifler..elişleri ise harika...
    talhaya mutlu yıllar..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yorum ziyaretleriniz için teşekkür ediyorum.Gülsen'den tarifleri aldığımda yayınlayacağım...


    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. mamalar bir harika bende olmak isterdim orada gerçekten...süper...elelrinize sağlık afiyetler olsun...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats