4 Mart 2009 Çarşamba

Kabak mücver

Birkaç gündür dolapta bekleyen kabaklarla ne yapacağımı düşünürken, eşimin isteği üzerine mücver yapıldılar ve ortaya harika bir lezzet çıktı.
Malzemeler:
  • 2 adet kabak
  • 1 yumurta
  • 2–3 yemek kaşığı un
  • Tuz
  • Toz kırmızıbiber

hazırlanması:

  • Kabakları rendeleyin ve suyunu süzün.
  • Suyu süzülen kabakları derin bir kaba alın ve yumurta, un, tuz, baharatları ekleyip karıştırın.
  • 1–2 yemek kaşı sıvıyağ eklenmiş tavaya yemek kaşığı yardımı ile kabaklı karışımdan küçük parçalar halinde dökün.
  • İki tarafını da kızartıp fazla yağını kâğıt peçete yardımıyla süzdürün ve servis tabağına alın.

10 yorum:

  1. ellerine sağlık canım..
    afiyetler olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım ellerin dert görmesin görünümü çok güzel öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,maşallah ard arda yazılar geliyor,iyisindir inşallah.Kabak mücver benim de eşimin de özellikle çok sevdiğimiz bir yiyecektir. Bugün bizde Erzuruma gitmiştik ve özellikle kabak aldım yarın mücver yapmayı düşünüyordum artık senin tarifinle yaparım.Sevgilerimle kendine iyi bak.Nazife

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok lezziz görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor canım.Benim oğluşun da favori yemeklerinden.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Nazifeciğim,çok daha iyiyim son zamanlarda.Atlatıyorum sanırım zamanla,ağrılarda azaldı.Evdeki keyif günleri bitmeden bloğumu sık güncellemek istiyorum:)))


    sevgiler Erzuruma...

    YanıtlaSil
  7. mücveri bende sık yaparım özelleikle çocuklara köfte diye yedirebilirsiniz :))
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. nefis görünüyorlar canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım, nefis görünüyor, çok severek yediğim bir lezzet, ben içine beyaz peynir de ekliyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık ben çoook severim mücveri ne zamandır da yapmamıştım aklıma düştü bak en yakın zamanda yapmalı da aklımda kalıcağına midemde kalsın mmmmm.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats