9 Nisan 2009 Perşembe

Çay daveti menüm...

Oldukça uzun bir aradan sonra arkadaşlarımı ağırlayabildiğim sofram… Kızımın ilk dişlerinin dökülmeye başlaması ve dün elinde ön dişlerinden biri ile gelip neredeyse bütün günü nazlanarak geçirmesiyle çok fazla sohbetlere katılamasam da umarım arkadaşlarım için güzel bir gün olmuştur…

Dünkü soframın menüsü;

Annesinin, kızı henüz birkaç günlükken giydiği tulumu, ilk kundağını, patiğini, ilk kesilen saçını, en sevdiği (boyu bir karış bile olmayan) pantolonunu, anaokulu faaliyetlerini…. sonrasında kızına emanet etmek adına bir köşede beklettiğini düşünürsek::))) minik prensesin de dün elinde uzattığı dişini saklayalım demesine şaşırmamak gerekir sanırım:::))))

4 yorum:

  1. Sen de benim gibisin desene.Benim annem de benim ilk saçımı,ilk terliklerimi,ilk kıyafetlerimi hatta aşı karnemi bile saklamış.Şimdi ben de aynısını oğlum için hazırlıyorum.
    Sofran süper.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    çok nefis bir masa hazırlamışsın gene arkadaşım
    ellerine sağlık ...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık canım, herşey nefis görünüyor...


    www.illedeyemek.com

    YanıtlaSil
  4. bengisu'cum güzel bir masa olmuş.ellerine sağlık tarifleri bekliyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats