13 Mayıs 2009 Çarşamba

Anasınıfında Anneler Günü Programı…

Dokuz ay karnında 2 yıl kucağında Ömür boyu kalbinde Taşıyan Anneme

Diyerek başlayan programda pazartesi günü anneler ve çocukları olarak harika birkaç saat geçirmemizi sağlayan öğretmenimiz Emine Hanım’a ve bizleri gülümseten çocuklarımıza teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum…

Öğretmenimizin boyayıp, süsleyip her annenin kutusuna kendi çocuğunun fotoğrafını yerleştirme fikri ile anneleri mutlu eden hediyelerimiz…

Annelerin bulunduğu her programın vazgeçilmezi yiyecekler…

Program için benim hazırladığım lezzetler…

Program sonunda bitmek bilmeyen enerjileri ile oynamaya doyamayıp beni şaşırtan çocuklar...
Her yaptığı ile annesini mutlu etmeyi başaran minik prensesim...

5 yorum:

  1. ne mutlu size .Allah evladınızla .eşinizle hayırlı güzel ömürler versin.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım,çok keyifli bir gün olmuş.mutluluğunuz daim olsun.ellerine sağlık.çilekli pastan ve sarmalar harika görünüyor.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. canım ne güzel yaa:) bizimkinide verdik Eylül de başlıcak biraz küçük benimki 5 yaşında olucak ama olsun eğitim şimdiden başlasın dimi:) walla nasıl göndericeğimi dert ediyorum bende hiç ondan ayrılmadım iki yıl emdiği için zaruretten 5 dk bile ayrılmadık iki yılın sonundada bağlandık 5 dk bir yere bırakamıyorum kendi anneme dahi.. aklım hep onda kalıyor... en büyük zafım bü evlat tutkusu bende ... maş seninkide bizimkinin yanında abla ...:) ünv. bitirdiği günleride göstersin Allah inş..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel keyifli bir gün geçirmişsiniz ana kız:)
    Allah tüm ailenle hayırlı güzel ömürler versin sana inş. :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. NE GUZEL BIR GUNMUSS GUNUN YORGUNLUGUNU BILE HISSETMESSINIZ
    Allah ailenize sizle birlikte nice saglikli omurler nasip etsin...
    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats