8 Haziran 2009 Pazartesi

Kızımın Erken Doğum Günü...

Bengisuyum... Kızımın doğum gününe yaklaşık bir ay olmasına rağmen “arkadaşlarımla birlikte kutlamak istiyorum, tatilde kimse olmuyor” şeklindeki sitemlerini dinleyip bu yıl ki doğum gününü erkene alıp okulda arkadaşlarıyla kutlamasını sağladık. Mutluluktan havalarda uçan kızım… oynayıp eğlenen minikler… Annesinin bütün ısrarlarına rağmen pastasını yapmasına izin vermeyip “ hazır istiyorum, gerçek doğum günümde sen yaparsın “diyen kızımın pastası ve 6 aylık hamile annesinin kızı için hazırladıkları… Büyük bir merak ve heyecanla hediyelerini açan doğum günü çocuğu…
Ve…. iyi ki doğdun iyi ki varsın minik prensesim…

8 yorum:

  1. Bilmiş küçük hanım, gerçek doğum gününde sen yaparsın demek:)

    Ellerine sağlık canım yaptıkların için.

    Son ayların da sıcaklara denk geldi, Rabbim yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yıllara bengisucuum biricik annenle ve tüm ailenle nice yıllar küçük prenses..

    canım sana da kızınla nice güzel yıllar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Papatyacığım,
    Küçük hanım çok bilmiş gerçektende:))

    Sorma daha şimdiden başım dertte sıcaklarla:)))bütün yaz ne yaparım bilemiyorum...dualarını bekliyorum canım...

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canım arkadaşım bu kız hamile hamile yoruyormu seni:) canım Allah ım mutlu huzurlu güzel günler göstersin. ben iki gündür b,Barla daydım inan burnumda tüttü çocuğum.o kadar özledimki akşam yemek yemek için bir okula gittik orada ufak bir çocuk gördüm gözlerim doldu oğlum geldi aklıma. canım Allah acılarını göstermesin evlatmalrımızın....

    YanıtlaSil
  5. Sıcaklarda Allah yardımcın olsun inşallah rahat geçer son ayların:)
    Küçük hanımında erken yaş günü partisi çok güzel olmuş:)
    arkadaşlarla kutlanınca o yaşlarda yaş gününün tadı başka oluyor,
    lezzetlerde harika ellerine sağlık,
    Küçük hanıma sesleniyorum anne pastası gibisi varmı hiç misler gibi:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kızkardeşim de tam 6 aylık hamile. Zor geçiyordur tahmin edebiliyorum. Bunca sıkıntıda bir de bu hazırlıkları yapmışsın ellerine sağlık :) Bengisunun doğumgününü kutluyorum. Nice sağlıklı mutlu yaşlara inşAllah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. güzel prenses BENGİSU doğum günün kutlu olsun sağlık mutluluk ve huzurlu seneler dilerim
    canım arkadaşım seni öpüyorum kendine iyi bak ÖZLEM.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Özlem teyzesi...Bengisu çok mutlu oldu yorumunu ve güzel dileklerini duyunca:))



    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats