28 Ağustos 2009 Cuma

İftar sofraları 2009 (1–2–3)

Birkaç gün önce kalabalık arkadaş grubumuz için anneler ve çocuklarına mutfaktaki masama hazırladığım sofram. Diğer masayı çekmek mümkün olmadı, tabi birde çocukların sofrası vardı…
Soframızdakiler;
  • İftariyelikler
  • Mercimek çorbası
  • Pilav
  • Orman kebabı
  • Taze fasulye

  • Yaprak sarması (önceden sarıp acil misafirler için dondurucuda beklettiğim sarmalar)

  • Tamek fasulye pilaki

  • Muhallebili – Fındıklı Güllaç
  • Meyve
Ramazan’ın ikinci günü arkadaşlarımızı ağırladığımız eksikleri fotoğraf çektikten sonra son anda tamamladığım iftar soframız…
Yukarıda ki sofra ise minik ailemize hazırladığım Ramazan’ın ilk iftar yemeği…
Soframızdakiler;
  • Kıymalı tarhana çorbası
  • Bulgur pilavı

  • Fırında Patlıcan Musakka
  • Salata
  • Güllaç

6 yorum:

  1. Ağzınızın tadı bol olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Afiyetler olsun canım:)
    herşey çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. hep aynı şeyleri yaşıyoruz özene bezene hazırladığımız masaların ta resmini hiç öekemiyoruz malesef...

    senin madalarda mamalarda çok gzüel görünüyor canım ellerine sağlık .afiyet şeker olsun sizlere

    YanıtlaSil
  4. ordakı ıncecık yaprak sarmalara mmmmmm dıyorum başkada bışey demıyorum canım:)
    sevgıler..fıruze..

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
    CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
    ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..

    YanıtlaSil
  6. BİR MİLYON KALEM...

    Merhaba ,bizler 1MK yazarları olarak editörlerimiz A.Şebnem Soysal ve Erkan Bal yönetiminde Bir Milyon Kalem İsimli bir kampanya başlatmış bulunmaktayız..

    Ve sizlerdende yardımlarınızı beklemekteyiz .Kalem Kutusu,Silgi ,kalem ,kalem traş vb. araç gereçleri çocuklarımız için toplamaktayız.Yapacağınız her bir yardım ve bloğunuza koyacağınız bir link ile belki bir çocuğun dünyasını değiştirmiş olacaksınız.Lütfen yardımlarınızı bekliyoruz detaylı bilgi almak isteyenler aşağıda ki linke tıklaya bilir ..

    http://www.birmilyonkalem.com/?p=17439



    Unutmamalıyız ki ufacık bir kalem kutusu bir çocuğun gülen gözlerine dönüşe bilir ..Ne kadar çok insana kampanya hakkında bilgi verirsek o kadar iyi olur..

    brcuuuuuuu@hotmail.com

    Maileme cevap vermenizi bekliyorum...

    sevgilerimle,

    BURCU AYDOĞAN...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats