17 Kasım 2009 Salı

Komşu Menüsü









Geçen Perşembe günü apartman komşularımın bir kısmını ağırladım ve onlar için hazırladığım lezzetler…




Menüdekiler;


  • Patates salatası


  • Çilekli Toz pudingli kurabiye


Kızımın bayıldığı, toz pudingle yapıldığı için pudingin rengini alan çok lezzetli kurabiyeler…


  • Sütlü Peynirli Börek






  • Kedidili (sauyer) bisküvili pasta



Son zamanlarda ki kurtarıcım, yapımı oldukça kolay ama çok lezzetli ve alt komşumun 8 aylık ikizlerinin bayılarak yediğini de düşünürsek bebeklerin de bayıldığı sütlü bir tatlı (pasta).





  • Krem Karamelli Kek (Kudretullah)





Uzun süredir denemek istediğim ve yaparken acele etmem gerekince benmari usulü pişirmem gerektiğini atlayıp normal kek gibi pişirince görüntüsü güzel olmayan krem karamelli kek…


7 yorum:

  1. ellerine saglik canim
    o komsularinin yerinde olmayi bende cok isterdim bu guzel tadlardan tatmak icin:))

    canim kac defa toz pudinkli kurabiye tarifi denedim ve sonuc husran oldu
    tas gibi oldular yada icleri pismeyip disi yanda
    yani bir yerde yalnis yapiyorum ama nerde
    seninkiler nefis gorunuyor

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. selamm arkadasimm
    ne kadar uzun zaman olmus sana yazmayali yine dokturmussun ellerine saglik sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel lezzetler.ellerine sağlık canım.kekini ve kurabiyenin yapılışını merak ettim yazarsan sevinirim canım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. selam canım....oohhh..bi yandan bebiş seviyosun bi yandan misafir ağırlıyosun..bi yandanda bengi su yu okula yolla...zor oluyordur eminim...

    Allah kolaylık versin şekerim...

    kısmet olursa seneye bende böyle olcam galiba...

    ellerine sağlık..herşey harika...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Bengisu'cum, özellikle sütlü peynirli börekte kaldı aklım.. BEnmari usulü pişen keki ilk kez duydum, nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
  6. canım bu kadar yoğunluğun içinde misafir ağırlamak herhalde zor oluyordur..
    ellerine sağlık pekte güzel şeyler yapmışsın..
    maşallah diyorum..
    ellerine sağlık arkadaşım..sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık hayatım bence hepsi güzel görünüyor.sen yaparsında olmazmı:) öpüyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats