28 Aralık 2009 Pazartesi

Közlenmiş Patlıcan Çorbası






Malzemeler:

  • 2 adet közlenmiş patlıcan
  • 1 su bardağı süt
  • 1 diş sarımsak
  • 1 yemek kaşığı un
  • Tuz
  • 5 su bardağı sıcak su
Hazırlanması:

  • Patlıcanları közleyip kabuklarını soyun.
  •  Patlıcanları rondonun içerisine alın ve üzerine süt, un, sarımsak ilave edip püre haline getirin.
  •  Püre haline getirdiğiniz karışımı bir tencereye alın ve üzerine istediğiniz kıvama gelene kadar kaynamış su ilave edin (ben 5 su bardağı sıcak su kullandım).
  • Çorbayı bir taşım kaynattıktan sonra tuzunu ilave edip üzerine sıvıyağ ve pul biber kızdırıp dökün.




11 yorum:

  1. Hep merak etmişimdir patlıcan çorbası varmıdır diye..demek oluyormuş ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hmmm değişik bir lezzet. köz patlacını çok severim ama çorbasını merak ettim.

    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. ne değişik bi çorba olmuş...ellerine sağlık...yoksa ek gıdalarımı başlandı:)

    o kadar korkuyorum ki doğumdan...Allahım inşallah kolay bi şekilde bende kucağıma alırım:)

    senin iki prenseside öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, ne kadar ilginc bir tarif.

    Patlicanli peynirli börekten sonra en ilginc patlican yemegi.

    http://lavantin.wordpres.com

    YanıtlaSil
  5. ilginç hiç yemedim... belki denerim yazın.....kışın ben patlıcan almamda:))

    YanıtlaSil
  6. ilk defa duyuyorum...
    denemek lazım ellerinize sağlık...
    bu arada helvayıda denemek istiyorum çok güzel görünüyor
    slm...

    YanıtlaSil
  7. Çorbayı çok severim nasıl olursa olsun. Bu çorbada harika ellerine sağlık.
    Yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık mutluluk ve başarılar getirmesini dilerim canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
    MUTLU YILLAR
    Sevgilerle … SeViL :…

    YanıtlaSil
  9. aaaa değişik bir tad ama sen yaparsında güzel olmaz mı? Rukiye ciğim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Közlenmiş patlıcanı kim sevmez? Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Değişik bir tatdır eminem:))
    elelrine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats