8 Aralık 2009 Salı

Pazar Kahvaltısı ve Ballı Kızarmış Muzlar






Pazar sabahı akşama gelecek olan misafirlerimiz için birkaç eksiği ve bunun yanında minik ablamızın akşamdan isteği olan simitlerimizi alması için babamızı alışverişe gönderince bende güzel bir masa hazırlamak istedim minik hanımın yüzünü güldürebilmek adına…







Nede olsa son zamanlarda evde minik bir bebeğin varlığına alışamamanın da etkisiyle pek bir asabi tavırlar sergilemekte:::)))))











Ablamızın akşamdan istediği simitlerimiz





Önceden haşladığım kurutulmuş fasulyelerle yaptığım yumurtalı fasulye






Son zamanlarda malum gribe karşı almaya çalıştığım önlemlerden bir tanesi de direnç arttırıcı lezzetler tüketmeye çalışmak. Muzların üzerine kokusundan hiçbir katkı maddesi kullanılmadığını anlayabildiğiniz ballardan dökmek bunların başında geliyor. Bu defa biraz abartıp muzları önce bir- iki yemek kaşığı tereyağında kızarttım ama tereyağının hafif tuzlu olmasından mı kaynaklandı bilemiyorum umduğum lezzeti yakalayamadım. Hatta soframızın şeref konuğu minik ablamız tadına baktıktan sonra bir daha yemedi. Sizde minik hanım gibi düşünüyorsanız sadece bal ile deneyebilirsiniz:::))

7 yorum:

  1. canım bende denedim bu muzu ama tadı hoşuma gitmedi hatta yemekteyizde görmüştüm de yapmıştım .
    bak elmayı kızart balla onun daha hoş tadı oldu ben öyle yaptım bayıldık tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir kahvaltı masası olmuş.kurutulmuş fasülye kavurmasını bende çok severim ve yaparım.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. Sofra nefis,yumurtalı fasulyeyi de ilk kez gördüm.. ellerine sağlık..
    afiyet olsun..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. selamm arkadasimm cok guzel bir kahvalti masasi emegine degmiss
    bende muzlari bala baitirip yiyorum.cok tatli oldugu icin baya enerji veriyor:))
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Bu kahvaltı kaçırılmaz bayıla bayıla yenir.
    Afiyet olsun canım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar muz yemeden günüm geçmediği için ballı muz tatlısı da çok cazip geldi!

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir masa olmuş.
    ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats