22 Şubat 2010 Pazartesi

Tavsiye; Çocuklar için harf oyunu




Kızım henüz 3-4 yaşlarında iken ona ileride oynayabileceği eğitici oyuncaklar almak en büyük hevesimdi. Bunlardan bir tanesi de okumaya yeni başlayacağı dönemlerde oynaması için aldığımız bu harf oyunuydu. En azından harflere göz aşinalığı olur düşüncesiyle geçen yıl anasınıfına başladığında çıkarıp birlikte oynamaya başladık. Bu yılda derslerinden kalan vakitleri değerlendirmek için kelimeler üretiyoruz ya da aile üyelerinin isimlerini yazıyoruz…






Biz o dönem BİM’den almıştık ama sizler isterseniz harf oyunu için buraya diğer eğitici oyunlar için buraya    bütün oyuncaklar için de Fen/DEDE oyuncaklarının sayfasına buraya bakabilirsiniz.


4 yorum:

  1. paylaşım için tşkler bende küçük şirinler için alayım :)bulabileceğimiz yerleride yazar mısınız

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelmiş bu, küçükken benim de buna benzer bir oyunum vardı onu hatırlattı:)
    Barbie, Winx, Ben10 filan gibi oyuncakları çok görüyorum, onlar yerine böyle eğitici ve eğlenceli oyun setleri tercih edilmeli her zaman diye düşünüyorum ve sii tebrik ediyorum :)
    paylaştığınız da çok iyi olmuş çocuk sahibi olan arkadaşlara güzel bir fikir olur, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bende kızıma alsam erken galiba. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bizdede var kırarak nerdeyse um harflerı takılamaz hale getırmeyı basaardık:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats