24 Mart 2010 Çarşamba

6 AYLIK OLDUM!



ÖN NOT: Bu yazı siteye Verda Su hakkında yazı ve fotoğraf görmek için gelenlere hazırlanmıştır. Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere yemek tarifi olarak tek tarif bebekler için meyve püresinin hazırlanmasıdır.






Aslında ” 6 aylık oldum” diyeli epey oluyor ama annem yazıp yazmama konusunda kararsız kalınca gecikmeli olarak anlatacağım sizlere kendimi:::))))





Acele edip iki hafta kadar erken gelerek hem mutlu edip hem de korkuttum anne - babamı. Haliyle 2960 gr doğdum.




Baktım ki herkes kilomun azlığından bahsedince annem tedirgin oluyor ben de çok güzel anne sütü almaya karar verdim. Kilo – boy artış oranım çok düzenli giderek ilk ayda ideal kiloma ulaştım ve annemi rahatlattım.




İlk 4-5 ay çok gazlı bir bebek olduğum için ek gıdaya 6. ayın bitmesine 1-2 hafta kala ilk elma püresi ile başladım. İtiraf ediyorum tadı anne sütünden sonra değişik geldi ama hoşuma gitti. Şimdilerde her gün düzenli olarak yediğim ve en beğendiğim lezzet.



İlk önce 1 çay kaşığından başlayıp sonra ki günlerde miktarı arttırarak devam etti vermeye annem. Bunun yanında son zamanlar da sebze çorbası püresi ve ev yapımı yoğurdun tadına da bakmaya başladım. Unutmadan ek gıdaya başladım ama anne sütünü bırakmadım ve 2 yaşına kadar da devam edecekmişim annemin söylediğine göre.





Emekleme ve uzanabildiğim her şeye ulaşabilme (sonrada çekme:::))) çalışmalarım da devam ediyor..




Elma püresinin hazırlanması: Elmayı güzelce yıkayıp kabuklarını soyun ve kararmasına izin vermeden cam elma rendesinde rendeleyip taze olarak bebeğinize yedirin




Son bir haftadır en sevdiğim olay yürütece binmeye başlamak oldu! Bir de annemin rengârenk oyalarıyla oynamaya bayılıyorum…




Bebeğinizin gülücüklerinin keyfini çıkardığınız günler diliyorum….


18 yorum:

  1. maşaallah barekallah...Rabbim nazarlardan esirgesin...Hayırlı ömürler versin...

    YanıtlaSil
  2. Nasılda kucukelleri ayakları :) hayırlı olsun yarı yasınız :)


    23 MART 2010 00:38

    YanıtlaSil
  3. insan öpmeye koklamaya doyamaz ki:) yavrum benim maşallah.


    23 MART 2010 13:04

    YanıtlaSil
  4. Çok pembiş, çok tombiş, pek tontiş maşallah annesi, Allah onu size, sizi ona bağışlasın, nazarlardan korusun. Sevgiler...


    23 MART 2010 14:56

    YanıtlaSil
  5. hay maşallah subhanallah rabbim korusun ömrü mutlu ve bereketli olsun selamlar

    YanıtlaSil
  6. aman allahım maşallah rabbim nazarlardan saklasın hayırlı huzurlu ve sağlıklı bir hayat nasip etsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım Allah bağışlasın ,nazarlardan korusun mevlam..

    Kokuların en güzeli cennet kokar mis gibi , bizim yerimizede kokusunu çek ciğerlerine..:))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederiz Elmas teyzesi::))) amin bütün dualarına...

    sevgilerimizi gönderiyoruz...

    YanıtlaSil
  9. maşallah canım...çok tatlı birbebek...Allah nazardan saklasın...

    ara sıra yaz..merak ediyoruz çünkü...benimkide şu an 1 750 gr..üç hafta var doğuma...böyle hikayeler çok ilgimi çekiyor...

    büyüdüğünde nasıl geçtiğini unutuyor insan..yazmak en güzeli...

    öpüyorum seni ve kızları..

    YanıtlaSil
  10. Rabbim nazarlardan korusun çok tatlı çokkkk...Analı babalı sağlıklı ömrün olsun canımmm...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. o pamuk ellerden yer teyzesi maşallah kuzucuğa... allah nazarlardan esirgesin..

    annesine de kocaman tebrikler çok iyi bakmış prensese...

    sevgiler canım kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  12. ben senin o yumuş yumuş ellerini yerim.. tatlım benim..

    YanıtlaSil
  13. Maşallah pamuk gibi ayaklara bitiyorum zaten:) Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  14. maşallah çok tatlı, Allah hayırlar göstersin, sağlıkla büyütsün...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. maşallah allah nazarlardan saklasın minik meleğinizi.. yarı yaşıda kutlu mutlu olsunn:)

    YanıtlaSil
  16. Maşaallah,Rabbim ne güzel yaratmış o elleri ve her yerini,bebeklere bayılırım,dört tane büyüttüm ama doyamadım,dünyada bundan daha güzel ne olabilir,elhamdulillah,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Maşallah kuzuya şimdi 8 aylık mı annesi Allah ayırmasın :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats