3 Mart 2010 Çarşamba

Hafta Sonu Akşam Yemeği Sofrası

Uzun süredir görüşemediğimiz arkadaşlarımız için hazırladığım, bol muhabbet eşliğinde harika saatler geçirdiğimiz, sevgili Handenur’un verdiği bilgiler hakkında konuştuğumuz, misafirlerimiz beklediğimden biraz geç gelince fotoğrafladığım soframız. Menümüzde;
  • Domates Çorbası
  • Kurutulmuş domatesli salata

Kurutulmuş domatesleri bu defa sevgili Müge’nin tavsiyesi ile kekik ilave edilmiş zeytinyağı içerisinde beklettim.

  • Tavuk şiş

İkram ettiğim bütün sofralarda iltifatların tamamını toplayan, dışarıda sunulan adana kebaplardan farksız bulunan lezzet. Tarifi en kısa zamanda yayınlanacaktır.

  • Humus

  • Yoğurtlu közlenmiş patlıcan salatası

Not:Tarifi daha önce yayınlananlar renkli yazı ile yazılmıştır,üzerine tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz.

10 yorum:

  1. hepsi çok güzel ellerine sağlık afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. of tamda öğlen vakti hemde diyetteyken olacak işmiydi bu... ellerine sağlık canım..ç afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
  3. İkramların hepsi birbirinden güzel görünüyor ellerinize emeklerinize sağlık...
    Sevgiler...

    www.gonuluncelezzetler.com

    YanıtlaSil
  4. canim cekti :) ellerine saglik.. super gorunuyor hersey..

    YanıtlaSil
  5. Sofra güzel, humus ondan da güzelll... Canim benim, ellerine saglik, hersey ne kadar da leziz görünüyor.... Afiyetler olsun-.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık. Masa ve üzerindekiler mükemmel görünüyor. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  7. her şey çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Canım, öncelikle seni tebrik etmek istiyorum küçük bebeğinle böyle davetler verdiğin için ve de maşallah diyorum. Sofradaki herşey birbirinden leziz görünüyor, bu arada humus,künefe...memleketimi hatırlatıyosun:) Sevgilerimle... not:inşallah bir gün bu sofralarda buluşuruz ha ne dersin?

    YanıtlaSil
  9. merhabalar çok leziz menü olmuş ellerinize sağlık.Yiyenlere de afiyet olsun.Künefeyi de pek severim.selamlar

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun adımız bu güzel sofranızda geçmişse ne mutlu bize..
    Herşey özenle hazırlanmış çok güzel görünüyor ama en çok hiç yapmadığım ve tadını da bilmediğim humusu merak ettim, çok duydum nohutla yapılan bir yiyecekmiş ama hiç tatmak nasip olmadı. Blogunuzda var mı bilemyorum ama yoksa tarifini koyarsanız mutlaka denemek isterim. Hayırlı günler sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats