7 Nisan 2010 Çarşamba

En güzel öğrenci hediyesi!... (nedir?)




Uzun süredir en güzel öğrenci hediyesi ne olabilir? Diye düşünüyorum. Serde yemek bloğu yazarlığı olunca doğrusu ilk aklıma gelen birbirinden lezzetli yiyeceklerden oluşan bir paket oldu. Hamilelik, Verda Suyun doğumu derken hediyeleri ulaştırmakta biraz fazla geciktim doğrusu:::)))))




                                                  


Ab-ı hayat’ın öğrenci yemekleri kategorisini açmasına vesile olan yeğenime (Gülşenciğime) gönderdiğim , Çorum –Eskişehir hattında ki yolculuğunu tamamlayan paketteki lezzetler…







  • Yaprak sarması
  • Unlu kıyır kıyır börek
  • Tahinli kurabiye
  • Çikolatalı çatlak kurabiye
  • Puding karışımı
  • Şekerli milföy çubukları
  • Veeee Bengisu’nun ablasına mektubu:::))))


Benim öğrenci hediyem bunlar oldu, fikir olması açısından sizde düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.




Şimdi de söz sırası siz öğrenciler de “sizce en güzel öğrenci hediyesi nedir?”







12 yorum:

  1. bence de en güzel öğrenci hediyesi:)

    bir de kışın atkı/şal olabilir. ve harçlık:)

    YanıtlaSil
  2. ailesinden uzakta yaşayan öğrenciye en güzel hedie yemek olmalı bncede:))
    ama ailesi yanıbaşında olan(bkz:ben) öğrenciye hedie bulmak zor:))

    YanıtlaSil
  3. Ne ince bir düşünce,paketi ben bile alsam havalara uçardım...
    ellerine sağlık..

    sevgiler yolluyorum..

    YanıtlaSil
  4. Öğrenciler için çok değerli ve de önemli şeyler yapmışsınız..
    Kendi öğrenciliğimden bilirim annem yanımıza gelince ona ne yaptıracağımızı şaşırırdık gerçi o da zevkle yapardı ..
    Sizinde zevkle yaptığınız belli..
    Bu güzel yiyecekleri alan öğrencilerde beğenecektirler..
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Canım sen en güzel cevabı vermişsin, aslına bakarsan bende öğrenci sayılırım..:))

    Yiğenin çok şanslı,

    ellerine sağlık , sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bence de bundan güzel öğrenci hediyesi olur mu:))
    hepsi de emekle ve sevgiyle hazırlanmış, ellerine sağlık canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ogrenciligime gittim, 4 yil yatili okulda okudum...annelerden gelebilecek en guzel ogrenci hediyesi pasta-corek :) erkeklerden gelebilecek en guzel hediye de harclik :))

    Harika seyler yapmissiniz anali-kizli, ellerinize saglik :))

    YanıtlaSil
  8. Canım,kendi öğrencilik yıllarımı hatırladım ev yemeği,kurabiye vs hasret kalırdık bence de en güzel öğrenci hediyesi ev yapımı yiyeceklerdir. Biz geçen yıl Erzurumda öğretmen evinde kaldığımızdan fırın yoktu ve ablam bana Kastamonu'dan böyle bir paket göndermişti ve içinde kurabiye,poğaça,kekler vs vardı günlerce yemiştik çok güzel olmuştu yani öğrenci olmasanda yapma imkanın olmadığı zaman yine en güzel hediye bunlar.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. En güzeli yemek ve burs :) Öğrencilik yıllarımda beni en çok mutlu eden bunlardı.

    YanıtlaSil
  10. gülşen..
    slmlar güzeller güzeline :)
    çok çok teşekür ederim ablacıgımm,ellerine sağlık,ellerin dert görmez inş...paket daha gelmeden haberini alınca cok cok mutlu olmuştum zaten ben :):) ne kadar teşekür etsem sana azdır mutsuz stresli sınav günlerimde yüzümü güldürdün ya allah da senin yüzünü güldürsün bir ömür boyu :) bengisuyun hediyeleride beni cok duygulandırdı onu da kocaman kocaman öpüyorum...iyiki varsınız iyiki benimlesinizz...:)
    bütün hersey cok güseldi ama içlerinden bir tanesi vardıki hiç bitmesin istedim:şekerli milföy çubukları...
    tekrar hersey için cok teşekür ediyorum allaha emanet olun ablacıgım =)

    YanıtlaSil
  11. Canımmmm,

    Duygulandırdın beni::)) zaten her şeye ağlamaya hazır bir ablan var::))

    Küçücükte olsa gülümsetebildiysek yüzünü ne mutlu!Hepinize afiyet olsun,devamı gelir inşallah bu mamaların::))
    Şekerli milföy çubuklarına tadna bakan herkes bayılıyor...

    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  12. Yorum gönderip fikir veren herkese teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats